SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                2
            
            
        
                Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
                8
            
            2. 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
                                            
                                                    Journal of Elementary Education: Theory and Practice (JELEDU)
                                                , cilt.2, sa.2, ss.105-134, 2024 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                                                            
                                         
                                                
                                    
                                 
                                                
                                    3. Views of Primary School Teachers on Vocabulary Teaching in Primary School Turkish Textbooks
                                            
                                                    Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
                                                , cilt.20, sa.3, ss.1040-1057, 2023 (Hakemli Dergi)
                                            
                                                                                    
                                                                                                                            
                                         
                                                
                                                     
                                                
                                                
                                    
                                 
                                                
                                                     
                                                
                                                
                                    
                Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
                15
            
            1. Bir Dönüt Aracı olarak ChatGPT: İlkokul Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerini Geliştirmede ChatGPT'nin Rolü
Uluslararası Sınıf Öğretmenleri Eğitimi Sempozyumu (USOS 2025), Ankara, Türkiye, 23 Ekim 2025, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                3. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kelime Oyunlarının Etkisi
TRB2 ICES 2025 4. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Hakkari, Türkiye, 15 Ekim 2025, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                4. 21. Yüzyılın Bozucu Eğitim Paradigmaları: Disiplinlerarası Bir Perspektif
4th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON ANGLO-AMERICAN CULTURE AND LITERATURE, Adana, Türkiye, 15 - 17 Haziran 2025, ss.4, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                5. Tematik Animasyon Filmlerinin İlkokul Öğrencilerinin Dinleme Tutumuna Etkisi ve Dinlediğini Anlama Becerisini Geliştirmedeki Rolü
22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                8. Akıcı Okuma Stratejilerinin İlkokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerini Geliştirmedeki Etkisi: Birleştirilmiş Sınıf-Müstakil Sınıf Karşılaştırması
International Education Congress (EDUCO 2024), Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, (Özet Bildiri)                                                                                                                                                                
                                    
                                15. Güneydoğu da Yaşanan Terör Olayları Nedeniyle Göç Eden Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Van İli Örneği
ÜNİDAP Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Muş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.103-115, (Tam Metin Bildiri)                                                                                                                                                                 
                                    
                                 
                                    
                Kitaplar
                8
            
            2. Y Kuşağı
Zamanın Yansıması: Kuşaklar ve Değişim, MEREY ZİHNİ, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.155-180, 2024                                                                                                                                                                
                                    
                                3. Çocuk Yaşam Alanları için Çevre Düzenlemesi
Çocuk Yaşam Alanı ve Çevre Düzenlemesi, Akpınar Ümmühan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.259-282, 2023                                                                                                                                                                
                                    
                                4. Hastane Okulu
Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.547-562, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                5. Kurallar ve Rutinler
Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Taşdan Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.134-153, 2022                                                                                                                                                                
                                    
                                7. Atatürk Dönemi Eğitim Politikaları ve İlkokul Programları
Türk Kültürü Araştırmaları Serisi-1, Duran Alev, Çatlı Özen Gökçen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.181-193, 2021                                                                                                                                                                
                                    
                                8. Zeka Oyunları ile Derslerimi Öğreniyorum 4. Sınıf Türkçe
Zeka Oyunları ile Derslerimi Öğreniyorum, , Editör, Ata Yayıncılık, Ankara, ss.5-39, 2021                                                                                                                                                                
                                    
                                
                    Metrikler
                
                Yayın (Scopus)
                                            2
                                        
                                    H-İndeks (WoS)
                                            2
                                        
                                    Atıf (Scopus)
                                            1
                                        
                                    H-İndeks (Scopus)
                                            1
                                        
                                    Atıf (Scholar)
                                            27
                                        
                                    H-İndeks (Scholar)
                                            2
                                        
                                    Atıf (TrDizin)
                                            51
                                        
                                    H-İndeks (TrDizin)
                                            3
                                        
                                    Atıf (Sobiad)
                                            34
                                        
                                    H-İndeks (Sobiad)
                                            3
                                        
                                    Atıf (Diğer Toplam)
                                            89
                                        
                                    Toplam Atıf Sayısı
                                            178
                                        
                                    Proje
                                            2
                                        
                                    Tez Danışmanlığı
                                            2
                                        
                                     
                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                             
                             
                             
                             
                            