Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Tematik Animasyon Filmlerinin İlkokul Öğrencilerinin Dinleme Tutumuna Etkisi ve Dinlediğini Anlama Becerisini Geliştirmedeki Rolü

22. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2024), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 15 Kasım 2024, (Özet Bildiri)

2019 ile 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması

TRB2 International Congress on Educational Sciences 2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.28, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Akıcı Okuma Stratejilerinin İlkokul Öğrencilerinin Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi: Birleştirilmiş Sınıf - Müstakil Sınıf Karşılaştırılması

İnternational Education Congress (EDU Congress) 2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.30-31, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Ders Kitaplarındaki Kelime Öğretimi Çalışmalarına İlişkin Görüşleri

21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2023), Antalya, Türkiye, 9 - 12 Kasım 2023, ss.10-11, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP): Türkçe Dersi

ISARC 6. INTERNATIONAL MARMARA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.346-347, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Anahtar Kelime Oyunlarının İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Akıcı Okuma Becerilerine Etkisi

20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2022), Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2022, cilt.1, ss.98, (Özet Bildiri)

Öğrenciler Tarafından Yazılan Hikaye Edici Metinlerin Okuduğunu Anlama Üzerindeki Etkisi

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 Haziran 2022, ss.203, (Özet Bildiri)

Geçmişten Günümüze Okuma Kampanyaları ve Okuma Alışkanlığına Yansımaları

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2019), Antalya, Türkiye, 16 Ekim 2019, cilt.1, ss.197, (Özet Bildiri)

Türkiye'de Bulunan Eğitim Çağındaki Suriyeli Mültecilerin Eğitimi Sorunu (Van ili Örneği)

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, cilt.1, ss.1455, (Özet Bildiri)

Güneydoğu da Yaşanan Terör Olayları Nedeniyle Göç Eden Öğrencilerin Eğitim Sürecinde Yaşadıkları Sorunlar Van İli Örneği

ÜNİDAP Uluslararası Bölgesel Kalkınma Konferansı, Muş, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.103-115, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

Y Kuşağı

Zamanın Yansıması: Kuşaklar ve Değişim, MEREY ZİHNİ, Editör, Nobel Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.155-180, 2024

Çocuk Yaşam Alanları için Çevre Düzenlemesi

Çocuk Yaşam Alanı ve Çevre Düzenlemesi, Akpınar Ümmühan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.259-282, 2023

Hastane Okulu

Alternatif Okullar ve Alternatif Eğitim Uygulamaları, Memduhoğlu Hasan Basri, Mazlum Muhammed Mehmet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.547-562, 2022

Kurallar ve Rutinler

Dijital Çağda Sınıf Yönetimi, Taşdan Murat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.134-153, 2022

Türkiye'deki Okuma Kampanyalarının Okuma Alışkanlığına Yansıması

EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 4, Dönger, Ahmet, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.91-109, 2022

Atatürk Dönemi Eğitim Politikaları ve İlkokul Programları

Türk Kültürü Araştırmaları Serisi-1, Duran Alev, Çatlı Özen Gökçen, Editör, Berikan Yayınevi, Ankara, ss.181-193, 2021

Zeka Oyunları ile Derslerimi Öğreniyorum 4. Sınıf Türkçe

Zeka Oyunları ile Derslerimi Öğreniyorum, , Editör, Ata Yayıncılık, Ankara, ss.5-39, 2021
Metrikler

Yayın

27

Atıf (WoS)

108

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

2

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

50

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

108

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları