SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğretmenlerin Tasarım Temelli Bütünleşik STEM Etkinlikleri Sırasında Disiplinler Arası İşbirliğinin Söylem Analizi
EGITIM VE BILIM
, cilt.47, sa.212, ss.17-54, 2022 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
CERN Teacher’s Program Review in the Context of Interactive Learning Environments
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.56, sa.1, ss.158-194, 2023 (Hakemli Dergi)
Understanding and Assessing STEM Teachers’ Use of IBL to Address Achievement-Related Diversity: A Case Study from Turkey
Journal of Education in Science, Environment and Health
, cilt.7, sa.4, ss.283-295, 2021 (Hakemli Dergi)
Araştırma-Sorgulama Temelli Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Analitik Kimya Öğrenimine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.1657-1696, 2017 (Hakemli Dergi)
Sekizinci Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bir Bilimsel Süreç Becerileri Testi Geliştirme Çalışması
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.1-32, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Ölçme Değerlendirme Algıları
E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)
, cilt.10, sa.1, ss.439-471, 2016 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Öğrencilerinin Fen Tutumları ve Özyeterliliklerinin İncelenmesi
E-NECATİBEY EĞİTİM FAKÜLTESİ ELEKTRONİK FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ (ELEKTRONİK)
, cilt.8, sa.1, ss.68-100, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüntü Oluşumu Hakkındaki Kavramsal Anlamaları
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, sa.4, ss.1-14, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404
Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861
Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436
STEM Uygulamalarında Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi: Atölye Çalışması
STEM & Makers Fest/Expo 2017 Türkiye ve 3. STEM Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2017
BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ İÇİN “İÇERİĞE ÖZGÜ” ETKİNLİK GELİŞTİRİLMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.86
STEM & Makers Fest/Expo for Public Engagement
PCST 2016 Public Communication of Science and Technology, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2016, ss.241
2011-2014 Yılları Arasında Fen Egˆitimi Alanında Hazırlanan Yu¨ksek Lisans Tezlerin I·ncelenmesi
II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.30-31
Tu¨rkiye’de Fen Egˆitimi Alanında Yapılmıs¸ Olan Doktora Tezlerin C¸es¸itli Degˆis¸kenler Ac¸ısından I·ncelenmesi
II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.292-293
Strategies For Assessment In Inquiry Learning In Science (SAILS)
The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.112-113
Kitap & Kitap Bölümleri
Kanada'da Fen Eğitimi
Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Günkurt Mesci,Eda Erdaş Kartal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-180, 2022
Öğretim programlarıyla ilgili temel kavramlar
Fen öğretim programları, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-18, 2020
Fen ve Mühendislik Uygulamaları
Güncel Öğretim Programlarına Uygun ve STEM Destekli Fen Bilimleri Öğretimi, Ahmet Tekbıyık,Gültekin Çakmakcı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.239-264, 2018
SAILS SORGULAMA VE DEĞERLENDİRME ÜNİTELERİ
Eğiten Kitap Yayıncılık Org. Ltd. Şti, Ankara, 2015