Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 14
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 18

1. The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

2. A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404, (Özet Bildiri)

3. Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861, (Özet Bildiri)

4. Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436, (Özet Bildiri)

5. THE EFFECT OF INQUIRY-BASED LEARNING APPROACH ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ ANALYTICAL CHEMISTRY LEARNING

2nd International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

6. STEM Uygulamalarında Bilimsel Süreç Becerilerinin Değerlendirilmesi: Atölye Çalışması

STEM & Makers Fest/Expo 2017 Türkiye ve 3. STEM Öğretmenler Konferansı, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

7. Review of Studies Related To Science Teachers' Assessment Liretacy: Turkish Case

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.85, (Özet Bildiri)

8. A Micro-Analytic Investigation of Inquiry Process in Science Classroom

ICASE 2016 - World Science and Technology Education Conferance, Antalya, Türkiye, 1 - 05 Kasım 2016, ss.88, (Özet Bildiri)

9. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİ KAPSAMINDA YAPTIKLARI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)

10. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENCİ CEVAPLARINI ANALİZ ETME VE YORUMLAMA KABİLİYETLERİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.179, (Özet Bildiri)

11. BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİ İÇİN “İÇERİĞE ÖZGÜ” ETKİNLİK GELİŞTİRİLMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.86, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilirlik Davranışları ve Çevre Okuryazarlığı

III rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.957-958, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. STEM & Makers Fest/Expo for Public Engagement

PCST 2016 Public Communication of Science and Technology, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2016, ss.241, (Tam Metin Bildiri)

14. 2011-2014 Yılları Arasında Fen Egˆitimi Alanında Hazırlanan Yu¨ksek Lisans Tezlerin I·ncelenmesi

II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.30-31, (Özet Bildiri)

15. Tu¨rkiye’de Fen Egˆitimi Alanında Yapılmıs¸ Olan Doktora Tezlerin C¸es¸itli Degˆis¸kenler Ac¸ısından I·ncelenmesi

II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.292-293, (Özet Bildiri)

16. Strategies For Assessment In Inquiry Learning In Science (SAILS)

The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.112-113, (Özet Bildiri)

17. A Case Study from SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science) project: The Trace of Acids, Bases, and Salts

The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.102, (Tam Metin Bildiri)

18. A Case Study from SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science) project: Identification of Gas

The International Organization for Science and Technology Education (IOSTE), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.102-103, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 17

6. Language in science and technology education

Contemporary Trends and Issues in Science Education, Akpan Ben, Cavas Bulent, Kennedy Teresa, Editör, Springer, ss.101-111, 2023

7. Okul Toplum Proje Uygulamaları

STEM Eğitimi Uygulamları III, Özcan Hasan, Editör, Vizetek, Ankara, ss.313-332, 2023

8. Kanada'da Fen Eğitimi

Çeşitli Ülkelerde Fen Eğitimi, Günkurt Mesci,Eda Erdaş Kartal, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.163-180, 2022

9. Erken Çocukluk Yıllarında Fen Okuryazarlığı ve Dijital Kültür

Erken Çocuklukta Fen ve Teknoloji, Artun Hüseyin, Parlak Rakap Asiye, Editör, Hedef CS Yayıncılık ve Mühendislik, Ankara, ss.142-154, 2021

11. Fen Bilimleri Eğitiminde Sanal Laboratuvarlar

Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN- Doç. Dr. Sevgi AYDIN GÜNBATAR- Doç. Dr. Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.330-350, 2020

12. Öğretim programlarıyla ilgili temel kavramlar

Fen öğretim programları, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-18, 2020

13. Fen ve Mühendislik Uygulamaları

Güncel Öğretim Programlarına Uygun ve STEM Destekli Fen Bilimleri Öğretimi, Ahmet Tekbıyık,Gültekin Çakmakcı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.239-264, 2018

14. Fen ve Yaratıcılık

Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Parlak Rakap Asiye, Editör, Eğiten Kitap, ss.379-426, 2018

15. Dönüt Verme ve Akran Değerlendirmesi

STEM Öğretimi için 20 Strateji, Durmuş Soner, İpek Ali Sabri, Yıldız Bahadır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.221-227, 2018
Metrikler

Yayın

53

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

20

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Sobiad)

9

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

4

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları