-
2019 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2019 Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2005 - 2013 Araştırma Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2016 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2017 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
-
Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II
-
Lisans FEN TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
-
Lisans ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
-
Yüksek Lisans Fen Bilimleri Öğretimi İçin Yeni Bir Öğrenim Modeli : Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli
-
Lisans ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ - I
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
-
Lisans TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II
-
Lisans EĞİTİM PSİKOLOJİSİ
-
Lisans OKUL DENEYİMİ
-
Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
-
Lisans FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI II
-
Lisans BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
-
2023 eğitim vizyonu kapsamında bilim sanat merkezlerindeki (BİLSEM) yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşlerinin belirlenmesi
Bakırcı H. (Danışman)
R.ERDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Mühendislik Tasarım Becerileri Kapsamında İncelenmesi ve Öğretmen Görüşlerinin Alınması
Bakırcı H. (Danışman)
E.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Akademik Becerilerin İzlenmesi Ve Değerlendirilmesi (ABİDE) Projesinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi
Bakırcı H. (Danışman)
A.TATLI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Mobil öğrenme destekli fen öğretim uygulaması: Elektrik yükleri ve elektrik enerjisi
Bakırcı H. (Danışman)
S.Kubilay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Eğitim Bilişim Ağı (EBA) destekli ters yüz sınıf modeline yönelik bir uygulama: Ses ve özellikleri ünitesi
Bakırcı H. (Danışman)
K.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
MÜHENDİSLİK TEMELLİ FEN ÖĞRETİMİNİN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN YARATICI PROBLEM ÇÖZME VE GİRİŞİMCİLİK BECERİLERİNE ETKİSİ
Bakırcı H. (Danışman)
Y.KAPLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Liselere geçiş sistemi (LGS) fen bilimleri sorularının yenilenmiş bloom taksonomisi ’ne ve öğretmen görüşlerine göre analizi: 2019-2020 yılı örneği
Bakırcı H. (Danışman)
E.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
9. Sınıf hücre konusunun öğretiminde buluş yoluna dayalı laboratuvar yaklaşımının öğrencilerin bilimsel süreç ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
Bakırcı H. (Danışman)
K.BAŞAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
FeTeMM Destekli Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algısı Ve Mühendislik Bilgi Düzeyi Üzerindeki Etkisi: Basit Makineler Örneği
Bakırcı H. (Danışman)
E.KUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
FeTeMM Destekli Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlama Ve Bilimsel Yaratıcılıkları Üzerine Etkisi.
Bakırcı H. (Danışman)
M.Gül(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Sosyobilimsel Konuların Öğretimine Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Bakırcı H. (Danışman)
R.GÜRBÜZKOL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Maddenin Yapısı Ve Özellikleri Ünitesi Örneği.
İ.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Göre Fen Eğitiminin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği.
M.Sağdıç(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018