Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.71

Covid-19 Salgın Döneminde Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.208 Sürdürülebilir Kalkınma

FeTeMM Yaklaşımında Mühendislik Disiplinine İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021

Teknoloji Destekli Fen Öğretimine Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021

2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Kurulması Planlanan Tasarım-Beceri Atölyelerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.39-48

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.76-84

Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.94-100

Veli Görüşleri Doğrultusunda Liselere Geçiş Sınavının Değerlendirilmesi

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.647-654

Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.235-244

Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.225-234

Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1-10

Ortaokul Öğretim Kademesinde Yazılı Sınav Sayısında Meydana Gelen Değişiklik İle İlgili Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.40-50

2023 Eğitim Vizyonu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.30-40

2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.20-30

9 Tip Mizaç Modelinin Fen Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.10-20

5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi İle İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.471-479

4006 Tübitak Bilim Fuarı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.34

İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.45

Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.34

Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55

Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55

The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

An investigation on the environmental outcomes in science education program

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.11

The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36

an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.22 Sürdürülebilir Kalkınma

The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.42

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 10. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Model Hakkında Öğrenci Görüşleri

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.135

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Öğrenme Modeliyle Gerçekleştirdikleri Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamalarından Yansımalar

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.673-676 Creative Commons License

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.11

Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir?

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1731-1734 Creative Commons License

Sera Etkisinin Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016

Koçluk Sistemi(Öğrenci Danışmanlığı) Hakkında Genel Bir Değerlendirme: Van İli Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.71

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİ KAPSAMINDA YAPTIKLARI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248

Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.80

Çevre Kavramları Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016

Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Destekli Eğitim Araştırmalarına Yansımaları

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013

Fen ve teknoloji öğretimi için yeni bir model Ortak BilgiYapılandırma Modeli

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

İdeal Okul

Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR,Doç. Dr. Sadık Yüksel SIVACI, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.93-116, 2023

Fen Eğitiminde Karar Verme Becerisinin Önemi

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY,Prof. Dr. Şehriban KOCA, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, ss.175-192, 2023

Uzaktan Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Dönüşün Fen Bilimleri Öğretiminde Yarattığı Sorunlar

Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-160, 2022

Fen Bilimlerinde Girişimciliğin Önemi

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. 6. 7. 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Dr. Öğr. Üyesi Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.9-39, 2022

Eleştirel Düşünme Becerisi

Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI,Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.307-326, 2021

Sosyobilimsel Konular Perspektifinde Fen Okuryazarlığının İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Aydın KIZILASLAN, Editör, Duvar , İzmir, ss.87-108, 2021

Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri

Eğitimin Üç temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Prof. Dr. Figen AKÇA, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.195-216, 2020

Analysis of Assessment and Evaluation Approach based in Common Knowledge Construction Model in Science Education Programmes

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni, S. ve Kara, Y., Editör, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, ss.445-458, 2019

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli’nin Fen Öğretiminde Kullanımı

Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN, Doç. Dr. Sevgi AYDIN-GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.66-85, 2019

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı H. Ş., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.65-87, 2018

İlkyardım

Sağlık Bilgisi ve Trafik, Dr. Öğr. Üyesi Zeynal BOUYNUKARA,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ATLI, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.85-154, 2013

Metrikler

Yayın

158

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

65

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

44
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları