Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Girişimci temelli etkinliklerin özel yetenekli öğrenci gözünden değerlendirilmesi.

TRB2 International Congress on Educational Sciences-2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.20-29, (Tam Metin Bildiri)

Ortak bilgi yapılandırma modelinin altıncı sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi: Duyu organlar konusu.

TRB2 International Congress on Educational Sciences-2024, Van, Türkiye, 18 - 20 Ekim 2024, ss.40-49, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlik meslek kanununun İngilizce öğretmenleri görüşleri bağlamında incelenmesi

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.4, (Özet Bildiri)

İmam hatip lisesi öğretmenlerinin bakış açısıyla öğretmenlik meslek kanununun incelenmesi

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2023, ss.3, (Özet Bildiri)

Hibrit eğitim modelinin fen öğretimindeki yerinin fen bilimleri öğretmenleri gözüyle incelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.165, (Özet Bildiri)

Mobil öğrenme hakkında fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.168, (Özet Bildiri)

Matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanunu hakkındaki görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.338-339, (Özet Bildiri)

Köy ortaokulunda öğrenim gören öğrencilerin bilim fuarlarına yönelik görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.134-135, (Özet Bildiri)

TÜBİTAK projelerinin ortaöğretim öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.136-137, (Özet Bildiri)

Fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanununa yönelik görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.479-480, (Özet Bildiri)

Covid-19 Salgın Döneminde Fen Eğitimi İle İlgili Bir Meta-Sentez Çalışması

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.208, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.71, (Özet Bildiri)

Teknoloji Destekli Fen Öğretimine Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

FeTeMM Yaklaşımında Mühendislik Disiplinine İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Kurulması Planlanan Tasarım-Beceri Atölyelerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.39-48, (Tam Metin Bildiri)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.76-84, (Tam Metin Bildiri)

Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.94-100, (Tam Metin Bildiri)

Veli Görüşleri Doğrultusunda Liselere Geçiş Sınavının Değerlendirilmesi

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Makedonya, 27 - 30 Haziran 2019, ss.647-654, (Tam Metin Bildiri)

Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.225-234, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.235-244, (Tam Metin Bildiri)

2023 Eğitim Vizyonu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.30-40, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğretim Kademesinde Yazılı Sınav Sayısında Meydana Gelen Değişiklik İle İlgili Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.40-50, (Tam Metin Bildiri)

2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.20-30, (Tam Metin Bildiri)

9 Tip Mizaç Modelinin Fen Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.10-20, (Tam Metin Bildiri)

Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre 5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi Üzerine Bir Çalışma

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.480-489, (Tam Metin Bildiri)

5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi İle İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.471-479, (Tam Metin Bildiri)

FeTeMM yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Ohm kanunu örneği

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

FeTeMM YAKLAŞIMININ YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: OHM KANUNU ÖRNEĞİ

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.12, (Tam Metin Bildiri)

4006 Tübitak Bilim Fuarı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Bilim Fuarlarının Ortaokul Öğrencilerin Gözünden İncelenmesi:Akran ve Öz Değerlendirme Örneği

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.34, (Tam Metin Bildiri)

İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.45, (Tam Metin Bildiri)

Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.34, (Özet Bildiri)

Views of Science Teachers Taking Master of Arts Education in The Field of Science Education About The Related Master of Arts Education Program

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.21, (Özet Bildiri)

Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55, (Özet Bildiri)

The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.22, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

An investigation on the environmental outcomes in science education program

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.11, (Özet Bildiri)

The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.42, (Özet Bildiri)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 10. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Model Hakkında Öğrenci Görüşleri

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.135, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Öğrenme Modeliyle Gerçekleştirdikleri Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamalarından Yansımalar

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.673-676, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Çevre Eğitimi Kavramlarına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Farklı Türden Değişkenlerin İncelenmesi

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.660-662, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.10, (Özet Bildiri)

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.11, (Özet Bildiri)

Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir?

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1731-1734, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Derslerde Teknolojinin Kullanılmasına Yönelik Farkındalıklarına Etki Eden Değişkenlerin İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 18 - 23 Nisan 2017, ss.1738-1740, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sera Etkisinin Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİ KAPSAMINDA YAPTIKLARI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)

Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.80, (Özet Bildiri)

Koçluk Sistemi(Öğrenci Danışmanlığı) Hakkında Genel Bir Değerlendirme: Van İli Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.71, (Özet Bildiri)

Çevre Kavramları Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğretim Ortamında Uygulanabilirliği Konusunda Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.903, (Özet Bildiri)

Yeni Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Temelinde Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin İrdelenmesi

III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.25, (Özet Bildiri)

Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Destekli Eğitim Araştırmalarına Yansımaları

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

Ortak bilgi yapılandırma modeline uygun öğretim materyali geliştirilmesi Işığın madde ile etkileşimi ve yansıma örneği

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim öğrencilerinin ve velilerin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Fen ve teknoloji öğretimi için yeni bir model Ortak BilgiYapılandırma Modeli

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Fen ve teknoloji öğretmenlerinin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Bilgisayar dersinin sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar okuryazarlıklarına etkisi

10. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

İdeal Okul

Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR,Doç. Dr. Sadık Yüksel SIVACI, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.93-116, 2023

Fen Eğitiminde Karar Verme Becerisinin Önemi

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY,Prof. Dr. Şehriban KOCA, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, ss.175-192, 2023

Uzaktan Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Dönüşün Fen Bilimleri Öğretiminde Yarattığı Sorunlar

Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-160, 2022

Fen Bilimlerinde Girişimciliğin Önemi

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. 6. 7. 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Dr. Öğr. Üyesi Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.9-39, 2022

Eleştirel Düşünme Becerisi

Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI,Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.307-326, 2021

Sosyobilimsel Konular Perspektifinde Fen Okuryazarlığının İncelenmesi

Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Aydın KIZILASLAN, Editör, Duvar , İzmir, ss.87-108, 2021

Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri

Eğitimin Üç temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Prof. Dr. Figen AKÇA, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.195-216, 2020

Analysis of Assessment and Evaluation Approach based in Common Knowledge Construction Model in Science Education Programmes

Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni, S. ve Kara, Y., Editör, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, ss.445-458, 2019

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli’nin Fen Öğretiminde Kullanımı

Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN, Doç. Dr. Sevgi AYDIN-GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.66-85, 2019

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı H. Ş., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.65-87, 2018

İlkyardım

Sağlık Bilgisi ve Trafik, Dr. Öğr. Üyesi Zeynal BOUYNUKARA,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ATLI, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.85-154, 2013
Metrikler

Yayın

177

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

76

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

35

Proje

2

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

45
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları