Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN YAŞAM MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ VE DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ

INTERNATIONAL 9th USBILIM EDUCATION, ECONOMY, MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Amsterdam, Hollanda, 17 - 19 Mart 2025, ss.63-71, (Tam Metin Bildiri)

GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU (FOMO) MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLER Mİ? ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE AMPRİK BİR ÇALIŞMA

INTERNATIONAL 9th USBİLİM EDUCATION, ECONOMY, MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Amsterdam, Hollanda, 17 - 19 Mart 2025, ss.56-62, (Tam Metin Bildiri)

SOSYAL MEDYA KULLANIM AMACI İLE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZ EDİLMESİ

4 th International Conference on Recent Academic Studies, Konya, Türkiye, 4 - 05 Mart 2025, ss.218-224, (Tam Metin Bildiri)

SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ

4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT ACADEMIC STUDIES ICRAS 2025, Konya, Türkiye, 4 - 05 Mart 2025, ss.225-232, (Tam Metin Bildiri)

SOSYAL MEDYA PAZARLAMA ETKİNLİKLERİNİN MARKANIN FARKINDALIĞI VE TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

3 rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.407-412, (Tam Metin Bildiri)

İÇSEL PAZARLAMA VE KURUMSAL İMAJ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ VE İÇSEL PAZARLAMANIN KURUMSAL İMAJ ÜZERİNE ETKİSİ

3 rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.413-419, (Tam Metin Bildiri)

The Mediating Role of Corporate Image and Job Satisfaction in the Effect of Internal Marketing on Employee Performance

4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.427-434, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

KATILIM BANKACILIĞINDA MÜŞTERİLERİN BANKA TERCİHLERİNİN ANALİZİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)

BİR TÜKETİCİ SENDROMU OLARAK FOMO (GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU) VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1514-1519, (Tam Metin Bildiri)

Banka Yöneticilerinin Paternalist Liderlik Algılarının Demografik Değişkenler Açısından Analizi

7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2022, ss.2075-2087, (Tam Metin Bildiri)

DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Toskent, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)

Telafi Paradoksu Kavramının Kuramsal Çerçevedeİncelenmesi

AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.17, (Özet Bildiri)

Covid-19 Pandemisinin Pazarlama FaaliyetleriÜzerindeki Etkileri

AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.45-54, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

GLOBAL MARKALAR BÜYÜK HATALAR

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.261, (Özet Bildiri)

ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN MARKA FARKINDALIĞI, MARKA İMAJI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.887-897, (Tam Metin Bildiri)

"SOSYAL SINIFLARIN SATINALMA TERCİHLERİ: MOBİL TELEFON PAZARINDA BİR UYGULAMA"

MİDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, ss.280-293, (Tam Metin Bildiri)

TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ

IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.71, (Özet Bildiri)

ESNEK ÜRETİM SİSTEMLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.72, (Özet Bildiri)

MARKA FARKINDALIĞI OLUŞUMUNDA TELEVİZYON REKLAMLARININ ÖNEMİ

I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.33, (Özet Bildiri)

MARKALARA YÖNELİK OLUMSUZ BİR TUTUM: MARKA KAÇINMASI

I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.32, (Özet Bildiri)

TÜKETİM EYLEMİNE FARKLI BİR BAKIŞ: TÜKETİM KARŞITLIĞI

İKSAD 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.107, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Yeni Teknolojiler ve Pazarlama

Yeni Nesil Teknolojiler ve Yeni İş Hayatı, İlknur Çevik Tekin, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.21-36, 2024

Analysis of The Mediating Role of Ethical Marketing on the Impact of Human Resource Management on Internal Marketing

PIONEER AND INNOVATIVE STUDIES IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, YILMAZ OSMAN, Editör, All Sciences Academy, ss.18-39, 2024

Yeni Teknolojiler ve Pazarlama

Yeni Nesil Teknolojiler ve Yeni İş Hayatı I, ÇEVİK TEKİN İLKNUR, Editör, EĞİTİM yayınevi, Konya, ss.2, 2024

Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management

Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023

KAMU HASTANE YÖNETİMİNDE VERİMLİLİK

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3 , Hüseyin Ali Kutlu, Editör, Platanus Yayınevi, Ankara, ss.585-610, 2023

ULUSLARARASI PAZAR BÖLÜMLENDİRME VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ

SOSYAL VE BEŞERÎ BİLİMLERDE ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR-I, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN,SALİH BATAL,AYTAÇ TOPTAŞ,HAZAL CEYLAN ÖZTÜRKER DEMİR, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.221-245, 2023

GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLER

Dİjİtal Pazarlama Karması ve Güncel Uygulamaları, Baydaş, Abdulvahap; Yaşar, M.Emin; Ata, Serhat, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.80-92, 2023

Innovation and Consumer Innovation

Technology and Management Comprehension in the Age of Digitalization, AKINCI, GÖNÜL YÜCE, Editör, BIDGE Publications, Ankara, ss.90-122, 2023

İÇERİK PAZARLAMASI

TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, Fatih ŞAHİN,Reyhan BAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.165-181, 2022

MOBİL CİHAZLAR VE SOSYAL MEDYA

PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM, Mehmet ETLİOĞLU, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-169, 2022

Pazarlama

GENEL İŞLETME, Abdulkadir Gümüş,K.Seçkin Karahan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.143-164, 2021

Bankacılık Sektöründe Pazarlama

Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Fahri APAYDIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-74, 2021

Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA PAZARLAMA, Mehmet Sağlam, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-68, 2021

Paylaşım Ekonomisi ve Değişen Tüketici Rolleri

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.355-372, 2020

SATIŞ GELİŞTİRME

TÜM YÖNLERİYLE BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETIŞİMİ, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-106, 2020

MARKA FARKINDALIĞI VE MARKA TUTUMUNUN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ (BEYAZ EŞYA KULLANICISI KADIN TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA)

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR VE YAKLAŞIMLAR, BATAL S., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.165-190, 2018
Metrikler

Yayın

68

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

15

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

350

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

48

H-İndeks (Sobiad)

4

Atıf (Diğer Toplam)

80

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

22
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları