Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

KATILIM BANKACILIĞINDA MÜŞTERİLERİN BANKA TERCİHLERİNİN ANALİZİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1-9

BİR TÜKETİCİ SENDROMU OLARAK FOMO (GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU) VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1514-1519

Banka Yöneticilerinin Paternalist Liderlik Algılarının Demografik Değişkenler Açısından Analizi

7. ANKARA ULUSLARARASI BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2022, ss.2075-2087

DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Toskent, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.60-68

Covid-19 Pandemisinin Pazarlama FaaliyetleriÜzerindeki Etkileri

AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.45-54 Sürdürülebilir Kalkınma

Telafi Paradoksu Kavramının Kuramsal Çerçevedeİncelenmesi

AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.17

ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN MARKA FARKINDALIĞI, MARKA İMAJI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.887-897

GLOBAL MARKALAR BÜYÜK HATALAR

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.261

"SOSYAL SINIFLARIN SATINALMA TERCİHLERİ: MOBİL TELEFON PAZARINDA BİR UYGULAMA"

MİDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, ss.280-293

TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ

IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.71

ESNEK ÜRETİM SİSTEMLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.72

MARKALARA YÖNELİK OLUMSUZ BİR TUTUM: MARKA KAÇINMASI

I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.32

MARKA FARKINDALIĞI OLUŞUMUNDA TELEVİZYON REKLAMLARININ ÖNEMİ

I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.33

TÜKETİM EYLEMİNE FARKLI BİR BAKIŞ: TÜKETİM KARŞITLIĞI

İKSAD 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.107

Kitap & Kitap Bölümleri

Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management

Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023

KAMU HASTANE YÖNETİMİNDE VERİMLİLİK

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3 , Hüseyin Ali Kutlu, Editör, Platanus Yayınevi, Ankara, ss.585-610, 2023

ULUSLARARASI PAZAR BÖLÜMLENDİRME VE HEDEF PAZAR SEÇİMİ

SOSYAL VE BEŞERÎ BİLİMLERDE ULUSLARARASI ÇALIŞMALAR-I, AYŞE ÇATALCALI CEYLAN,SALİH BATAL,AYTAÇ TOPTAŞ,HAZAL CEYLAN ÖZTÜRKER DEMİR, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.221-245, 2023

Innovation and Consumer Innovation

Technology and Management Comprehension in the Age of Digitalization, AKINCI, GÖNÜL YÜCE, Editör, BIDGE Publications, Ankara, ss.90-122, 2023

GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLER

Dİjİtal Pazarlama Karması ve Güncel Uygulamaları, Baydaş, Abdulvahap; Yaşar, M.Emin; Ata, Serhat, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.80-92, 2023

İÇERİK PAZARLAMASI

TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, Fatih ŞAHİN,Reyhan BAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.165-181, 2022

MOBİL CİHAZLAR VE SOSYAL MEDYA

PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM, Mehmet ETLİOĞLU, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.145-169, 2022

Pazarlama

GENEL İŞLETME, Abdulkadir Gümüş,K.Seçkin Karahan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.143-164, 2021

Bankacılık Sektöründe Pazarlama

Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Fahri APAYDIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-74, 2021

Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA PAZARLAMA, Mehmet Sağlam, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-68, 2021

Paylaşım Ekonomisi ve Değişen Tüketici Rolleri

İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.355-372, 2020

SATIŞ GELİŞTİRME

TÜM YÖNLERİYLE BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETIŞİMİ, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-106, 2020

MARKA FARKINDALIĞI VE MARKA TUTUMUNUN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ (BEYAZ EŞYA KULLANICISI KADIN TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA)

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR VE YAKLAŞIMLAR, BATAL S., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.165-190, 2018

Metrikler

Yayın

57

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları