Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
DIŞ KAYNAK KULLANIMINA DAİR YÖNETİCİ ALGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: KAMU HASTANELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.16, ss.317-336, 2023 (Hakemli Dergi)
A Comparative Study Quality of Life on Academic Staff Members of Iran and Turkey State Universities (Case Study Van And Urmia)
Malaysian Journal of Business, Economics and Management
, cilt.2, sa.2, ss.70-74, 2023 (Hakemli Dergi)
INVESTIGATING THE QUALITY OF LIFE AND ITS INFLUENCING FACTORS AMONG THE FACULTY MEMBERS OF PUBLIC UNIVERSITIES IN IRAN AND TURKEY (CASE STUDY OF VAN YUZUNCU YIL AND URMIA UNIVERSITY)
International Journal of Business Management and Entrepreneurship (IJBME)
, cilt.2, sa.5, ss.20-27, 2023 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü
Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies
, cilt.9, sa.2, ss.141-157, 2022 (Hakemli Dergi)


TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİLERİN KRİPTO PARA KULLANIM NİYETLERİNİN İNCELENMESİ
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
, cilt.6, sa.1, ss.313-334, 2022 (Hakemli Dergi)

THE EFFECT OF WEBSITE APPEAL ON BEHAVIORAL INTENTION IN ONLINE SHOPPING AND THE MEDIATING ROLE OF EMOTIONAL APPEAL
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.25, ss.74-88, 2022 (Hakemli Dergi)

INVESTIGATION OF CONSUMERS' INTENTIONS TO USE DIGITAL CURRENCY FOR SHOPPING
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.284-303, 2022 (Hakemli Dergi)


THE EFFECTS OF GREEN ADS ON CUSTOMERS’ PURCHASE DECISION: THE MODERATING ROLE OF GENERATIONS
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.7, sa.45, ss.2054-2062, 2021 (Hakemli Dergi)

Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.799-807, 2021 (Hakemli Dergi)

THE IMPACT OF THE APPLICATION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT ON THE SATISFACTION OF WORKERS: CASE OF PRIVATE SCHOOLS IN BURSA
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.20, ss.396-413, 2020 (Hakemli Dergi)
EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.10, sa.20, ss.271-288, 2020 (Hakemli Dergi)

AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: VAN İLİNDE BİR UYGULAMA
Turkish Business Journal
, cilt.1, sa.1, ss.51-77, 2020 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ İLE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ONLİNE ŞİKÂYET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
SOSYAL BİLİMLER AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.2, ss.23-36, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİLERİN GSM OPERATÖRÜ MARKALARINA YÖNELİK KAÇINMADAVRANIŞLARI
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD)
, cilt.6, sa.1, ss.34-54, 2019 (Hakemli Dergi)
TÜKETİM KARŞITI EYLEMLERİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.6, ss.104-121, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MATERYALİST EĞİLİMLERİNİN YAŞAM MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ VE DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ
INTERNATIONAL 9th USBILIM EDUCATION, ECONOMY, MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Amsterdam, Hollanda, 17 - 19 Mart 2025, ss.63-71, (Tam Metin Bildiri)
GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU (FOMO) MARKA BAĞLILIĞINI ETKİLER Mİ? ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE AMPRİK BİR ÇALIŞMA
INTERNATIONAL 9th USBİLİM EDUCATION, ECONOMY, MANAGEMENT AND SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Amsterdam, Hollanda, 17 - 19 Mart 2025, ss.56-62, (Tam Metin Bildiri)
SOSYAL MEDYA KULLANIM AMACI İLE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZ EDİLMESİ
4 th International Conference on Recent Academic Studies, Konya, Türkiye, 4 - 05 Mart 2025, ss.218-224, (Tam Metin Bildiri)
SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIK DÜZEYİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ
4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON RECENT ACADEMIC STUDIES ICRAS 2025, Konya, Türkiye, 4 - 05 Mart 2025, ss.225-232, (Tam Metin Bildiri)
İÇSEL PAZARLAMA VE KURUMSAL İMAJ ALGILAMALARININ DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN ANALİZİ VE İÇSEL PAZARLAMANIN KURUMSAL İMAJ ÜZERİNE ETKİSİ
3 rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.413-419, (Tam Metin Bildiri)
TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ
IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.71, (Özet Bildiri)
ESNEK ÜRETİM SİSTEMLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2019, ss.72, (Özet Bildiri)
MARKA FARKINDALIĞI OLUŞUMUNDA TELEVİZYON REKLAMLARININ ÖNEMİ
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.33, (Özet Bildiri)
MARKALARA YÖNELİK OLUMSUZ BİR TUTUM: MARKA KAÇINMASI
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Türkiye, 7 - 09 Aralık 2018, ss.32, (Özet Bildiri)
TÜKETİM EYLEMİNE FARKLI BİR BAKIŞ: TÜKETİM KARŞITLIĞI
İKSAD 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Türkiye, 22 - 25 Kasım 2018, ss.107, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management
Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023
INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VII
Eğitim Kitabevi, Konya, 2022
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VII
Eğitim Yayınevi , Konya, 2022
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI
Eğitim Kitabevi, Konya, 2022
İÇERİK PAZARLAMASI
TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, Fatih ŞAHİN,Reyhan BAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.165-181, 2022
Bankacılık Sektöründe Pazarlama
Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Fahri APAYDIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-74, 2021
Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları
DİJİTALLEŞEN DÜNYADA PAZARLAMA, Mehmet Sağlam, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.49-68, 2021
Paylaşım Ekonomisi ve Değişen Tüketici Rolleri
İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Mustafa Mete, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.355-372, 2020