Articles Published in Other Journals
METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no.24, pp.383-394, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


Covid-19 Korkusunun Online Alışveriş Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisinde Ölüm Kaygısının Aracılık Rolü
Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies, vol.9, no.2, pp.141-157, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


TEKNOLOJİ KABUL MODELİ ÇERÇEVESİNDE TÜKETİCİLERİN KRİPTO PARA KULLANIM NİYETLERİNİN İNCELENMESİ
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online), vol.6, no.1, pp.313-334, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

HİZMET KALİTESİNİN MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİNDE MARKA DENEYİMİNİN ARACILIK ROLÜ
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no.30, pp.139-154, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

THE EFFECT OF WEBSITE APPEAL ON BEHAVIORAL INTENTION IN ONLINE SHOPPING AND THE MEDIATING ROLE OF EMOTIONAL APPEAL
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.13, no.25, pp.74-88, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

INVESTIGATION OF CONSUMERS' INTENTIONS TO USE DIGITAL CURRENCY FOR SHOPPING
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.12, no.23, pp.284-303, 2022 (Peer-Reviewed Journal)


THE EFFECTS OF GREEN ADS ON CUSTOMERS’ PURCHASE DECISION: THE MODERATING ROLE OF GENERATIONS
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES, vol.7, no.45, pp.2054-2062, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Medya Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerine Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.9, no.3, pp.799-807, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

MARKA BEĞENİLİRLİĞİ ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: : BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH (JSHSR) Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırma Dergisi, vol.7, no.63, pp.3958-3965, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

THE IMPACT OF THE APPLICATION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT ON THE SATISFACTION OF WORKERS: CASE OF PRIVATE SCHOOLS IN BURSA
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.10, no.20, pp.396-413, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE, vol.10, no.20, pp.271-288, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

THE EFFECT OF WORD OF MOUTH MARKETING ON CONSUMER PURCHASING BEHAVIORS: AN APPLICATION IN VAN
Turkish Business Journal, vol.1, no.1, pp.51-77, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ İLE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ONLİNE ŞİKÂYET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ
SOSYAL BİLİMLER AKADEMİ DERGİSİ, vol.2, pp.23-36, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
TÜKETİCİLERİN GSM OPERATÖRÜ MARKALARINA YÖNELİK KAÇINMADAVRANIŞLARI
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), vol.6, no.1, pp.34-54, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
TÜKETİM KARŞITI EYLEMLERİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.3, no.6, pp.104-121, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ESNEK ÜRETİM SİSTEMLERİNİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Turkey, 1 - 03 February 2019, pp.72
TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARLARINDA DENEYİMSEL PAZARLAMANIN ÖNEMİ
IV. ULUSLARARASI EL RUHA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Şanlıurfa, Turkey, 1 - 03 February 2019, pp.71
MARKALARA YÖNELİK OLUMSUZ BİR TUTUM: MARKA KAÇINMASI
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 7 - 09 December 2018, pp.32
MARKA FARKINDALIĞI OLUŞUMUNDA TELEVİZYON REKLAMLARININ ÖNEMİ
I. ULUSLARARASI BATTALGAZİ MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Malatya, Turkey, 7 - 09 December 2018, pp.33
TÜKETİM EYLEMİNE FARKLI BİR BAKIŞ: TÜKETİM KARŞITLIĞI
İKSAD 2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Gaziantep, Turkey, 22 - 25 November 2018, pp.107
Books & Book Chapters
INTERNATIONAL RESEARCH IN SOCIAL, HUMAN AND ADMINISTRATIVE SCIENCES VII
Eğitim Kitabevi, Konya, 2022
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar VII
Eğitim Yayınevi , Konya, 2022
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI
Eğitim Kitabevi, Konya, 2022
İÇERİK PAZARLAMASI
in: TÜKETICI DAVRANIŞLARINDA MAKRO TRENDLER, Fatih ŞAHİN,Reyhan BAHAR, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.165-181, 2022
Bankacılık Sektöründe Pazarlama
in: Sektörlerde Stratejik Pazarlama, Fahri APAYDIN, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.49-74, 2021
Dijitalleşme Temelinde Mobil Pazarlama Uygulamaları
in: DİJİTALLEŞEN DÜNYADA PAZARLAMA, Mehmet Sağlam, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.49-68, 2021
Paylaşım Ekonomisi ve Değişen Tüketici Rolleri
in: İktisadi ve İdari Bilimlerde Teori ve Araştırmalar II, Mustafa Mete, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.355-372, 2020