Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Okul Ethosu ve Etik Karar Verme

şarkiyat , cilt.14, sa.3, ss.1151-1166, 2022 (Hakemli Dergi)

VİCDAN: EĞİTİMİ VE GELİŞİMİ

ŞARKİYAT , cilt.14, sa.2, ss.440-453, 2022 (Hakemli Dergi)

AHLAK-BENLİK BÜTÜNLÜĞÜ: AHLAKİ KİMLİK

ŞARKİYAT , cilt.13, sa.3, ss.1127-1143, 2021 (Hakemli Dergi)

MANTIKSAL BİR SORUN OLARAK KÖTÜLÜK

EKEV , cilt.62, sa.62, ss.35-50, 2015 (Hakemli Dergi)

Bahis Argümanı ve Pragmatik İman Anlayışı

FELSEFE DÜNYASI , cilt.62, sa.62, ss.208-232, 2015 (Hakemli Dergi)

METAFİZİKSEL BİR SORUN OLARAK KÖTÜLÜK

FELSEFE DÜNYASI , cilt.59, sa.59, ss.150-167, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

TEACHER ATTITUDES, MORAL DEVELOPMENT AND ''VALUE (UN)INTERNALIZATION''

III. INTERNATIONAL ETHICS CONGRESS, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2021, ss.210-215, (Tam Metin Bildiri)

İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: FİNLANDİYA ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: DANİMARKA ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ TAM METİN KİTABI, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

İSKANDİNAV ÜLKELERİNDE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME VE MESLEKİ GELİŞİM MODELİ: NORVEÇ ÖRNEĞİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

İskandinav Ülkelerinde Öğretmen Yetiştirme ve Mesleki Gelişim Modeli: İsveç Örneği

3. ULISLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.58-69, (Tam Metin Bildiri)

AHLAKİ KİMLİK VE EĞİTİM

ISPEC INSTITUTE: 3. Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 Kasım - 22 Aralık 2019, ss.60-64, (Tam Metin Bildiri)

VİCDAN-TANRI İLİŞKİSİ ÜZERİNE

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENC, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.237, (Özet Bildiri)

KANT’IN AHLAK METAFİZİĞİNDE TEMEL AHLAKİ İLKE: EVRENSELLEŞTİRİLEBİLME

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.232, (Özet Bildiri)

ZİHİN-BEYİN ETKİLEŞİMİ VE TANRI

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.235, (Özet Bildiri)

Pragmatik İman ve Ahlakî Sonuçları

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.314, (Özet Bildiri)

Kişi ve Fiziksel Süreklilik

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.312, (Özet Bildiri)

Kişisel özdeşlik ile ölüm sonrası hayat arasında zorunlu bir ilişki var mıdır?

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.311, (Özet Bildiri)

Madde Bilinç Üretebilir mi?

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET’17 Bitlis), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.313, (Özet Bildiri)

Fideizm-Şiddet İlişkisi: Şiddetin Fideist Temeli

Şarkiyat ICSS’17 Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 14 - 17 Eylül 2017, ss.414-417, (Özet Bildiri)

'Memory' As A Reference Of Personal Identity In John Locke

AGP Humanities and Social Sciences Conference,, Barcelona, İspanya, 4 - 07 Şubat 2016, ss.164-167, (Tam Metin Bildiri)

HRİSTİYAN TEİZMİ: ONTOLOJİK PLÜRALİZM, AKIL-İMAN ÇATIŞMASI VE RİSALE-İ NUR YAKLAŞIMI

Din, Bilim ve Felsefe İlişkisi Risale-i Nur Yaklaşımı, Van, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

Kötülük Sorunu ve 'Mutlak Kudret' Çözümlemesi

II. TEOLOJİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 25 - 26 Ekim 2014, (Yayınlanmadı)
Kitaplar

Eğitimde Ahlak ve Okullarda Ahlak Eğitimi

Eğitimde Ahlak ve Etik, Abdurrahman İLĞAN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.327-352, 2020

İnsan Haklarının Etik Temeli

İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi, Zihni Merey, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.22-35, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Eleştirel Düşünme (Eğitimi) ve Hoşgörü İlişkisi

TÜRKİYE EĞİTİM VİZYONU ÜZERİNE DEĞERLENDİRMELER, Tanhan A., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.56-61, 2019

İNSAN DOĞASI VE EĞİTİMİ

EĞİTİM BİLİMLERİ PERSPEKTİFİNDEN ÖĞRETMEN, Tanhan A., Özok H. İ., Aladağ C., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.68-71, 2019

Eskatalojik Açıdan Kişisel Özdeşlik Sorunu

Araştırma Yayıncılık, Ankara, 2014
Metrikler

Yayın

41

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları