Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Siber Saldırganlık Ölçümü: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.40. Yıl Dönümü Şubat Özel Sayısı, pp.1-27, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the information security awareness of secondary school students
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.354-373, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Computational Thinking Skills, Programming Self-Efficacies and Programming Attitudes of the Students
International Journal of Computer Science Education in Schools
, vol.4, no.2, pp.24-35, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Computational Thinking Skills Self-Efficacy Perceptions in Secondary Education: A Review of The Effectiveness of The New Information Technology and Software Curriculum
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.2, pp.303-316, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.28, no.2, pp.1067-1078, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları (Pre-Service Teachers’ Information Literacy Levels and Their Attitudes Towards Information and Communication Technologies )
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.543-563, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.543-563, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamda Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşlukları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.259-288, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.2, pp.497-511, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY
, vol.8, no.2, pp.158-175, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinde Bilişim Etiği: Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Bir Değerlendirme
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.16, no.2, pp.254-273, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, vol.2, no.1, pp.52-60, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.121-135, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, vol.2, no.2, pp.10-24, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Yetiştirme Programlarının Sistemik ve Sistematik Değerlendirilmesi
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, vol.2, no.1, pp.54-71, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Tutumları
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, vol.44, no.2, pp.119-140, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.28, no.3, pp.147-163, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
Neden Ters Yüz Edilmiş Sınıf (Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamasının Avantajları ve Sınırlılıkları)
in: Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme, TOYTOK Esef Hakan, RAMAZANOĞLU Mehmet , BOLAT Özgür, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.17-31, 2021
Web Destekli Eğitim
in: Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Şahin, S., Uluyol, Ç., Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.433-452, 2017