SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Siber Saldırganlık Ölçümü: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.40. Yıl Dönümü Şubat Özel Sayısı, ss.1-27, 2022 (Hakemli Dergi)
Computational Thinking Skills, Programming Self-Efficacies and Programming Attitudes of the Students
International Journal of Computer Science Education in Schools
, cilt.4, sa.2, ss.24-35, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.1067-1078, 2020 (Hakemli Dergi)
Gender Differences in Middle School Students’ Attitudes and Self-Efficacy Perceptions towards mBlock Programming
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.4, ss.925-933, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları (Pre-Service Teachers’ Information Literacy Levels and Their Attitudes Towards Information and Communication Technologies )
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.543-563, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.543-563, 2017 (Hakemli Dergi)
Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.2, ss.158-175, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamda Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşlukları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.259-288, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.497-511, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinde Bilişim Etiği: Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Bir Değerlendirme
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.254-273, 2015 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.2, sa.1, ss.52-60, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.121-135, 2014 (Hakemli Dergi)

Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.2, sa.2, ss.10-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirme Programlarının Sistemik ve Sistematik Değerlendirilmesi
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.2, sa.1, ss.54-71, 2012 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Tutumları
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.119-140, 2011 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.147-163, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitaplar
Neden Ters Yüz Edilmiş Sınıf (Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamasının Avantajları ve Sınırlılıkları)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme, TOYTOK Esef Hakan, RAMAZANOĞLU Mehmet , BOLAT Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-31, 2021
Web Destekli Eğitim
Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Şahin, S., Uluyol, Ç., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-452, 2017