Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Yapay Zekanın (chatGPT) Eğitsel Kullanım Alanları

16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK-2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

Generative Artificial Intelligence (GenAI) Literacy Scale: Validity and Reliability

4th International Conference on Scientific and Academic Research , Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Özel Okullarda ve Devlet Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Dijital Materyal Tasarım Yeterliikleri

16. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.95-96, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Covid 19 Pandemisi Sürecinde Dijital Vatandaşlık

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.253-256, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Tersyüz Öğretim Sürecinde Öğrenme Buradalığı

14. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Rize, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2021, ss.100-103, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Bilişim Ağı (EBA)’ da Yer Alan Video Ders Materyallerinin Motivasyon İlkeleri Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.395-396, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2010-2020 Yılları Arasında “Eğitsel Dijital Oyunlarının Öğrenciler Üzerindeki Etkisini” Konu Edinen Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin İncelenmesi

The 3rd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, Ankara, Türkiye, 10 - 11 Aralık 2020, ss.113-126, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

The effect of block-based programmıng on the computatıonal thınkıng skılls of mıddle school students.

International Conference on New Horizons in Education (INTE 2019), Prague, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.162, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilere kavram öğretimi için tablet bilgisayar kullanımı

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.162-163, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaöğretim öğrencilerinde siber güvenlik farkındalığı: Van ili örneği

13. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.457-468, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Öğretmenlerin siber aylaklık düzeyleri ile mobil bağımlılık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Öğretmenlerin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik öz-yeterlikleri

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

mBlock ile Programlama Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Programlamaya Yönelik Öz-Yeterliliklerine ve Tutumlarına Etkisi

II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, ss.51, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Yaşlı Bireylerde Mobil Cihazlar ile Hayat Boyu Öğrenme Durumunun İncelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.69-72, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Investigation Of Pre-Service Teachers’ Computational Thinking Skills In Terms Of Their Tendency To Play Computer Games

27 th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.102-103, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Comparison Of Online Environments Differing By The Type of Inquiry According To Motivation and Learning Strategies

European Conference on Educational Research 2017, Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Examination Of Pre-Service Teachers’ Acceptance Level Of E-Learning Tools

26 th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.52-53, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Pre-service Teachers' Readiness for Online Learning

Congress of Qualitative Inquiry, Urbana-Champaign, Amerika Birleşik Devletleri, 18 - 21 Mayıs 2016, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

A content analysis of educational technology research in 2011

4th International Conference on New Horizons in Education, Roma, İtalya, 25 - 27 Haziran 2013, ss.397-409, (Tam Metin Bildiri)

Bayes olasılık kuramı ve uyarlanabilir öğretim tasarımı

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Yüksek Lisans Öğrencilerine Yönelik Bir Tez Önerisi Hazırlama Eğitimi Tasarımı ve Değerlendirmesi

5. Ulusal Lisansütü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.426-437, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Lisansüstü Öğrencilerinin Tez Önerisi Hazırlamaya İlişkin Yeterlilik Algıları

5. Ulusal Lisansütü Eğitim Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2011, ss.203-208, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

İlköğretim Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Bakış Açıları

10. Uluslararsı Eğitim Teknolojileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2010, ss.769-772, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

10. Uluslararsı Eğitim Teknolojileri Konferansı, İstanbul, Türkiye, 26 - 29 Nisan 2010, ss.1783-1786, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar

Yapay zekâ, bilimsel araştırma ve dürüstlük

Yapay Zeka Okuryazarlığı, Şahin Gökçearslan,Hatice Yıldız Durak, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.221-238, 2024

Neden Ters Yüz Edilmiş Sınıf (Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamasının Avantajları ve Sınırlılıkları)

Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme, TOYTOK Esef Hakan, RAMAZANOĞLU Mehmet , BOLAT Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-31, 2021

21. Yüzyıl Becerilerinde Yer Alan Teknoloji Vurgusu ve Fen Öğretimi

Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Hüseyin ARTUN,Sevgi AYDIN-GÜNBATAR,Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.48-65, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Web Destekli Eğitim

Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Şahin, S., Uluyol, Ç., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-452, 2017

Web Destekli Eğitim

Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Şahin, S., Uluyol, Ç., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-452, 2017
Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

45

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

3

Proje

3

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

28
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları