SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Siber Saldırganlık Ölçümü: Lise Öğrencileri Üzerine Bir Çalışma
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.40. Yıl Dönümü Şubat Özel Sayısı, ss.1-27, 2022 (Hakemli Dergi)
Computational Thinking Skills, Programming Self-Efficacies and Programming Attitudes of the Students
International Journal of Computer Science Education in Schools
, cilt.4, sa.2, ss.24-35, 2020 (Hakemli Dergi)
Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.1067-1078, 2020 (Hakemli Dergi)
Gender Differences in Middle School Students’ Attitudes and Self-Efficacy Perceptions towards mBlock Programming
European Journal of Educational Research
, cilt.7, sa.4, ss.925-933, 2018 (Scopus)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.543-563, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları (Pre-Service Teachers’ Information Literacy Levels and Their Attitudes Towards Information and Communication Technologies )
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.543-563, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamda Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşlukları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.259-288, 2017 (Hakemli Dergi)
Effects of Inquiry Types on States Related to Community of Inquiry in Online Learning Environments: An Explanatory Case Study
CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY
, cilt.8, sa.2, ss.158-175, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Etkileşimli Tahtaya Yönelik Tutum ve Öğrenme Algıları Üzerine Bir İnceleme
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.497-511, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinde Bilişim Etiği: Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Bir Değerlendirme
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.16, sa.2, ss.254-273, 2015 (Hakemli Dergi)
Çevrimiçi Problem Temelli Öğrenme Süreçlerinin Uzman ve Akran Değerlendirmelerine Göre Karşılaştırması
BAŞKENT UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.2, sa.1, ss.52-60, 2015 (Hakemli Dergi)
Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Bir Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.121-135, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğrenim Öğrencilerinde İnternet Bağımlılığı
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.2, sa.2, ss.10-24, 2012 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Yetiştirme Programlarının Sistemik ve Sistematik Değerlendirilmesi
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.2, sa.1, ss.54-71, 2012 (Hakemli Dergi)
Web Tabanlı Probleme Dayalı Öğrenmeye İlişkin Öğrenci Tutumları
Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Dergisi
, cilt.44, sa.2, ss.119-140, 2011 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Kaygı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlama Çalışması
Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, sa.3, ss.147-163, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Neden Ters Yüz Edilmiş Sınıf (Ters Yüz Edilmiş Sınıf Uygulamasının Avantajları ve Sınırlılıkları)
Ters Yüz Edilmiş Sınıf ve Öğrenme, TOYTOK Esef Hakan, RAMAZANOĞLU Mehmet , BOLAT Özgür, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.17-31, 2021
Web Destekli Eğitim
Eğitimde Bilişim Teknolojileri, Şahin, S., Uluyol, Ç., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.433-452, 2017