Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı ile 2024 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Karşılaştırılması
HARRAN MAARİF DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.108-146, 2024 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi İçin Yaptıkları Ders Dışı Faaliyetlere İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Öyküleyici Metinlerdeki Empati Durumlarının Değerlendirilmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.89-105, 2021 (Hakemli Dergi)

Students’ Perceptions on the Effect of Text Length on their Vocabulary Success
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.9, sa.2, ss.79-89, 2021 (Hakemli Dergi)

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Masalların Duygusal Yön Analizine Göre Degerlendirilmesi
YYÜ Egitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty),
, cilt.17, sa.1, ss.799-822, 2020 (Hakemli Dergi)
YABANCI DIL OLARAK TÜRKÇE ÖGRENENLERIN TÜRKÇE DIL BILGISINE YÖNELIK ALGILARININ ÇESITLI DEGISKENLERE GÖRE INCELENMESI.
International Journal of Language Academy (IJLA),
, cilt.8, sa.3, ss.390-401, 2020 (Hakemli Dergi)
ELESTIREL OKUMA YÖNTEMININ OKUDUGUNU ANLAMAYA ETKISI. ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.141-150, 2020 (Hakemli Dergi)
IKI DILLI ÖGRENCILERIN TÜRKÇE KONUSMA KAYGILARI ÜZERINDE ROL OYNAMA ETKINLIKLERININ ETKISI
ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.126-140, 2020 (Hakemli Dergi)
YABANCI DIL OLARAK TÜRKÇE ÖGRETIM PROGRAMI ÜZERINE BIR INCELEME
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
MINIK TEYZE ÖYKÜSÜNDE ISLENEN EGITSEL DEGERLERINDUYGUSAL YÖN ANALIZI ILE BELIRLENMESI
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.34-42, 2020 (Hakemli Dergi)
The ımpact of visual literacy awareness education on verbal and writing skills of middle school students.
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.8, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)


Teachers and Students’ Evaluation of Listening Texts in Turkish Textbooks
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.8, sa.1, ss.84-94, 2020 (Hakemli Dergi)

Dil ve Dil Bilinci
Yeni Türkiye
, sa.104, ss.125-136, 2018 (Hakemli Dergi)
Dil ve Dil Bilinci Sorunu
Yeni Türkiye
, cilt.3, sa.104, ss.125-136, 2018 (Hakemli Dergi)
2005-2017 YILLARI ARASINDA DİNLEME EĞİTİMİ ÜZERİNEYAPILMIŞ AKADEMİK ÇALIŞMALARIN EĞİLİMLERİ ÜZERİNEBİR ARAŞTIRMA
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi (KUSOB)
, cilt.2, sa.1, ss.21-32, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğrenci Ödevleri Hakkında Veli Görüşlerinin İncelenmesi
6. ANADOLU ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.16-17
Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşleri
7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.418-430
Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi
7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.410-417
KOCAMAN KÜÇÜK DENİZ ÖYKÜSÜNDEKİ KARAKTERLERİN SORUN ODAKLI BİR DURUMDAN ÇÖZÜM ODAKLI KARAKTERLERE YÖNELİŞİ
3. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 18 - 19 Ocak 2020, ss.8-9
Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2019, ss.1283-1287
Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Becerisi Üzerine Etkisi
VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.1274-1278
Benim Babam Sihirbaz Öyküsünün Çocuğa Görelik Açısından İncelenmesi
V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018
Kitaplar
Türkçe Ders Kitapları için Karma Metin Önerisi ve Metin Örnekleri
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER, Erdem,İlhan; Erol,Sedat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.271-291, 2021
OKUMANIN UNSURLARI
OKUMA EĞİTİMİ, DR. MUSTAFA KAYA,DOÇ. DR. MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.21-41, 2020
Akademik Metin Yazmanın Basamakları- VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Raşit KOÇ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2020
Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Empati Becerisinin Gelişimine Etkisi
Lambert Academic Publishing, Zilupe, 2019
2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019
Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
İngiliz Edebiyatı
Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019
Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.87-112, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları–VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri ve Koç, Raşit, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Koç, Raşit, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2019
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitiminin Temel Kavramları
DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, Kardaş, M.N., Koç, R. , Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.233-253, 2018
Osmanlı Türkçesi Eğitiminin Temel Kavramları
Dil ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, Doç. Dr. Raşit KOÇ, Doç. Dr. Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.175-186, 2018