Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
37
6. 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı ile 2024 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın Karşılaştırılması
HARRAN MAARİF DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.108-146, 2024 (Hakemli Dergi)
15. Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi İçin Yaptıkları Ders Dışı Faaliyetlere İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
16. Students’ Perceptions on the Effect of Text Length on their Vocabulary Success
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.9, sa.2, ss.79-89, 2021 (Hakemli Dergi)

17. Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Öyküleyici Metinlerdeki Empati Durumlarının Değerlendirilmesi
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.89-105, 2021 (Hakemli Dergi)

21. MINIK TEYZE ÖYKÜSÜNDE ISLENEN EGITSEL DEGERLERINDUYGUSAL YÖN ANALIZI ILE BELIRLENMESI
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.34-42, 2020 (Hakemli Dergi)
22. Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Masalların Duygusal Yön Analizine Göre Degerlendirilmesi
YYÜ Egitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal of Education Faculty),
, cilt.17, sa.1, ss.799-822, 2020 (Hakemli Dergi)
23. YABANCI DIL OLARAK TÜRKÇE ÖGRENENLERIN TÜRKÇE DIL BILGISINE YÖNELIK ALGILARININ ÇESITLI DEGISKENLERE GÖRE INCELENMESI.
International Journal of Language Academy (IJLA),
, cilt.8, sa.3, ss.390-401, 2020 (Hakemli Dergi)
24. ELESTIREL OKUMA YÖNTEMININ OKUDUGUNU ANLAMAYA ETKISI. ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.141-150, 2020 (Hakemli Dergi)
26. IKI DILLI ÖGRENCILERIN TÜRKÇE KONUSMA KAYGILARI ÜZERINDE ROL OYNAMA ETKINLIKLERININ ETKISI
ÇUKUROVA ARASTIRMALARI DERGISI
, cilt.6, sa.1, ss.126-140, 2020 (Hakemli Dergi)
27. YABANCI DIL OLARAK TÜRKÇE ÖGRETIM PROGRAMI ÜZERINE BIR INCELEME
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-20, 2020 (Hakemli Dergi)
29. The ımpact of visual literacy awareness education on verbal and writing skills of middle school students.
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.8, sa.2, ss.71-80, 2020 (Hakemli Dergi)


32. Teachers and Students’ Evaluation of Listening Texts in Turkish Textbooks
International Journal of Education & Literacy Studies
, cilt.8, sa.1, ss.84-94, 2020 (Hakemli Dergi)

35. Dil ve Dil Bilinci
Yeni Türkiye
, sa.104, ss.125-136, 2018 (Hakemli Dergi)
36. Dil ve Dil Bilinci Sorunu
Yeni Türkiye
, cilt.3, sa.104, ss.125-136, 2018 (Hakemli Dergi)
37. 2005-2017 YILLARI ARASINDA DİNLEME EĞİTİMİ ÜZERİNEYAPILMIŞ AKADEMİK ÇALIŞMALARIN EĞİLİMLERİ ÜZERİNEBİR ARAŞTIRMA
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi (KUSOB)
, cilt.2, sa.1, ss.21-32, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER EDİNME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Türkçe ve Dil Eğitiminde İyi Uygulamalar Konferansı, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2025, cilt.2, ss.137-146, (Tam Metin Bildiri)
10. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğrenci Ödevleri Hakkında Veli Görüşlerinin İncelenmesi
6. ANADOLU ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.16-17, (Özet Bildiri)
15. Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşleri
7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.418-430, (Tam Metin Bildiri)
16. Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi
7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.410-417, (Tam Metin Bildiri)
18. KOCAMAN KÜÇÜK DENİZ ÖYKÜSÜNDEKİ KARAKTERLERİN SORUN ODAKLI BİR DURUMDAN ÇÖZÜM ODAKLI KARAKTERLERE YÖNELİŞİ
3. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 18 - 19 Ocak 2020, ss.8-9, (Özet Bildiri)
19. Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi
VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2019, ss.1283-1287, (Tam Metin Bildiri)
20. Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Becerisi Üzerine Etkisi
VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.1274-1278, (Tam Metin Bildiri)
24. Benim Babam Sihirbaz Öyküsünün Çocuğa Görelik Açısından İncelenmesi
V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
21
3. Türkçe Ders Kitapları için Karma Metin Önerisi ve Metin Örnekleri
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER, Erdem,İlhan; Erol,Sedat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.271-291, 2021
6. OKUMANIN UNSURLARI
OKUMA EĞİTİMİ, DR. MUSTAFA KAYA,DOÇ. DR. MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.21-41, 2020
7. Akademik Metin Yazmanın Basamakları- VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Raşit KOÇ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2020
8. Çocuk Edebiyatı Eserlerinin Çocukların Empati Becerisinin Gelişimine Etkisi
Lambert Academic Publishing, Zilupe, 2019
9. 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019
10. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019
11. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019
12. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
13. Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019
14. Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-
Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019
15. Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.87-112, 2019
16. İngiliz Edebiyatı
Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019
17. Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
18. Akademik Metin Yazmanın Basamakları–VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri ve Koç, Raşit, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.189-220, 2019
19. Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI: Bulgular Bölümü Hazırlama
Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Koç, Raşit, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2019
20. Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitiminin Temel Kavramları
DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, Kardaş, M.N., Koç, R. , Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.233-253, 2018
21. Osmanlı Türkçesi Eğitiminin Temel Kavramları
Dil ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, Doç. Dr. Raşit KOÇ, Doç. Dr. Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.175-186, 2018