Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Dil ve Dil Bilinci

Yeni Türkiye , sa.104, ss.125-136, 2018 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğrenci Ödevleri Hakkında Veli Görüşlerinin İncelenmesi

6. ANADOLU ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.16-17

5. SINIF DERS KİTAPLARINDA YER ALAN METİNLERİN 2019 TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ METİNLERDE BULUNMASI GEREKEN NİTELİKLER BAKIMINDAN İNCELENMESİ

USBİLİM 1. Uluslararası Eğitim, Ekonomi, İdari ve Sosyal Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2021, ss.31-32

ORTAOKUL 6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ METİNLERİN METİNRESİM UYUMU AÇISINDAN İNCELENMESİ

USBİLİM 1. Uluslararası Eğitim, Ekonomi, İdari ve Sosyal Bilimler Kongresi, Mardin, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2021, ss.29-30

Şimdiki Çocuklar Harika Eserinden Hareketle Aziz Nesin’in Çocuğa Yönelik Algısı

ULUSLARARASI PEGEM EGITIM KONGRESI, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, ss.1226-1227 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Görsel Okuma Ve Sunum Kazanımlarının Değerlendirilmesi

7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.410-417

Metin Uzunluklarının Öğrenci Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Metin Uzunluklarıyla İlgili Görüşleri

7. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2020, ss.418-430

KOCAMAN KÜÇÜK DENİZ ÖYKÜSÜNDEKİ KARAKTERLERİN SORUN ODAKLI BİR DURUMDAN ÇÖZÜM ODAKLI KARAKTERLERE YÖNELİŞİ

3. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 18 - 19 Ocak 2020, ss.8-9

TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINA İLİŞKİN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

3. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 18 - 19 Ocak 2020, ss.22-23

Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Becerisi Üzerine Etkisi

VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 13 Aralık 2019, ss.1283-1287

Görsel Okuryazarlık Farkındalık Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Yazma Becerisi Üzerine Etkisi

VI. ULUSLARARASI YILDIZ SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, ss.1274-1278

“RAFADAN TAYFA” ÇİZGİ FİLMİNE DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN BİR BAKIŞ

4.ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2018, ss.35-45

“ŞİRİNLER” ÇİZGİ FİLMİNE DEĞERLER EĞİTİMİ AÇISINDAN BİR BAKIŞ

4.ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2018, ss.27-35

Kül Prensi Öyküsünün Çocuğa Görelik İlkesi Açısından İncelenmesi

V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018

Benim Babam Sihirbaz Öyküsünün Çocuğa Görelik Açısından İncelenmesi

V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018

Ortaokul 5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Masalların Niteliğinin Duygusal Yön Analizine Göre Değerlendirilmesi

Ders Kitabı Uluslararası Sempozyumu (DEKUS), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.103

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KONUŞMA BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ

IX. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, Malatya, Türkiye, 2 - 05 Kasım 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

Türkçe Eğitiminde Geleneksel Ölçme ve Değerlendirme Araçları III: Kısa Yanıtlı ve Çoktan Seçmeli Testler

Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, TÜRKBEN, Tuncay AYDIN Erkan, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.91-117, 2023

Yazma Yöntem ve Teknikleri

Yazma Eğitimi, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.181-214, 2021 Creative Commons License

Türkçe Ders Kitapları için Karma Metin Önerisi ve Metin Örnekleri

TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YENİ YÖNELİMLER, Erdem,İlhan; Erol,Sedat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.271-291, 2021

OKUMANIN UNSURLARI

OKUMA EĞİTİMİ, DR. MUSTAFA KAYA,DOÇ. DR. MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.21-41, 2020

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019

Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

İngiliz Edebiyatı

Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019

Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.87-112, 2019

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019

Bilimsel Araştırma Yöntemleri Eğitiminin Temel Kavramları

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, Kardaş, M.N., Koç, R. , Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.233-253, 2018

Osmanlı Türkçesi Eğitiminin Temel Kavramları

Dil ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, Doç. Dr. Raşit KOÇ, Doç. Dr. Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.175-186, 2018

Metrikler

Yayın

85

H-İndeks (WoS)

3

Proje

1

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları