Doç. Dr. Mustafa Tüysüz


Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Özel Eğitim, Üstün Zekalılar Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi, Kimya Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

E-posta: mustafatuysuz@yyu.edu.tr
Web: https://avesis.yyu.edu.tr/mustafatuysuz
Ofis: EĞİTİM FAKÜLTESİ B-5
Posta Adresi: mustafatuysuz@yyu.edu.tr

Metrikler

Yayın

105

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

78

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

67

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

199

H-İndeks (Sobiad)

8

Proje

30

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2015

2008 - 2015

Doktora

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Kimya Eğitimi, Türkiye

2000 - 2005

2000 - 2005

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

THE EFFECT OF 5E LEARNING CYCLE AND MULTIPLE INTELLIGENCE APPROACH ON 9th GRADE STUDENTS’ ACHIEVEMENT ON UNIT OF CHEMICAL PROPERTIES, ATTITUDE, AND MOTIVATION TOWARD CHEMISTRY

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2020

2020

STEM Eğitici Eğitimi Sertifika Kursu

Mesleki Eğitim

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Özel Eğitim

Üstün Zekalılar Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Kimya Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Alan Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2018 - 2022

2018 - 2022

Dr. Öğr. Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Araştırma Görevlisi Dr.

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2007 - 2016

2007 - 2016

Araştırma Görevlisi

Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Bölümü

2005 - 2006

2005 - 2006

Ücr.Öğretim Görevlisi

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Merkez Müdür Yardımcısı

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Yönetim Kurulu Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

2019 - 2022

2019 - 2022

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2019 - 2020

2019 - 2020

Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2019 - 2020

2019 - 2020

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2018 - 2020

2018 - 2020

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI

TÜBİTAK, VAN TÜBİTAK BÖLGE KOORDİNATÖR YARDIMCILIĞI

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Diğer Kamu Kurumu, T.C. Türkiye Bilimsel Ve Teknolojik Araştırma Kurumu Başkanlığı Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı

2014 - 2014

2014 - 2014

Visitor Scholar

The Department of Teaching, Learning and Culture, Texas A & M University, College Station / Texas / USA, Visitor Scholar

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Fen Öğretiminde Disiplinler arası Eğitim

Lisans

Lisans

Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı

Bilim ve Araştırma Etiği

EGFEN4101.1

Yönetilen Tezler

Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri

Van'ın Geleceği Çalıştay

Kurumsal Temsil, vAN vALİLİĞİ, Türkiye, Van, 2022 - 2022

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

PERCEPTION OF TECHNOLOGY USE IN STEM ACTIVITIES SCALE: VALIDITY AND RELIABILITY STUDY

Eroğlu S., Gökçe H., Karaca M., Bektaş O., Tüysüz M.

VIII. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 28 - 30 Kasım 2024, ss.102-124, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Fen Eğitimcilerinin Birlikte Öğretim Yolu ile STEM Öğretimi Deneyim ve Yansıtmaları

Tüysüz M., Tarkın Çelikkıran A., Kondakçı E.

16. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1025-1026, (Özet Bildiri)

2024

2024

Özel Yetenekli Öğrenciler için Olay Yeri İnceleme ve Adli Kimya Deneyleri: Bir Zenginleştirme Çalışması

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.913-914, (Özet Bildiri)

2024

2024

ARGUMENTATION BASED PHARMACEUTICAL CHEMISTRY EDUCATION

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

VII. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Haziran 2024, ss.26-27, (Özet Bildiri)

2023

2023

SCIENTIST THROUGH THE EYES OF PRE-SERVICE TEACHERS

Öztay E. S., Tüysüz M.

ASES VII. INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Kasım 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

2F ÖĞRENCİLER İÇİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ FARKINDALIĞINA YÖNELİK ÖRNEK UYGULAMA

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Sanal Laboratuvar Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

YAVUZ C., TÜYSÜZ M.

TRB2 International Congress on Educational Sciences-II (TRB2-ICES-2023), Van, Türkiye, 20 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

2023

2023

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersinde Sanal Laboratuvar Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

Tüysüz M., Yavuz C.

15. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.57, (Özet Bildiri)

2023

2023

INVESTIGATION OF SCIENCE TEACHERS ON DISTANCE EDUCATION APLICATIONS IN SCIENCE LESSON

Dağ F., Tüysüz M.

ASES INTERNATIONAL VAN SCIENTIFIC RESEARCH CONFERENCE, Van, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2023, ss.86-87, (Özet Bildiri)

2023

2023

The Role of Co-Teaching in the Development of Science Teachers’ STEM Teaching Efficacy Beliefs

Tarkın Çelikkıran A., Tüysüz M., Kondakçı E., Dinç D.

THE 15TH CONFERENCE OF THE EUROPEAN SCIENCE EDUCATION RESEARCH ASSOCIATION (ESERA 2023), Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.605, (Özet Bildiri)

2022

2022

TEACHERS' VIEWS ON THE HYBRID LEARNING MODEL IN SCIENCE EDUCATION

Tekdemir M., Tüysüz M.

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.213, (Özet Bildiri)

2021

2021

Ortaokul Fen bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan Etkinliklerin STEM Yaklaşımına Uygunluğu Hakkında Öğretmen Görüşleri

TEZCAN G., TÜYSÜZ M., KAVAL OĞUZ E.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Bir Mobil Fen Öğretim Etkinliği

TEZCAN G., TÜYSÜZ M., TÜZÜN Ü. N.

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI: VAN ÖRNEĞİ

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

5.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, ss.182-190, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN KİMYA ÖĞRETMENLERİ İÇİN MOBİL ÖĞRETMEN EĞİTİMİ

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

III. International Teacher Education and Accreditation Congress, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019, ss.325-331, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

MULTIDISCIPLINARY FORENSIC ENRICHMENT FOR GIFTED TEACHERS’ PROGRAMMING OPTIONS

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

7th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.229-230, (Özet Bildiri)

2019

2019

Özel Yetenekli Bireyler için Multidisipliner Bir Zenginleştirme Çalışması: Adli Kimya-Adli Linguistik Entegresi

ZORLU N., TÜZÜN Ü. N., TÜYSÜZ M.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERE ADLİ KİMYA ÖĞRETİMİNİN YANSIMALARI

TÜZÜN Ü. N., TÜYSÜZ M.

6. ULUSAL KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Evaluation of Science, Engineering and Entrepreneurship Activities in Elementary School Science Teexbooks Regarding The Framework of STEM Activities

TEZCAN G., TÜYSÜZ M., KAVAL OĞUZ E.

INTERNATIONAL CONFERENCE ON SCIENCE, MATHEMATATICS, ENTREPRENEURSHIP AND TECHNOLOGY EDUCATION, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

INTEGRATING SCIENCE TO ART: TEACHING SCIENCE CONCEPTS TO GİFTED BY PASSING FROM MACRO TO SUBMICRO LEVEL IN THEIR MENTAL IMAGES

Coşkun Armutcu Z. E., Kılıç M., Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

5 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2018, ss.166, (Özet Bildiri)

2018

2018

Mobil Argümentasyon ile Özel Yetenekli Bireylere Adli Bilimler Öğretimi”, , ANKARA, TÜRKIYE, 2-3 Kasım 2018, ss.0-0

TÜZÜN Ü. N., TÜYSÜZ M.

Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Kara Kutu Deneyleriyle Özel Yetenekli Bireylerin Eleştirel Düşünmelerinin Geliştirilmesi

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Özel Yetenekli Öğrenciler İçin Adli Kimya Eğitimi

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

4th International Contemporary Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 4 - 07 Ekim 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Gök M., Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A.

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

2018

2018

A Mentoring Process for Professional Development of Pre-Service Science Teachers

Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3404, (Özet Bildiri)

2018

2018

Inconsistencies, Challenges, and Solution Proposals Referring Corecourse Plans: A Self and Peer Assessment Study

Durukan A., Tüysüz M., Şardağ M., Boynukara Z.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3436, (Özet Bildiri)

2018

2018

Reflections from the Virtual Reality Assisted Laboratory Applications in the Education of Pre-Service Science Teachers

Durukan A., Temür A., Artun H., Tüysüz M., Şardağ M.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1861, (Özet Bildiri)

2017

2017

THE EFFECT OF INQUIRY-BASED LEARNING APPROACH ON PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ ANALYTICAL CHEMISTRY LEARNING

Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A.

2nd International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 28 Eylül - 01 Ekim 2017, ss.25, (Özet Bildiri)

2017

2017

Development Pre-service Chemistry Teachers' Argumentation Skills in Implementing Science Writing Heuristic at Chemistry Laboratory Subject/Problem

Soysal C., Sarıcı E., Tüysüz M., Kılıç S., Uzuntiryaki-Kondakçı E.

NARST 90th Annual International Conference, San Antonio, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, ss.154, (Özet Bildiri)

2017

2017

Contribution of the Argumentation-Based Laboratory to Pre-Service Chemistry Teachers' Microscopic Explanations of Chemistry Concepts

KILIÇ Ş., Tüysüz M., SARICI E., SOYSAL C., UZUNTİRYAKİ-KONDAKÇI E.

NARST 90th Annual International Conference, San Antonio, Tx, Amerika Birleşik Devletleri, 22 - 25 Nisan 2017, ss.149-150, (Özet Bildiri)

2016

2016

LİSE ÖĞRETMENLERİNİN KİMYA VE BİYOLOJİ DİSİPLİNLERİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN BİLGİLERİ

ARSLAN H. Ö., TÜYSÜZ M., GEBAN Ö.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.310, (Özet Bildiri)

2016

2016

Views of Pre-service Science Teachers regarding Conceptual Integration.

Ozturk G., Tüysüz M., Bektas O., Geban Ö.

ERPA International Congresses on Education., Sarajevo, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.166, (Özet Bildiri)

2015

2015

“Views of Science Teachers regarding Conceptual Integration among Physics, Chemistry, and Biology Concepts”.

Bektaş O., Tüysüz M., Öztürk G., Geban Ö.

ECER 2015 "Education and Transition. Contributions from Educational Research", Budapest, Macaristan, 7 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimyasal Dengeye Etki Eden Faktörlere İlişkin Zihinsel Modelleri

Tüysüz M., Tarkın A., Kutucu E. S., Ekiz Kıran B., Bektaş O.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Investigating Pre-service Physics and Chemistry Teachers’ Conceptual Integration between Physics and Chemistry

Tüysüz M., Bektaş O., Geban Ö.

87th NARST Annual International Conference, Pittsburgh, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.257, (Özet Bildiri)

2013

2013

Providing Meaningful Experience to Pre-Service Teachers: Mentoring Enriched PCK Based Practicum Course.

Tarkın A., Demirdöğen B., Aydın S., Ekiz Kıran B., Kutucu E. S., Akın F. N., et al.

86th NARST Annual International Conference, Puerto Rico, Amerika Birleşik Devletleri, 6 - 09 Nisan 2013, ss.72, (Özet Bildiri)

2012

2012

Development of Pre-Service Chemistry Teachers’ Science Teaching Orientations in Practice Teaching Course

DEMİRDÖĞEN B., AYDIN S., ÖZTAY E. S., TÜYSÜZ M., EKİZ KIRAN B., TARKIN ÇELİKKIRAN A., et al.

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), ROMA, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5E Learning Cycle Model on Intermolecular Force.

TÜYSÜZ M., BEKTAŞ O., TARKIN ÇELİKKIRAN A., EKİZ KIRAN B., ÖZTAY E. S., KONDAKÇI E.

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), ROMA, İtalya, 15 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

How Do Pre-Service Chemistry Teachers Connect Solubility of Gases in Liquids to Daily Life Events?

Ekiz Kıran B., Tüysüz M., Bektas O., Tarkın A., Kutucu E. S., Uzuntiryaki Kondakci E.

European Conference on Research in Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

2012

2012

Pre-Service Chemistry Teachers’ Instructional Designs of 5e Learning Cycle Model on Intermolecular Forces.

Kutucu E. S., Tüysüz M., Bektaş O., Ekiz Kıran B., Uzuntiryaki E., Tarkın A.

11th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), Rome, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012, ss.512, (Özet Bildiri)

2012

2012

Kimya Öğretmen Adaylarının Kimya Eğitimine Yönelik Sorunlara Bakışı ve Çözüm Önerileri

Tüysüz M., Tarkın A., Kutucu E. S., Ekiz Kıran B., Aydın S., Demirdöğen B., et al.

10. Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Kongres, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.303, (Özet Bildiri)

2011

2011

Views On Teachıng Of Partıculate Nature Of Matter At Macroscopıc, Symbolıc And Mıcroscopıc Levels

Tarkın A., Kutucu E. S., Ekiz Kıran B., Tüysüz M., Bektas O., Uzuntiryaki E.

European Science Education Research Association Conference, Lyon, Fransa, 5 - 09 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Pre-service chemistry teachers' knowledge regarding laboratory equipment and their functions

BEKTAŞ O., Tüysüz M., Kirbulut Z. D., Cetin-Dindar A.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.510-514, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

Adaptation of an epistemological belief instrument towards chemistry and chemistry lessons

Yildiran D., Demirci N., Tüysüz M., BEKTAŞ O., GEBAN Ö.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3718-3722, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

Pre-service chemistry teachers' understanding of ionization and dissolution

Ekiz Kıran B., BEKTAŞ O., Tüysüz M., Uzuntiryaki E., Kutucu E. S., Tarkın Çelikkıran A.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.447-451, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

Pre-service chemistry teachers' understanding of phase changes and dissolution at macroscopic, symbolic, and microscopic levels

Tüysüz M., Ekiz B., BEKTAŞ O., Uzuntiryaki E., Tarkin A., Kutucu E. S.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.452-455, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

Kimya Öğretmen Adaylarının Makroskopik, Sembolik Ve Mikroskobik Seviyeleri Kullanabilme Düzeyleri

Bektaş O., Tüysüz M., Ekiz Kıran B., Uzuntiryaki E.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

Pre-service Chemistry Teachers’ Conceptions of the Nature of Science.

BEKTAŞ O., ÇETİN-DİNDAR A., KIRBULUT Z. D., Tüysüz M.

II. International Congress of Educational Research Conference, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.39, (Özet Bildiri)

2010

2010

What is the motivation difference between university students and high school students?

Tüysüz M., Yildiran D., Demirci N.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1543-1548, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kitaplar

2024

2024

PROJELERDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME

TÜYSÜZ M., ÇAVUŞ H., TÜZÜN Ü. N.

FELSEFEDEN UYGULAMAYA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME, BEKTAŞ OKTAY, EROĞLU SEYİDE, Editör, ASOS YAYINLARI, Elazığ, ss.451-480, 2024

2024

2024

Kapsayıcı Eğitim Yaklaşımı

TÜZÜN Ü. N., TÜYSÜZ M.

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-VI, EKİCİ GÜLAY, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.176-199, 2024

2023

2023

MANCOVA

Tüysüz M., Çavuş H.

NİCEL ARAŞTIRMALARDA İSTATİSTİK (SPSS) UYGULAMALARI, Prof. Dr. Oktay Bektaş; Doç. Dr. Oktay Kızkapan, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.245-286, 2023

2022

2022

DİSİPLİNLERARASI ETKİLEŞİMDE ÇOKLU ZEKA KURAMI

Sarıcı E., Tüysüz M.

DİSİPLİNLER ARASI FEN ÖĞRETİMİ, ESRA KIZILAY,MUSTAFA ÇEVİK, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.305-336, 2022

2022

2022

DİSİPLİNLER ARASI ÖĞRETİM VE EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU

Çavuş H., Tüysüz M.

EĞİTİMDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, EMRE ÜNAL, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.195-232, 2022

2021

2021

ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN İNOVATİF BİR MULTİDİSİPLİNER UYGULAMA: VAN MİKROBİYALİTLERİ MİNİ HABİTAT ÇALIŞMASI

Temizhan S., Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

Özel Yeteneklilerin Eğitimine Yönelik Araştırmalar, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.173-188, 2021

2021

2021

Bölüm 10: ERKEN ÇOCUKLUKTA DÜŞÜNME BECERİLERİ, FEN VE TEKNOLOJİ

ÖZTAY E. S., TÜYSÜZ M.

ERKEN ÇOCUKLUKTA FEN VE TEKNOLOJİ, ARTUN, Hüseyin; RAKAP PARLAK, Asiye, Editör, HEDEF CS YAYINCILIK VE MÜHENDİSLİK, Ankara, ss.167-184, 2021

2020

2020

Fen Bilimleri Eğitiminde Sanal Laboratuvarlar

Şardağ M., Tüysüz M.

Fen Öğretiminde Teknoloji Eğilimleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN- Doç. Dr. Sevgi AYDIN GÜNBATAR- Doç. Dr. Mustafa Serkan GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.330-350, 2020

2020

2020

Fen Zenginleştirme Eğitiminde Rol Oynamanın Kullanılması

Tüysüz M.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.69-90, 2020

2020

2020

Adli Antropoloji ve Adli Odontoloji: Argümantasyon Temelli Bir STEAM Etkinliği Geliştirme

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.101-108, 2020

2020

2020

Prof. Dr. Fuat Sezgin Prototipleri Modelleme: STEAM Etkinliğinde Farklı Bir Argüman Modeli Kullanımı

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.59-68, 2020

2020

2020

Özel Yetenekli Öğrencilerin Öğretim Ortamlarının Zenginleştirilmesinde Bir Öğretim Stratejisi: Argümantasyon

Tüysüz M.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2020

2020

2020

Adli Bilimler Temelinde Multidisipliner Öğretmen Eğitimi: “Bir Parmak İzi Alma Etkinliği Ne Kadar Multidisiplinerleştirilebilir?”

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

ÖZELYETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.17-42, 2020

2020

2020

Sürrealist Sanatla Bilim Eğitimi

Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERRİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.131-144, 2020

2020

2020

Olay Yeri İnceleme ve Adli Analiz

Tüzün Ü. N., Tüysüz M.

ÖZEL YETENEKLİLERİN EĞİTİMLERİNE YÖNELİK ZENGİNLEŞTİRME ÇALIŞMALARI, ÖZKAN APAYDIN, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.42-58, 2020

2018

2018

Integrating Science To Art: Teaching Science Concepts To Gifted By Passing From Macro To Submicro Level In Their Mental Images

Coskun Armutçu Z. E., Kılıç M., Tüysüz M., Tüzün Ü. N.

CURRENT ACADEMIC STUDIES IN EDUCATION SCIENCES-2018, Harun ŞAHİN, Abidin TEMİZER, Fatma ERDOĞAN, Editör, Stamparıja Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.759-774, 2018

2017

2017

ÇOKLU ZEKA KURAMI VE KİMYA EĞİTİMİ UYGULAMALARI

Tüysüz M.

KİMYA ÖĞRETİMİ ÖĞRETMEN EĞİTİCİLERİ, ÖĞRETMENELER VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ, PROF. DR. ALİPAŞA AYAS- PROF.DR. MUSTAFA SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.531-568, 2017

2015

2015

Bölüm 25: Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Olarak Kimyasal ve Fiziksel Değişimler Konusunun Öğretimi

Tüysüz M.

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Ayas A,, Sözbilir M., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.541-562, 2015

Desteklenen Projeler

2018 - 2019

2018 - 2019

Özel yetenekli öğrenciler için adli kimya eğitimiSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Tüysüz M. (Yürütücü)

2018 - 2019

2018 - 2019

Öğretmen Adayları Üzerinde Uygulamalı FeTeMM (STEM) Eğitimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Kocakaya S. (Yürütücü), Tüysüz M., Topal S.

2018 - 2018

2018 - 2018

Hayaller Van Bilim Şenliğinde Gerçekleşiyor

TÜBİTAK Projesi

Tüysüz M.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Editör

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

FEAD

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2018

Temmuz 2018

VAN YÜZÜNCÜ YIL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2018

Temmuz 2018

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

YÜZÜNCÜ YIL EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 53

h-indeksi (WOS): 4

Jüri Üyelikleri

Eylül-2018

Eylül 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- VAN YÜZÜNCÜ YIL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Ağustos-2018

Ağustos 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- VAN YÜZÜNCÜ YIL EĞİTİM FAKÜLTESİ