Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Olumlu Belediye İmajının Seçimlere Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.358-361 Creative Commons License

Demografik Özelliklere Göre Tüketici Boykot Davranışının İncelenmesi

3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.444-449 Creative Commons License

The Effect of Demographic Characteristics on the Effect of Nostalgia Advertising on Purchase Intention

4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.404-409 Creative Commons License

Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Olumlu Fiyat Algısının Satın Alma Tercihine Etkisi

4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.428-431 Creative Commons License

The Effect of Gender on the Effect of Perceived Service Quality on Repurchase Intention

5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.79-84 Creative Commons License

The Effect of Brand Mark on Word of Mouth Communication in the Football Industry

5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.133-137 Creative Commons License

The Mediating Role of Corporate Image and Job Satisfaction in the Effect of Internal Marketing on Employee Performance

4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.427-434 Creative Commons License

The Mediating Role of Brand Attitude in the Effect of Brand Credibility on Brand Purchase Intention

4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.703-708 Creative Commons License

Examining Employees' Job Satisfaction and Life Satisfaction in the Context of the S-O-R Model

3rd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2024, ss.500-508 Creative Commons License

Pazarlama Profesörlerinin Yüksek Öğretim Bilgi Sisteminde (YÖKSİS) Yer Alan Anahtar Kelimelerinin Sistematik Bir İncelemesi

3rd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2024, ss.957-962 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

The Mediating and Moderating Roles of Burnout on the Effect of Job Stress on Life Satisfaction of Call Center Employees

4th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2024, ss.761-767 Creative Commons License

The Mediating Role of Team Love in the Effect of Football Team Success on Fans' Behavioral Intentions

4th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2024, ss.872-877 Creative Commons License

The Moderating Role of Mental Well-Being on the Effects of Shopping Well-Being and Shopping Ill-Being on Life Satisfaction

3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, sa.7, ss.6-9 Creative Commons License

The Effects of Brand Association and Brand Relevance on Brand Equity

3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, sa.7, ss.168-171 Creative Commons License

The Effects of Brand Trust, Brand Love and Brand Loyalty on Word-of-Mouth Communication Intention

EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1484-1489 Creative Commons License

Investigating the Effect of Social Media Marketing on Word-of-Mouth Communication

EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1478-1483 Creative Commons License

Marka Bağıntısının Algılanan Finansal Performans Üzerindeki Etkisi

3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, ss.632-634 Creative Commons License

BİR TÜKETİCİ SENDROMU OLARAK FOMO (GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU) VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1514-1519

KATILIM BANKACILIĞINDA MÜŞTERİLERİN BANKA TERCİHLERİNİN ANALİZİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1-9

GLOBAL MARKALAR BÜYÜK HATALAR

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.261

ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN MARKA FARKINDALIĞI, MARKA İMAJI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.887-897

MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI MUHASEBE VE FINANSMAN ALANIÖGRENCILERININISLETMELERDE BECERI EGITIMI UYGULAMASINDA KARSILASTIGI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERILERI:

MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIESAlan, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2019, cilt.1, sa.1, ss.123-145

"SOSYAL SINIFLARIN SATINALMA TERCİHLERİ: MOBİL TELEFON PAZARINDA BİR UYGULAMA"

MİDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, ss.280-293

GENÇLERİN HELAL GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TUTUMLARI

ULUSLARARASI EGE DİSİPLİNLERARASI İNOVATİF BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Mart 2019, ss.129-140

KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ OTOMOBİLPAZARINDABİR UYGULAMA

The Second International Conference On Current Trends In The Middle East, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, cilt.1, sa.1, ss.229-237

İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki: İlk ve Ortaokulları Öğretmenleri Üzerine Bir Uygulama Van İli Örneğ

ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ, Aydın, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.37-47

SAGLIK ÇALISANLARININ KISISEL ÖZELLIKLERININ KURUMSAL ITIBAR ALGILARI ÜZERINEETKISI

1. Uluslararası Saglık Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.21-37

ALGILANAN KURUMSAL ITIBARIN ÇALISANLARIN ÖRGÜTSELBAGLILIKLARI ÜZERINDEKI ETKISINI INCELEMEYE YÖNELIKBIR UYGULAMA

Uluslararası Sosyal Arastırmalar Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2017, ss.128-139

Kent, Kimlik ve İmaj: Van İli Örneği

Uluslararası Kamu Yönetimi Forumu KAYFOR'14, Van, Türkiye, 27 Nisan - 29 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.66 Creative Commons License

Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance

10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.12-23 identifier

USING MARKETING MIX FOR THE COMPETITIVE MARKETING STRATEGY

4. INTERNATIONAL STRATGIC MANAGEMENT CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Temmuz 2008, ss.393-401

KOBI lerde Bilisim Teknolojilerinin Kullanilmasi ve Rekabet Gücü Açisindan Önemi Van Ili Uygulamasi

2.KOBILER ve VERIMLILIK KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2005, cilt.1, ss.55-63
Kitap & Kitap Bölümleri

Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management

Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023

GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLER

Dİjİtal Pazarlama Karması ve Güncel Uygulamaları, Baydaş, Abdulvahap; Yaşar, M.Emin; Ata, Serhat, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.80-92, 2023

Innovation and Consumer Innovation

Technology and Management Comprehension in the Age of Digitalization, AKINCI, GÖNÜL YÜCE, Editör, BIDGE Publications, Ankara, ss.90-122, 2023

SATIŞ GELİŞTİRME

TÜM YÖNLERİYLE BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETIŞİMİ, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-106, 2020

Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma

Turizm Araştırmaları, ALAEDDİN,ÖZER,ŞAHİN,KALAY, Editör, Paradigma Pegem Akademi Yayın Evi Pegem Akademi Yayın Evi, İstanbul, ss.97-124, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MUHASEBE VE FİNANSMAN ALANI ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE BECERİ EĞİTİMİ UYGULAMASI: VAN İLİ ÖRNEĞİ1

SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI II, GÜNAY M., AYDOĞMUŞ Ö.Ö, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.135-147, 2019

Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma

Turizm Araştırmaları, Faruk Alaedinoğlu, Songül Özel, Sedat Şahin, Hacer Arslan Kalay, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.97-132, 2019

marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi

Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar, salih batal , Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.125-136, 2018

MARKA FARKINDALIĞI VE MARKA TUTUMUNUN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ (BEYAZ EŞYA KULLANICISI KADIN TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA)

SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR VE YAKLAŞIMLAR, BATAL S., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.165-190, 2018

Türkiyede faaliyet gösteren bilim ve teknoloji parklarının temel yetkinlik analizi

küreselleşen dünyada işletmelere etki eden temel faktörler, Güven M, Editör, İksad Yayın Evi, İstanbul, ss.207-222, 2018

hizmet pazarlaması

pazarlama İlkeleri, Canan Ay Tulin Ural , Editör, Hayat, İstanbul, ss.121-136, 2011

müşteri memnuniyeti

güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler, Varinli i, Çatı K, Editör, Detay, İstanbul, ss.76-88, 2008

ONLİNE ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI

POST MODERN DÜNYADA TÜKETİMİ YENİDEN ANLAMLANDIRACAK YENİ MÜŞTERİ, Altunışık R, torlak Ö, Özdemir Ş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.120-150, 2007

Doğa Turizmi

SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI ELDE ETMEDE TURİZM SEKTÖRÜ, BULU M, ERASLAN H, Editör, Kazancı, İstanbul, ss.245-267, 2007
Metrikler

Yayın

72

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

135

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

42

Proje

10

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

25
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları