Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRECİ ÜRÜN SATINALMADAVRANIŞINDA DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ETKİSİ:VAN İLİ ÖRNEĞİ
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ
, cilt.1, sa.8, ss.126-143, 2019 (Hakemli Dergi)
Kent, Kimlik ve İmaj: Van İli Örneği
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.1, sa.4, ss.566-574, 2017 (Hakemli Dergi)
Kent, Kimlik ve İmaj: Van il Örneği
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.4, ss.566-574, 2017 (Hakemli Dergi)
KURUMSAL İTİBAR ALGISININ ÖRGÜTSEL SAĞLIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, sa.15, ss.542-561, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining the Antecedents of Marketing Competencies ofSMEs for International Market Performance.
Social and Behavioral Sciences
, cilt.150, sa.5, ss.12-23, 2017 (Hakemli Dergi)
BRAND LOYALTY ON CONVENIENCE GOODS CASE OF TEA PRODUCT
THE ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA,
, cilt.1, sa.1, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)
RELATIONSHIP BETWEEN COUNTRY IMAGE AND BRAND EQUITY AN EMPIRICAL EVIDENCE IN ENGLAND MARKET
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.4, sa.3, ss.78-88, 2013 (Hakemli Dergi)
MEASUREMENT CUSTOMER BASED AIRLINE BRAND EQUITY AN ENGLAND BASED STUDY.
AKADEMIK BAKIS
, cilt.38, ss.1-17, 2013 (Hakemli Dergi)
Algılanan Hizmet Kalitesi Kurumsal Imaj ve Sadakat Iliskisi Van Bölge Hastanesi Uygulaması.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.199-219, 2013 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA KURUMSAL VE SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.1-39, 2011 (Hakemli Dergi)
RECOVERY FROM CRISIS FOR TURKISH FIRMS SYNERGISTIC ACTION BETWEEN FOREIGN POLICY AND MARKETING PROCESS
JOURNAL OF GLOBAL STRATEGIC MANAGEMENT,
, cilt.5, sa.2, ss.16-36, 2011 (Hakemli Dergi)
MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
, cilt.1, sa.1, ss.25-42, 2011 (Hakemli Dergi)
SATIN ALMA KARARLARINDA TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VAN YÜZÜNCÜ YIL VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ UYGULAMASI
EKONOMİK YORUMLAR VE FİNANS DERGİSİ
, cilt.46, sa.534, ss.77-91, 2010 (Hakemli Dergi)
Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.13-21, 2010 (Hakemli Dergi)
Online Tüketimi Teşvik sanal ortamda Tüketici İkna Süreci belirleyicileri.
Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi.
, cilt.4, sa.21, ss.45-60, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
GENÇLERİN HELAL GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TUTUMLARI
ULUSLARARASI EGE DİSİPLİNLERARASI İNOVATİF BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Mart 2019, ss.129-140
KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ OTOMOBİLPAZARINDABİR UYGULAMA
The Second International Conference On Current Trends In The Middle East, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, cilt.1, sa.1, ss.229-237
SAGLIK ÇALISANLARININ KISISEL ÖZELLIKLERININ KURUMSAL ITIBAR ALGILARI ÜZERINEETKISI
1. Uluslararası Saglık Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.21-37
ALGILANAN KURUMSAL ITIBARIN ÇALISANLARIN ÖRGÜTSELBAGLILIKLARI ÜZERINDEKI ETKISINI INCELEMEYE YÖNELIKBIR UYGULAMA
Uluslararası Sosyal Arastırmalar Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2017, ss.128-139
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarina Tüketicilerin Yaniti: Kurumsal Sosyal Sorumluluk - Müşteri Bağliliği İlişkisi
15. PAZARLAMA KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.23-35
USING MARKETING MIX FOR THE COMPETITIVE MARKETING STRATEGY
4. INTERNATIONAL STRATGIC MANAGEMENT CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Temmuz 2008, ss.393-401
Kitap & Kitap Bölümleri
Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management
Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023
Türkiyede faaliyet gösteren bilim ve teknoloji parklarının temel yetkinlik analizi
küreselleşen dünyada işletmelere etki eden temel faktörler, Güven M, Editör, İksad Yayın Evi, İstanbul, ss.207-222, 2018
hizmet pazarlaması
pazarlama İlkeleri, Canan Ay Tulin Ural , Editör, Hayat, İstanbul, ss.121-136, 2011
müşteri memnuniyeti
güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler, Varinli i, Çatı K, Editör, Detay, İstanbul, ss.76-88, 2008
Doğa Turizmi
SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI ELDE ETMEDE TURİZM SEKTÖRÜ, BULU M, ERASLAN H, Editör, Kazancı, İstanbul, ss.245-267, 2007