Eğitim Bilgileri
1997 - 2001
1997 - 2001Doktora
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler, Pazarlama , Türkiye
1997 - 1999
1997 - 1999Yüksek Lisans
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler, İşletme , Türkiye
1991 - 1996
1991 - 1996Lisans
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme , Türkiye
Yaptığı Tezler
2001
2001Doktora
OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ SOSYAL VE KÜLTÜREL FAKTÖRLER
İnönü Üniversitesi, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü, Pazarlama
1999
1999Yüksek Lisans
ÜRETİM İŞLETMELERİNDE REKLAM STRATEJİLERİ
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler, İşletme Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorProf. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorEtik Kurul Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İibf, İşletme
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorRektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İşletme
2017 - 2018
2017 - 2018Yönetim Kurulu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İibf, İşletme
2016 - 2018
2016 - 2018Etik Kurul Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İibf , İşletme
2014 - 2018
2014 - 2018Dekan
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2014 - 2018
2014 - 2018Yönetim Kurulu Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İibf, İşletme
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2015
2015Yüksek Lisans
Müşteri memnuniyetinde hizmet kalitesi: hava yolları endüstrisinde bir uygulama
Saydan R.
G.GÖRMEN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Kurumsal itibarının çalışanların örgütsel bağlılığı üzerindeki etkisi van eğitim ve araştırma hastanesinde bir uygulama
Saydan R.
f.KORKMAZER(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024ÇEVRİMİÇİ İKİNCİ EL ALIŞVERİŞ MOTİVASYONLARININ TÜKETİCİLERİN TUTUM VE YENİDEN SATIN ALMA NİYETLERİNE ETKİSİ
Beyhan M. T., DÜLEK B., SAYDAN R.
Turkish Business Journal , cilt.5, sa.10, ss.120-131, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024A Systematic Review of the Research Models of Brands Subject Doctoral Theses Published in 2020-2023 at the YÖK National Thesis Center
Çelik Z., Saydan R.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.63, ss.72-88, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Investigating the Effect of Relationships Among Studies in the Context of Research Methodology on Predicting the Results of Hypotheses
ÇELİK Z., AYDIN İ., DÜLEK B., SAYDAN R.
Turkish Journal of Marketing
, cilt.8, sa.4, ss.106-118, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH
Çelik Z., Dülek B., Aydın İ., Saydan R.
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.24, ss.383-394, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022ONLİNE ALIŞVERİŞTE MARKA İMAJININ ONLİNE SATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİ: AMPRİK BİR ÇALIŞMA
Saydan R., Dülek B.
Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.70-82, 2022 (Hakemli Dergi)
2019
2019ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRECİ ÜRÜN SATINALMADAVRANIŞINDA DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ETKİSİ:VAN İLİ ÖRNEĞİ
Yaşar L. D., Saydan R.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ , cilt.1, sa.8, ss.126-143, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019THE IMPACT OF SOCIAL MEDIA ADVERTISEMENT AWARENESS ON BRAND AWARENESS, BRAND IMAGE, BRAND ATTITUDE AND BRAND LOYALTY: A RESEARCH ON UNIVERSITY STUDENTS
Dülek B., Saydan R.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY ECONOMICS AND ADMINISTRATIVE SCIENCES
, cilt.9, ss.470-494, 2019 (ESCI)
2018
201845. KADIN TÜKETİCİLERİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞLARINDA BURÇLARIN ETKİSİ
Saydan R., DOĞAÇ A.
ASEAD , cilt.5, sa.12, ss.689-709, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Kent, Kimlik ve İmaj: Van İli Örneği
ŞEHRİBANOĞLU S., CİHANGİR E., LEVENDOĞLU M. F., SAYDAN R.
THE JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE , cilt.1, sa.4, ss.566-574, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Kent, Kimlik ve İmaj: Van il Örneği
Şehribanoğlu S., Cihangir E., Levendoğlu M. F., Saydan R.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.1, sa.4, ss.566-574, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017KURUMSAL İTİBAR ALGISININ ÖRGÜTSEL SAĞLIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ : SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Saydan R., KORKMAZER F.
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi , cilt.6, sa.15, ss.542-561, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Determining the Antecedents of Marketing Competencies ofSMEs for International Market Performance.
Saydan R.
Social and Behavioral Sciences , cilt.150, sa.5, ss.12-23, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
2015BRAND LOYALTY ON CONVENIENCE GOODS CASE OF TEA PRODUCT
Saydan R.
THE ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA, , cilt.1, sa.1, ss.1-10, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
2013MEASUREMENT CUSTOMER BASED AIRLINE BRAND EQUITY AN ENGLAND BASED STUDY.
Saydan R.
AKADEMIK BAKIS , cilt.38, ss.1-17, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013RELATIONSHIP BETWEEN COUNTRY IMAGE AND BRAND EQUITY AN EMPIRICAL EVIDENCE IN ENGLAND MARKET
Saydan R.
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND SOCIAL SCIENCE , cilt.4, sa.3, ss.78-88, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
2013Algılanan Hizmet Kalitesi Kurumsal Imaj ve Sadakat Iliskisi Van Bölge Hastanesi Uygulaması.
Saydan R.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.14, sa.1, ss.199-219, 2013 (Hakemli Dergi)
2011
2011TÜKETİCİ DAVRANIŞINDA KURUMSAL VE SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ
Saydan R.
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.1-39, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011RECOVERY FROM CRISIS FOR TURKISH FIRMS SYNERGISTIC ACTION BETWEEN FOREIGN POLICY AND MARKETING PROCESS
Saydan R.
JOURNAL OF GLOBAL STRATEGIC MANAGEMENT, , cilt.5, sa.2, ss.16-36, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011MARKA BİLİNİRLİĞİ MARKAYA DUYULAN GÜVEN VE MARKA İMAJININ MARKA SADAKATİNE ETKİSİ CEP TELEFONU SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Saydan R., NART S.
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ , cilt.1, sa.1, ss.25-42, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
2010SATIN ALMA KARARLARINDA TÜKETİCİ ETNOSENTRİZMİ VAN YÜZÜNCÜ YIL VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ UYGULAMASI
Saydan R.
EKONOMİK YORUMLAR VE FİNANS DERGİSİ , cilt.46, sa.534, ss.77-91, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
2010Şehir pazarlamasında Marka Kişiliğinin Etkisi: algılanan Marka kişiliği Turistlerin Tavsiye Etme Davranışı İlişkisi
Saydan R.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , cilt.1, sa.1, ss.13-21, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
2009Online Tüketimi Teşvik sanal ortamda Tüketici İkna Süreci belirleyicileri.
Saydan R.
Marmara Üniversitesi Öneri Dergisi. , cilt.4, sa.21, ss.45-60, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Olumlu Belediye İmajının Seçimlere Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
Aydın İ., Saydan R., Çelik Z.
3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.358-361, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Demografik Özelliklere Göre Tüketici Boykot Davranışının İncelenmesi
Çelik Z., Saydan R., Aydın İ.
3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.444-449, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Olumlu Fiyat Algısının Satın Alma Tercihine Etkisi
Saydan R., Aydın İ., Çelik Z.
4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.428-431, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Demographic Characteristics on the Effect of Nostalgia Advertising on Purchase Intention
Saydan R., Çelik Z., Aydın İ.
4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.404-409, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Brand Mark on Word of Mouth Communication in the Football Industry
Aydın İ., Saydan R., Çelik Z.
5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.133-137, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Gender on the Effect of Perceived Service Quality on Repurchase Intention
Çelik Z., Saydan R., Aydın İ.
5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.79-84, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Mediating Role of Corporate Image and Job Satisfaction in the Effect of Internal Marketing on Employee Performance
Çelik Z., Saydan R., Dülek B.
4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.427-434, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Mediating Role of Brand Attitude in the Effect of Brand Credibility on Brand Purchase Intention
Saydan R., Çelik Z.
4th International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 19 - 20 Temmuz 2024, ss.703-708, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Pazarlama Profesörlerinin Yüksek Öğretim Bilgi Sisteminde (YÖKSİS) Yer Alan Anahtar Kelimelerinin Sistematik Bir İncelemesi
Çelik Z., Saydan R.
3rd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2024, ss.957-962, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Examining Employees' Job Satisfaction and Life Satisfaction in the Context of the S-O-R Model
Çelik Z., Saydan R., Kabak A.
3rd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 15 - 16 Haziran 2024, ss.500-508, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Mediating and Moderating Roles of Burnout on the Effect of Job Stress on Life Satisfaction of Call Center Employees
Saydan R., Çelik Z., Kabak A.
4th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2024, ss.761-767, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Mediating Role of Team Love in the Effect of Football Team Success on Fans' Behavioral Intentions
Çelik Z., Kabak A., Saydan R.
4th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 12 - 13 Mart 2024, ss.872-877, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Effects of Brand Association and Brand Relevance on Brand Equity
Çelik Z., Saydan R.
3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, sa.7, ss.168-171, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Moderating Role of Mental Well-Being on the Effects of Shopping Well-Being and Shopping Ill-Being on Life Satisfaction
Çelik Z., Saydan R.
3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, cilt.1, sa.7, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Investigating the Effect of Social Media Marketing on Word-of-Mouth Communication
Aydın İ., Çelik Z., Saydan R.
EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1478-1483, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Effects of Brand Trust, Brand Love and Brand Loyalty on Word-of-Mouth Communication Intention
Çelik Z., Aydın İ., Saydan R.
EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1484-1489, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Marka Bağıntısının Algılanan Finansal Performans Üzerindeki Etkisi
Aydın İ., Saydan R.
3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, ss.632-634, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023BİR TÜKETİCİ SENDROMU OLARAK FOMO (GELİŞMELERİ KAÇIRMA KORKUSU) VE PAZARLAMA ALANINDA KULLANIMI
Dülek B., Saydan R.
AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1514-1519, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023KATILIM BANKACILIĞINDA MÜŞTERİLERİN BANKA TERCİHLERİNİN ANALİZİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
Dülek B., Saydan R.
AKDENIZ 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 05 Kasım 2023, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019GLOBAL MARKALAR BÜYÜK HATALAR
Saydan R., Dülek B.
ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.261, (Özet Bildiri)
2019
2019ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN MARKA FARKINDALIĞI, MARKA İMAJI VE MARKA SADAKATİ ÜZERİNE ETKİSİ
Dülek B., SAYDAN R.
ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.887-897, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI MUHASEBE VE FINANSMAN ALANIÖGRENCILERININISLETMELERDE BECERI EGITIMI UYGULAMASINDA KARSILASTIGI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERILERI:
Akın R., Saydan R.
MIDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIESAlan, İzmir, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2019, cilt.1, sa.1, ss.123-145, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Şehirde Yaşama İsteğinin Marka Kişiliği ve Marka Algısı, Tutum ve Memnuniyet Üzerinde Yarattığı Farklılıklar: Van İli Örneği
Şehribanoğlu S., Saydan R., Cihangir E., Levendoğlu M. F.
IWACT 2019, Van, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.237-238, (Özet Bildiri)
2019
2019"SOSYAL SINIFLARIN SATINALMA TERCİHLERİ: MOBİL TELEFON PAZARINDA BİR UYGULAMA"
Saydan R., Dülek B.
MİDDLE EAST INTERNATIONAL CONFERENCE ON CONTEMPORARY SCIENTIFIC STUDIES, Gaziantep, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2019, ss.280-293, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019GENÇLERİN HELAL GIDA ÜRÜNLERİNE YÖNELİK ALGI VE TUTUMLARI
Saydan R.
ULUSLARARASI EGE DİSİPLİNLERARASI İNOVATİF BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 26 - 27 Mart 2019, ss.129-140, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN MARKA TERCİHİNE ETKİSİ OTOMOBİLPAZARINDABİR UYGULAMA
Saydan R.
The Second International Conference On Current Trends In The Middle East, Tekirdağ, Türkiye, 5 - 09 Aralık 2018, cilt.1, sa.1, ss.229-237, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018İş Tatmini ve Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişki: İlk ve Ortaokulları Öğretmenleri Üzerine Bir Uygulama Van İli Örneğ
Saydan R., DAVRAN D.
ULUSLARARASI SOSYAL ARAŞTIRMALAR VE DAVRANIŞ BİLİMLERİ, Aydın, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.37-47, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018FARKLILIKLARIN YÖNETİMİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIĞA ETKİSİ: YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ PERSONELLERİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA37
Saydan R., ATAMAN S.
ULUSLARARASI İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2018, ss.123-137, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017SAGLIK ÇALISANLARININ KISISEL ÖZELLIKLERININ KURUMSAL ITIBAR ALGILARI ÜZERINEETKISI
Saydan R.
1. Uluslararası Saglık Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.21-37, (Özet Bildiri)
2017
2017ALGILANAN KURUMSAL ITIBARIN ÇALISANLARIN ÖRGÜTSELBAGLILIKLARI ÜZERINDEKI ETKISINI INCELEMEYE YÖNELIKBIR UYGULAMA
Saydan R.
Uluslararası Sosyal Arastırmalar Kongresi, Uşak, Türkiye, 23 - 25 Temmuz 2017, ss.128-139, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Kent, Kimlik ve İmaj: Van İli Örneği
Şehribanoğlu S., Cihangir E., Levendoğlu M. F., Saydan R.
Uluslararası Kamu Yönetimi Forumu KAYFOR'14, Van, Türkiye, 27 Nisan - 29 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.66, (Özet Bildiri)
2014
2014Determining the Antecedents of Marketing Competencies of SMEs for International Market Performance
KANIBIR H., Saydan R., Nart S.
10th International Strategic Management Conference, Rome, İtalya, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.150, ss.12-23, (Tam Metin Bildiri)
2009
2009Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarina Tüketicilerin Yaniti: Kurumsal Sosyal Sorumluluk - Müşteri Bağliliği İlişkisi
Saydan R., KANIBIR H., NART S.
15. PAZARLAMA KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2009, cilt.1, sa.1, ss.23-35, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008USING MARKETING MIX FOR THE COMPETITIVE MARKETING STRATEGY
Saydan R.
4. INTERNATIONAL STRATGIC MANAGEMENT CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Temmuz 2008, ss.393-401, (Tam Metin Bildiri)
2005
2005KOBI lerde Bilisim Teknolojilerinin Kullanilmasi ve Rekabet Gücü Açisindan Önemi Van Ili Uygulamasi
SAYDAN R., GÜMÜŞ A., AK R.
2.KOBILER ve VERIMLILIK KONGRESI, İstanbul, Türkiye, 2 - 03 Aralık 2005, cilt.1, ss.55-63, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Artificial Intelligence Applications in The Supply Chain Management
Dülek B., Saydan R., Esmaeılı N.
Academic Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences, Şahin KARABULUT, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.109-130, 2023
2023
2023Innovation and Consumer Innovation
SAYDAN R., DÜLEK B., TATLI U.
Technology and Management Comprehension in the Age of Digitalization, AKINCI, GÖNÜL YÜCE, Editör, BIDGE Publications, Ankara, ss.90-122, 2023
2023
2023GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİLER
DÜLEK B., SAYDAN R.
Dİjİtal Pazarlama Karması ve Güncel Uygulamaları, Baydaş, Abdulvahap; Yaşar, M.Emin; Ata, Serhat, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.80-92, 2023
2020
2020SATIŞ GELİŞTİRME
Saydan R., Dülek B.
TÜM YÖNLERİYLE BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETIŞİMİ, Aytuğ Mermer Üzümlü, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.89-106, 2020
2019
2019Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Cihangir E., Şehribanoğlu S., Saydan R., Levendoğlu M. F.
Turizm Araştırmaları, ALAEDDİN,ÖZER,ŞAHİN,KALAY, Editör, Paradigma Pegem Akademi Yayın Evi Pegem Akademi Yayın Evi, İstanbul, ss.97-124, 2019
2019
2019MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MUHASEBE VE FİNANSMAN ALANI ÖĞRENCİLERİNİN İŞLETMELERDE BECERİ EĞİTİMİ UYGULAMASI: VAN İLİ ÖRNEĞİ1
Akın R., Saydan R.
SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI II, GÜNAY M., AYDOĞMUŞ Ö.Ö, Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.135-147, 2019
2019
2019Şehir Sakinlerinin Şehrin Marka Kişiliğine ve Markasına Dönük Algısı: Van’da Karşılaştırmalı Bir Araştırma
CİHANGİR E., ŞEHRİBANOĞLU S., SAYDAN R., LEVENDOĞLU M. F.
Turizm Araştırmaları, Faruk Alaedinoğlu, Songül Özel, Sedat Şahin, Hacer Arslan Kalay, Editör, PARADİGMA AKADEMİ, Çanakkale, ss.97-132, 2019
2018
2018MARKA FARKINDALIĞI VE MARKA TUTUMUNUN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ (BEYAZ EŞYA KULLANICISI KADIN TÜKETİCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA)
Dülek B., Saydan R.
SOSYAL BİLİMLERDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR VE YAKLAŞIMLAR, BATAL S., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.165-190, 2018
2018
2018marka farkındalığı ve marka tutumunun satınalma niyeti üzerine etkisi
Saydan R., DÜLEK B.
Güncel Araştırmalar ve Yaklaşımlar, salih batal , Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.125-136, 2018
2018
2018Çalışanların demografik özelliklerinin farkılıkların yönetim ve örgütsel bağlılık üzerindeki etkisi: van yüzüncü yıl üniversitesi uygulaması
Saydan R., ATAMAN S.
sosyal bilimlerde alternatif yorumlar, BATAL S, Editör, Gece Kitaplığı, İstanbul, ss.169-188, 2018
2018
2018Türkiyede faaliyet gösteren bilim ve teknoloji parklarının temel yetkinlik analizi
Saydan R., ERASLAN İ. H., BAYAT M.
küreselleşen dünyada işletmelere etki eden temel faktörler, Güven M, Editör, İksad Yayın Evi, İstanbul, ss.207-222, 2018
2011
2011hizmet pazarlaması
Saydan R.
pazarlama İlkeleri, Canan Ay Tulin Ural , Editör, Hayat, İstanbul, ss.121-136, 2011
2008
2008müşteri memnuniyeti
Saydan R.
güncel pazarlama yaklaşımlarından seçmeler, Varinli i, Çatı K, Editör, Detay, İstanbul, ss.76-88, 2008
2007
2007ONLİNE ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI
Saydan R.
POST MODERN DÜNYADA TÜKETİMİ YENİDEN ANLAMLANDIRACAK YENİ MÜŞTERİ, Altunışık R, torlak Ö, Özdemir Ş, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.120-150, 2007
2007
2007Doğa Turizmi
Saydan R.
SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET AVANTAJI ELDE ETMEDE TURİZM SEKTÖRÜ, BULU M, ERASLAN H, Editör, Kazancı, İstanbul, ss.245-267, 2007
Desteklenen Projeler
2019 - 2021
2019 - 2021Yönetiminin Örgütsel Bağlılığa Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Saydan R. (Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019SEKTÖREL GELİŞİM STRATEJİLERİ RAPORU
Diğer Özel Kurumlarca Desteklenen Proje
Saydan R.
2018 - 2019
2018 - 2019Akademik Yeterliliğin Geliştirilmesi ve Bilimsel Tanınırlık
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Saydan R. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018“ Dap Bölgesi Büyükbaş ve Küçükbaş Hayvancılık Yatırım Havzaları Master Plan
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Karaca S., Saydan R., Alaeddinoğlu F.
2017 - 2017
2017 - 2017VAN İLİ MOBİLYA SEKTÖRÜ ELMAS MODEL REKABETÇİLİK ANALİZİ VE KÜMELENME POTANSİYELİ
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Saydan R., Turan A., Aygün M.
2017 - 2017
2017 - 201721. Yüzyılda İslam Dünyasına Stratejik Bakış Uluslararası Kongresi: Fırsatlar, İmkanlar, Gelişmeler, Sorunlar, Çözüm Önerileri
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Karadağ H. (Yürütücü), Çıkar M. Ş., Taştan Z., Uzun Y., Koçlar B., Çelik H. E., et al.
2015 - 2017
2015 - 2017Van Şehrinin Marka Kimliği ve Marka İmajının Belirlenmesi (Alan çalışması )
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Şehribanoğlu S. (Yürütücü), Levendoğlu M. F., Cihangir E., Saydan R.
2016 - 2016
2016 - 2016van ili hizmetler sektörü yatırım kılavuzu
CB Strateji ve Bütçe Başkanlığı (Kalkınma Bakanlığı) Projesi
Saydan R.
2015 - 2016
2015 - 2016Ordu ili sektörleri uluslararası rekabetçilik analizi ve 2023 stratejik gelişim raporu
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Saydan R.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorBİNGÖL ÜNİVERSİTESİ sosyal bilimler enstitüsü dergisi
Danışma Kurul Üyesi
2016 - 2018
2016 - 2018E- Journal of New World Sciences Academy
Yayın Kurul Üyesi
2015 - 2016
2015 - 2016Bartın Üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi
Yayın Kurul Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ağustos 2019
Ağustos 2019van yüzüncü yıl üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019BUSINESS MANAGEMENT STUDİES AN İNTERNATIONAL JOURNAL
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019van yüzüncü yıl üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019SOBAD
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018ASEAD
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018yüzüncü yıl SBE
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2018
Ekim 2018BERJ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2018
Ağustos 2018gazi üniversitesi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018Bingöl Üniversitesi SBE Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2018
Mart 2018Anemon sosyal bilimler dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2018
Mart 2018gazi üniversitesi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2018
Mart 2018BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SBE
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2018
Ocak 2018YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2017
Kasım 2017VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SBE DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2017
Haziran 2017BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SBE DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2017
Haziran 2017VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2017
Mayıs 2017vAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2017
Mart 2017VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBFD
Diğer Dergiler
Aralık 2016
Aralık 2016YÜZÜNCÜ YILÜNİVERSİTESİ İİBFD
Diğer Dergiler
Haziran 2016
Haziran 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBFD
Diğer Dergiler
Haziran 2016
Haziran 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBFD
Diğer Dergiler
Haziran 2016
Haziran 2016GLOBAL JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS STUDIES
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İİBFD
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2016 - 2016
2016 - 2016Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
Van İşgem
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme , Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Aralık-2017
Aralık 2017Doçentlik Sınavı
- İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Kasım-2017
Kasım 2017Doçentlik Sınavı
- İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Mart-2017
Mart 2017