Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Eğitim Programları Bağlamında Bağımlılık

Bağımlılıkla Mücadele Etkileşim Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Mart 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)

An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools

International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)

Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

Çağın Gerekliliği Olarak Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri

3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.21-30, (Tam Metin Bildiri)

Harmanlanmış Öğrenme Ortamları

3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Kuantum Öğrenme ve Eğitime Yansımaları

3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.11-20, (Tam Metin Bildiri)

Eleştirel Pedagoji

5. Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Eğitimde Güncel Bir Yaklaşım: Ters Yüz Edilmiş Öğrenme

5. Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.10-22, (Tam Metin Bildiri)

Lisansüstü Eğitimde Uluslararasılaşma

Lisansüstü Eğitim Forumu, Van, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü

3. International Contemporary Educational Research Congress, Oswiecim, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, ss.1-12, (Özet Bildiri)

Revize edilmiş Bloom taksonomisine göre İngilizce öğretim programı kazanımları ile TEOG İngilizce sınav sorularının karşılaştırılması

International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1-6, (Özet Bildiri)

Yaşam boyu öğrenmenin yordayıcıları: Bilgi okuryazarlığı ve akademik öz-yeterlik.

International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.23-25, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile eğitim programı tasarım yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi

International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.7-14, (Özet Bildiri)

Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.

International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.15-22, (Özet Bildiri)

Predicting Critical Thinking Tendencies Through Metacognitive Skills, Problem Solving Skills and Academic Self-Efficacy

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.1-5, (Özet Bildiri)

A Metaphorical Analysis of Novice Teachers’xx Perceptions Concerning First Year in Teaching, Induction Process, School Administrators and Mentor Teacher

International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.1-10, (Özet Bildiri)

Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.15-30, (Özet Bildiri)

Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi

International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255-256, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin öz-yeterlik algıları ile öğretmenlik mesleğine adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)

Aday Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çalışma

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)

Aday öğretmenlerin aday öğretmen yetiştirme programına yönelik görüşlerinin incelenmesi

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)

From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools

ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)

Öğretimin İlk Yılı: Mesleğin İlk Yılındaki Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

III.rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.8-9, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Farklılıklara Saygı Düzeyleri ile Demokratik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

3.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2015, ss.12-19, (Özet Bildiri)

The Content Analysis of Dissertations Completed in the Field of Curriculum and Instruction (2009-2014)

International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2015, ss.15-24, (Özet Bildiri)

Identifying and Motivating Gifted Children in the Aspects of Parents and Teachers

ECER 2015 European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 14 - 17 Eylül 2015, ss.12-36, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği

Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)

Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2014, ss.12-18, (Özet Bildiri)

Analysis of University Students’ Language Learning Strategies In Terms of Being Bilingual and Various Variables

Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2014, ss.15-26, (Özet Bildiri)

Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin İncelenmesi

1. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2014, ss.17-18, (Özet Bildiri)

Error Correction and Giving Feedback in Teaching Speaking Skills

ECER 2014 European Conference on Educational Research, Porto, Portekiz, 4 - 07 Eylül 2014, ss.13-15, (Özet Bildiri)

Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, 12 - 15 Mart 2013, ss.15-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Değişen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Öğrenci Profili

Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre Etkinlik Temelli Fen Öğretimi, F. Taşkın Ekici ve H. Çelik, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-17, 2024

Özbekistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri

Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.953-986, 2023

Program Geliştirmede Planlama Süreci

Program Geliştirme: Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alanında Çalışanlar İçin, Mehmet Kaya,Özge Can Aran, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.33-55, 2021

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar

Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2020

Paulo Freire

Farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.605-620, 2020

Yaşam Boyu Öğrenme

Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.231-245, 2020

Türkiye’de aday öğretmen yetiştirme programları: Sorunlar ve çözüm önerileri

Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.126-136, 2019

Eğitim programı tasarımı, program geliştirmenin planlanması ve öğretimde hedef belirleme

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman, T., Peker Ünal D. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-164, 2019

Lisansüstü Eğitimde Uluslararasılaşma

Lisansüstü Eğitim Üzerine Düşünceler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.231-245, 2019

Teacher Induction in Culturally, Ethnically, or Linguistically Diverse Settings

Examining the Teacher Induction Process in Contemporary Education Systems, Mustafa Öztürk and Paul Robert Hoard , Editör, Igı Global Publications, A.B.D., ss.263-286, 2019
Metrikler

Yayın

141

Atıf (WoS)

8

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

21

Proje

7

Tez Danışmanlığı

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları