Makaleler
91
Tümü (91)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (6)
Scopus (19)
TRDizin (50)
Diğer Yayınlar (37)
1. Sınıf öğretmenlerinin değerler eğitimine yönelik uygulamaları ve önerileri: Nitel bir çözümleme.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.360-379, 2025 (Hakemli Dergi)
3. Öğretmenlerin farklılaştırılmış öğretim uygulamaları
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.99-128, 2024 (Hakemli Dergi)
4. 2. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Stufflebeam’in Bağlam-Girdi-Süreç-Ürün (BGSÜ) Modeline Göre Değerlendirilmesi
International Primary Educational Research Journal
, cilt.8, sa.3, ss.246-281, 2024 (Hakemli Dergi)
5. Öğretmenlerin algıladıkları anne baba tutumları ile öz-şefkat düzeyleri arasındaki ilişki
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.240-269, 2024 (Hakemli Dergi)
6. Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Konuşma Öz-Yeterlik Algıları Üzerine Bir İnceleme
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.1030-1046, 2024 (TRDizin)
7. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Yeterlikleri ve Uygulamaları
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.60-80, 2024 (Hakemli Dergi)
8. İlkokulda Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Erken Yaşta Yabancı Dil Öğretiminde Yaşadıkları Zorluklar
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.1, ss.17-39, 2024 (Hakemli Dergi)
9. İlkokulda değerler eğitimini zorlaştıran faktörler ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.21, sa.46, ss.377-397, 2023 (TRDizin)
10. Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.1565-1582, 2023 (TRDizin)
11. Ortaokul Öğrencilerinin Kişilik Özellikleri Üzerine Bir İnceleme
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.1565-1582, 2023 (TRDizin)
12. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Uygulamalarının Otantik Öğrenme Bağlamında İncelenmesi
Temel Eğitim Dergisi
, cilt.20, ss.17-36, 2023 (Hakemli Dergi)
13. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime İlişkin Görüş, Deneyim ve Uygulamaları
Asya Studies-Academic Social Studies / Akademik Sosyal Araştırmalar
, cilt.7, sa.24, ss.27-42, 2023 (Hakemli Dergi)
14. Eleştirel pedagoji ve eğitim programlarına yansımaları
Vankulu Sosyal Araștırmalar Dergisi
, cilt.11, ss.1-11, 2023 (Hakemli Dergi)
15. English-Speaking anxiety of secondary school students based on the opinions of students and teachers
Siirt Journal of Education
, cilt.3, sa.1, ss.1-22, 2023 (Hakemli Dergi)
16. Öğretmenlerin otantik öğrenmeye ilişkin hazırbulunuşlukları ile problem çözme becerisi kazandırma yeterlikleri arasındaki ilişki
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.3, ss.1500-1514, 2022 (TRDizin)
17. Öğretimi farklılaştırmayı güçleştiren faktörlere ilişkin öğretmen algı envanteri: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.1025-1052, 2022 (TRDizin)
18. İngilizce Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörlere İlişkin Öğretmen Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi
, cilt.40, ss.37-71, 2022 (TRDizin)
21. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Kapsayıcı Eğitimde Sınıf İçi Uygulamaları Arasındaki İlişki
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.51, sa.3, ss.226-244, 2021 (Hakemli Dergi)
22. Predictors of the challenges faced by beginning teachers: Pre-service teacher education competency and professional commitment
Research İn Pedagogy (ERIC)
, cilt.11, sa.1, ss.1-16, 2021 (Hakemli Dergi)
24. School readiness of primary school students in mixed-age classrooms
International Journal of Curriculum and Instruction (ERIC)
, cilt.13, sa.2, ss.1597-1619, 2021 (Hakemli Dergi)
26. Ortaokul öğrencilerinin eğitim teknolojisi yeterlikleri
Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.439-464, 2020 (TRDizin)
27. Öğretmenlerin yansıtıcı düşünme eğilimleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.3, ss.573-589, 2020 (TRDizin)
28. Destekleme ve yetiştirme kurslarına ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri: Bir karma yöntem çalışması
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.30, ss.280-305, 2020 (TRDizin)
29. İlkokullarda yetiştirme programına (İYEP) ilişkin öğretmen görüşleri: Nitel bir çözümleme
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.53, sa.3, ss.903-930, 2020 (TRDizin)
30. Öğretmenlerin kültürel değerlere duyarlı pedagojiye ilişkin görüşleri ile kültürel zekâları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.539-548, 2020 (TRDizin)
31. İki dilli öğrencilerin okuduğunu anlamada yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri: Bir durum çalışması
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1568-1584, 2020 (TRDizin)
33. School adaptation problems of primary school students' in mixed-age classrooms
Research in Pedagogy (ERIC)
, cilt.10, sa.1, ss.13-31, 2020 (Hakemli Dergi)
34. A correlational study on primary school students' school readiness and adaptation problems
International Online Journal of Education and Teaching (ERIC)
, cilt.7, sa.2, ss.523-535, 2020 (TRDizin)
37. Öğretmenlerin 21. yüzyıl öğreten becerileri ile mesleğe adanmışlıkları arasındaki ilişki
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.270-290, 2020 (TRDizin)
38. The relationship between 21st century learning skills and educational technology competencies of secondary school students
Journal of Theoretical Educational Science
, cilt.13, sa.1, ss.65-77, 2020 (Hakemli Dergi)
40. Öğretmenlerin mesleki değerlere ilişkin görüşlerinin belirlenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.17, sa.38, ss.171-206, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
41. The Relationships between preschoolers’ play behaviors, social competence behaviors and their parents’ parental attitudes
International Journal of Contemporary Educational Research (ERIC)
, cilt.6, sa.2, ss.397-408, 2019 (Hakemli Dergi)
42. Ortaokul öğrencilerinin 21. yüzyıl öğrenme becerileri
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.627-648, 2019 (TRDizin)
43. Ortaokul öğrencilerinin ters yüz öğrenme hazırbulunuşlukları ile araştırma/sorgulamaya yönelik tutumları arasındaki ilişki
YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.33, sa.2, ss.187-201, 2019 (TRDizin)
47. Investigating critical thinking in prospective teachers: Metacognitive skills, problem solving skills and academic self-efficacy
Journal of Social Studies Education Research (ERIC)
, cilt.10, sa.2, ss.111-130, 2019 (Hakemli Dergi)
50. Analysis of the studies concerning flipped learning model: A comparative meta-synthesis study
International Journal of Instruction (ERIC)
, cilt.12, sa.1, ss.851-868, 2019 (Hakemli Dergi)
51. Öğretmenlik mesleğine adanmışlık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Journal of Human Sciences
, cilt.15, sa.4, ss.2614-2625, 2018 (Hakemli Dergi)
52. Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye ilişkin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları ve tutumları
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.725-748, 2018 (Scopus, TRDizin)
53. Okul öncesi öğretmenlerinin değerler eğitimine ilişkin tutum ve görüşlerinin incelenmesi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim Dergisi
, cilt.7, sa.4, ss.2698-2720, 2018 (Hakemli Dergi)
54. Öğretmenlerin farklılaştırılmış öğretim yaklaşımına ilişkin uygulama ve yeterlik düzeylerinin belirlenmesi
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, cilt.8, sa.4, ss.60-74, 2018 (TRDizin)
55. Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin öz-yeterlik algılarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerini yordama gücü
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.1-15, 2018 (SCI-Expanded)
57. Mesleğe yeni başlayan öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler: Nitel bir çözümleme
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR DERGİSİ
, cilt.6, sa.3, ss.341-371, 2018 (TRDizin)
58. Akademisyenlerin bakış açısıyla eğitim fakültelerindeki değişim: öğrenci profili, taban puan uygulaması ve öğrenci seçimi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.6, ss.1863-1873, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
59. Investigation of the relationship between teachers' philosophies of education beliefs and curriculum design approaches
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.47, sa.2, ss.411-438, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
61. Investigation of Beginning Teachers', Mentor Teachers' and School Administrators' Opinions about Teacher Induction Program
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.33, sa.4, ss.934-952, 2018 (ESCI, Scopus, TRDizin)
62. Aday öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.48, ss.219-237, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
65. Lise öğrencilerinin İngilizce dersine katılım durumlarının İngilizce dersine yönelik tutum ve İngilizce konuşma kaygısına göre yordanması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.5, ss.1643-1652, 2018 (SCI-Expanded)
66. Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları ile Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.3, ss.15-40, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
67. Socio-cultural, psychological and academic problems of undergraduate Syrian students in Turkey
Issues in Educational Research (ERIC)
, cilt.28, sa.3, ss.701-719, 2018 (Hakemli Dergi)
68. Hizmet öncesi eğitimin yeterliğine ilişkin öğretmen algı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.552-576, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
69. The examination of alignment between national assessment and English curriculum objectives using Revised Bloom’s Taxonomy
Educational Research Quarterly (ERIC)
, cilt.41, sa.4, ss.50-77, 2018 (Hakemli Dergi)
70. Aday Öğretmenlerin, Danışman Öğretmenlerin ve Okul Yöneticilerinin Aday Öğretmen Yetiştirme Programına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.33, sa.4, ss.934-952, 2018 (Scopus, TRDizin)
72. Challenges Faced By Novice Teachers: A Qualitative Analysis
JOURNAL OF QUALITATIVE RESEARCH IN EDUCATION-EGITIMDE NITEL ARASTIRMALAR DERGISI
, cilt.6, sa.3, ss.341-371, 2018 (ESCI, TRDizin)
73. Analyzing the relationship between prospective teachers’ democratic tendencies and their respect for differences levels
International Journal of Advanced Education and Research
, cilt.2, sa.6, ss.19-29, 2017 (Hakemli Dergi)
74. Aday Öğretmenlerin Adaylık Eğitimini Atandıkları İlden Farklı Bir İlde Tamamlamaları: Aday Öğretmenlerin Görüş ve Deneyimleri
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.50, sa.2, ss.167-200, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
75. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.729-737, 2017 (Hakemli Dergi)
76. Sınıf Öğretmenlerinin Tükenmişlik Düzeylerinin Sınıf Yönetimi Davranışlarını Yordama Gücü
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.72-103, 2017 (TRDizin)
77. Sınıf öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin sınıf yönetimi davranışlarını yordama gücü
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.72-103, 2017 (TRDizin)
80. A content analysis concerning the studies on challenges faced by novice teachers
Cypriot Journal of Educational Sciences (ERIC)
, cilt.12, sa.2, ss.91-106, 2017 (Hakemli Dergi)
81. Analysis of university preparatory students' learning approaches in terms of various variables
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.116-133, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
82. A Comparative Study of Language Learning Strategies Used by Monolingual and Bilingual Learners
EUROPEAN SCIENTIFIC JOURNAL
, cilt.12, sa.26, ss.1-15, 2016 (Hakemli Dergi)
83. Akademik kendileşme: Kavramsal bir çözümleme
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.49, ss.349-357, 2016 (Hakemli Dergi)
84. ANALYZING THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’ SELF-EFFICACY PERCEPTIONS AND THEIR PROFESSIONAL COMMITMENT LEVELS
European Journal of Education Studies
, cilt.2, sa.5, ss.12-22, 2016 (Hakemli Dergi)
87. Üniversite öğrencilerinin yabancı dil derslerine ilişkin tutumları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.184-202, 2015 (Hakemli Dergi)
88. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğretmen adaylarının eleştirel pedagojiye ilişkin görüşleri
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.15, sa.1, ss.1-14, 2015 (Hakemli Dergi)
89. Üniversite ve meslek yüksekokulu öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme yeterliklerinin incelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.3, sa.3, ss.29-43, 2014 (Hakemli Dergi)
90. Ortaokul 7.Sınıf İngilizce Öğretim Programının Değerlendirilmesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.1, ss.361-375, 2014 (TRDizin)
91. Yabancı dil öğretiminde bilgisayar kullanımına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri
YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.x, sa.1, ss.373-394, 2013 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
40
1. Eğitim Programları Bağlamında Bağımlılık
Bağımlılıkla Mücadele Etkileşim Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Mart 2022, ss.1-3, (Özet Bildiri)
3. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of School Administrators
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.12, (Özet Bildiri)
4. An Action Plan Sample for Improving Academic Success in Schools
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.14, (Özet Bildiri)
6. The Problematic of Academic Success in Schools based on the Views of Teachers
International Congress on Education 2016, Bosna-Hersek, ss.15, (Özet Bildiri)
7. Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, ss.15, (Tam Metin Bildiri)
8. Çağın Gerekliliği Olarak Yaşam Boyu Öğrenme Becerileri
3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.21-30, (Tam Metin Bildiri)
9. Harmanlanmış Öğrenme Ortamları
3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
10. Kuantum Öğrenme ve Eğitime Yansımaları
3. Uluslararası ZEUGMA Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2019, ss.11-20, (Tam Metin Bildiri)
11. Eleştirel Pedagoji
5. Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
12. Eğitimde Güncel Bir Yaklaşım: Ters Yüz Edilmiş Öğrenme
5. Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 11 - 14 Temmuz 2019, ss.10-22, (Tam Metin Bildiri)
13. Lisansüstü Eğitimde Uluslararasılaşma
Lisansüstü Eğitim Forumu, Van, Türkiye, 28 - 29 Kasım 2018, ss.1-15, (Özet Bildiri)
14. Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerilerine İlişkin Öz-Yeterlik Algılarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerini Yordama Gücü
3. International Contemporary Educational Research Congress, Oswiecim, Polonya, 5 - 08 Temmuz 2018, ss.1-12, (Özet Bildiri)
15. Revize edilmiş Bloom taksonomisine göre İngilizce öğretim programı kazanımları ile TEOG İngilizce sınav sorularının karşılaştırılması
International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.1-6, (Özet Bildiri)
16. Yaşam boyu öğrenmenin yordayıcıları: Bilgi okuryazarlığı ve akademik öz-yeterlik.
International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.23-25, (Özet Bildiri)
17. Öğretmenlerin benimsedikleri eğitim felsefeleri ile eğitim programı tasarım yaklaşımları arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.7-14, (Özet Bildiri)
18. Ters yüz edilmiş öğrenme modeline ilişkin Türkiye'deki çalışmaların analizi: Bir meta-sentez çalışması.
International Conference on Stem and Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.15-22, (Özet Bildiri)
19. Predicting Critical Thinking Tendencies Through Metacognitive Skills, Problem Solving Skills and Academic Self-Efficacy
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.1-5, (Özet Bildiri)
20. A Metaphorical Analysis of Novice Teachers’xx Perceptions Concerning First Year in Teaching, Induction Process, School Administrators and Mentor Teacher
International Conference on Multidisciplinary, Science, Engineering and Technology (IMESET), Bitlis, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2017, ss.1-10, (Özet Bildiri)
21. . Sınıf öğrencilerinin öz-düzenleme stratejileri, motivasyonel inançları, ingilizce dersine yönelik tutumları ve ingilizce akademik başarıları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.6-12, (Özet Bildiri)
22. Lise öğrencilerinin İngilizce dersine katılım durumlarının İngilizce dersine yönelik tutum ve İngilizce konuşma kaygısına göre yordanması
5th International Curriculum and Instruction Congress, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.3-6, (Özet Bildiri)
23. Öğretmen Niteliklerine İlişkin Öğretmen Adaylarının Bilişsel Kurguları: Repertory Grid Tekniğine Dayalı Fenomonolojik Bir Analiz
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.15-30, (Özet Bildiri)
24. Akademisyenlerin Bakış Açısıyla Eğitim Fakültelerindeki Değişim: Öğrenci Profili, Taban Puan Uygulaması ve Öğrenci Seçimi
International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.255-256, (Özet Bildiri)
25. Öğretmenlerin öz-yeterlik algıları ile öğretmenlik mesleğine adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)
26. Aday Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlükler: Nitel Bir Çalışma
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)
27. Aday öğretmenlerin aday öğretmen yetiştirme programına yönelik görüşlerinin incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.15-30, (Özet Bildiri)
28. From the Point of School Administrators Academic Success Problematic in Schools
ERPA International Congress on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.105, (Özet Bildiri)
29. Öğretimin İlk Yılı: Mesleğin İlk Yılındaki Öğretmenlerin Karşılaştıkları Güçlüklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
III.rd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.8-9, (Özet Bildiri)
30. Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları Van ili örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2015, ss.6-7, (Özet Bildiri)
31. Öğretmen Adaylarının Farklılıklara Saygı Düzeyleri ile Demokratik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
3.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 19 - 22 Ekim 2015, ss.12-19, (Özet Bildiri)
32. The Content Analysis of Dissertations Completed in the Field of Curriculum and Instruction (2009-2014)
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 12 - 15 Ekim 2015, ss.15-24, (Özet Bildiri)
33. Identifying and Motivating Gifted Children in the Aspects of Parents and Teachers
ECER 2015 European Conference on Educational Research, Budapeşte, Macaristan, 14 - 17 Eylül 2015, ss.12-36, (Özet Bildiri)
34. Öğretmenlerin Çokkültürlü Eğitime Yönelik Tutumları: Van İli Örneği
Bütün Yönleriyle Öğretmen Sempozyumu, Van, Türkiye, 13 - 15 Nisan 2015, ss.15-21, (Özet Bildiri)
35. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 30 Ekim 2014, ss.11-18, (Özet Bildiri)
36. Üniversite Hazırlık Sınıfı Öğrencilerinin Öğrenme Yaklaşımlarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2014, ss.12-18, (Özet Bildiri)
37. Analysis of University Students’ Language Learning Strategies In Terms of Being Bilingual and Various Variables
Yıldız International Conference on Educational Research and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 18 Eylül 2014, ss.15-26, (Özet Bildiri)
38. Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Boyu Öğrenme Yeterliklerinin İncelenmesi
1. Ulusal Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2014, ss.17-18, (Özet Bildiri)
39. Error Correction and Giving Feedback in Teaching Speaking Skills
ECER 2014 European Conference on Educational Research, Porto, Portekiz, 4 - 07 Eylül 2014, ss.13-15, (Özet Bildiri)
40. Seçmeli Derslerin İşlevselliği ve Öğretmen Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Seçmeli Dersler Sempozyumu, Van, Türkiye, 12 - 15 Mart 2013, ss.15-18, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
12
1. Öğretim İlkeleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Hasan Güner BERKANT, Editör, Asos Yayınevi, Ankara, ss.69-88, 2025
2. Değişen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programında Öğrenci Profili
Bütüncül Eğitim Yaklaşımına Göre Etkinlik Temelli Fen Öğretimi, F. Taşkın Ekici ve H. Çelik, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-17, 2024
3. Özbekistan Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemleri
Dünya Ülkelerinden Örneklerle Karşılaştırmalı Eğitim ve Öğretmen Yetiştirme Sistemlerine Bakış II, Asuman Seda Saracaloğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.953-986, 2023
4. Öğretim İlke ve Yöntemleri
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
5. Program Geliştirmede Planlama Süreci
Program Geliştirme: Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alanında Çalışanlar İçin, Mehmet Kaya,Özge Can Aran, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.33-55, 2021
6. Eğitimde Güncel Yaklaşımlar
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2020
7. Paulo Freire
Farklı perspektiflerde çocuk eğitimi, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.605-620, 2020
8. Yaşam Boyu Öğrenme
Eğitimde Güncel Yaklaşımlar, İshak Kozikoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.231-245, 2020
9. Türkiye’de aday öğretmen yetiştirme programları: Sorunlar ve çözüm önerileri
Türkiye Eğitim Vizyonu Üzerine Değerlendirmeler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.126-136, 2019
10. Eğitim programı tasarımı, program geliştirmenin planlanması ve öğretimde hedef belirleme
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Duman, T., Peker Ünal D. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.125-164, 2019
11. Lisansüstü Eğitimde Uluslararasılaşma
Lisansüstü Eğitim Üzerine Düşünceler, Tanhan F., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.231-245, 2019