Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Inclusive Education

15. Internatıonal Academic Studies Conference, Elazığ, Turkey, 26 - 27 December 2024, vol.9786256671812, no.1, pp.134-135 Creative Commons License Sustainable Development

ANALYTICAL THINKING

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Bursa, Turkey, 24 - 26 December 2024, pp.26-27 Creative Commons License Sustainable Development

MOTİVASYON VE BAŞARI

12th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES-HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Turkey, 20 - 21 March 2022, pp.779 Creative Commons License Sustainable Development

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

9 th Internatıonal Congress On Socıal Scıences – Humanıtıes And Educatıon, İstanbul, Turkey, 19 - 20 March 2022, pp.478 Creative Commons License Sustainable Development

Salgın Sürecinin Temel Değerlere Etkisi: Bir Durum Çalışması

7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Turkey, 24 - 26 January 2022, pp.205-212 Creative Commons License

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Turkey, 12 - 13 December 2021, pp.528 Creative Commons License Sustainable Development

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ, İstanbul, Turkey, 12 December 2021

PANDEMİ SÜRECİNDE (COVİD -19) YAPILAN UZAKTAN EĞİTİMİN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ

PANDEMİ SÜRECİNDE (COVİD -19) YAPILAN UZAKTAN EĞİTİMİN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ, İstanbul, Turkey, 12 December 2021

İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Kavramlarının Öğretimi

III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, 14 - 17 October 2021, pp.369-370 Creative Commons License Sustainable Development

Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Geliştirilmiş Ders Materyallerinin Öğrencilerin Tutum Ve Motivasyonlarına Etkisi

II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, 28 - 29 May 2021, pp.6 Creative Commons License Sustainable Development

COVID-19 Pandemi Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri “Özel Eğitim”

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Turkey, 28 - 29 May 2021, pp.7 Creative Commons License Sustainable Development

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN SOSYAL BİLGİLER ETKİNLİKLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ

9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Turkey, 22 - 23 February 2021, pp.1055 Sustainable Development

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN SOSYAL BİLGİLER ETKİNLİKLERİN DEĞERLENDİRİLMES

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION , İstanbul, Turkey, 22 - 23 February 2021, pp.836 Creative Commons License

Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan Dokunsal Materyallerin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.97 Creative Commons License Sustainable Development

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere İnsanlar, Yerler ve Çevreler Ünitesinin Öğretimi: İklim ve Yaşamım Etkinliği

The Thirteenth International Congress of Educational Research , Hatay, Turkey, 3 - 06 September 2020, pp.98-99 Creative Commons License Sustainable Development
Books

YAŞAM BECERİLERİNİN KURAMSAL TEMELLERİ

in: ETKİNLİKLERLE YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ, Ahmet KIRKKILIÇ,Oğuzhan SEVİM,A. Halim ULAŞ, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.15-19, 2022 Creative Commons License Sustainable Development

Pandemi Sürecinde Özel Eğitim

in: Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler, RASİM EROL DEMİRBATIR, Editor, DUVAR YAYINEVİ, İzmir, pp.167-179, 2022 Creative Commons License Sustainable Development