Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Inclusive Education

15. Internatıonal Academic Studies Conference, Elazığ, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, cilt.9786256671812, sa.1, ss.134-135 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

ANALYTICAL THINKING

INTERNATIONAL 6th BURSA SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS , Bursa, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2024, ss.26-27 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

MOTİVASYON VE BAŞARI

12th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES-HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mart 2022, ss.779 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

9 th Internatıonal Congress On Socıal Scıences – Humanıtıes And Educatıon, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mart 2022, ss.478 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Salgın Sürecinin Temel Değerlere Etkisi: Bir Durum Çalışması

7. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Elazığ, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2022, ss.205-212 Creative Commons License

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ

11.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2021, ss.528 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ

ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARINA ETKİSİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021

PANDEMİ SÜRECİNDE (COVİD -19) YAPILAN UZAKTAN EĞİTİMİN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ

PANDEMİ SÜRECİNDE (COVİD -19) YAPILAN UZAKTAN EĞİTİMİN İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ, İstanbul, Türkiye, 12 Aralık 2021

İşitme Engelli Öğrencilere Sosyal Bilgiler Kavramlarının Öğretimi

III. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, 14 - 17 Ekim 2021, ss.369-370 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Öğrencilere Yönelik Geliştirilmiş Ders Materyallerinin Öğrencilerin Tutum Ve Motivasyonlarına Etkisi

II. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT VE TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.6 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

COVID-19 Pandemi Sürecinde Yapılan Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri “Özel Eğitim”

2. ULUSLARARASI BİLİM, EĞİTİM, SANAT ve TEKNOLOJİ SEMPOZYUMU , İzmir, Türkiye, 28 - 29 Mayıs 2021, ss.7 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN SOSYAL BİLGİLER ETKİNLİKLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ

9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.1055 Sürdürülebilir Kalkınma

GÖRME YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN SOSYAL BİLGİLER ETKİNLİKLERİN DEĞERLENDİRİLMES

9th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION , İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, ss.836 Creative Commons License

Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılan Dokunsal Materyallerin Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

XIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.97 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere İnsanlar, Yerler ve Çevreler Ünitesinin Öğretimi: İklim ve Yaşamım Etkinliği

The Thirteenth International Congress of Educational Research , Hatay, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2020, ss.98-99 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

YAŞAM BECERİLERİNİN KURAMSAL TEMELLERİ

ETKİNLİKLERLE YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ, Ahmet KIRKKILIÇ,Oğuzhan SEVİM,A. Halim ULAŞ, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.15-19, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Pandemi Sürecinde Özel Eğitim

Eğitim Bilimleri Alanındaki Gelişmeler, RASİM EROL DEMİRBATIR, Editör, DUVAR YAYINEVİ, İzmir, ss.167-179, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma