Articles Published in Other Journals
Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
Journal of Computer and Education Research
, vol.11, no.22, pp.1089-1112, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


A teaching experience of prospective elementary mathematics teachers in the framework of the purdue model for the education of gifted students
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.14, no.4, pp.957-976, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
An Examination of the Relationships Between Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs and Types of Multiple Intelligence
International Journal of Progressive Education
, vol.17, no.4, pp.155-170, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Sixth-grade students’ experiences of a digital game-based learning environment: A didactic analysis
Journal of Research and Advances in Mathematics Education
, vol.6, no.2, pp.142-157, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Yenilenen İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı İle İlgili Öğretim Elemanlarının Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.70-105, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Introducing the fundamental theorem of arithmetic through a mobile game
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, vol.7, no.1, pp.249-262, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Cumhuriyet International Journal of Education
, vol.9, no.1, pp.219-242, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Mobil Oyun Deneyimi: Aritmetiğin Temel Teoremi
Journal of Computer and Education Research
, vol.8, no.15, pp.41-74, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPILANDIRMACI BİR ORTAM DENEYİMİ: KESİRLERİ BİRİM KESİRLERİN TOPLAMI OLARAK YAZMA
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, vol.14, no.5, pp.2345-2364, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Olasılık Konusunda Temsil Edilebilirlik İle İlgili Kavram Yanılgıları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.1434-1458, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf ortamında rutin olmayan matematik problemi çözme: Didaktik durumlar teorisine dayalı bir uygulama örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.140-181, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi ve öğrenci bilgisi
Route Educational and Social Science Journal
, vol.3, no.2, pp.217-236, 2016 (Peer-Reviewed Journal)

Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.34, no.3, pp.535-562, 2014 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Turkey, 4 - 06 September 2014, pp.192

Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi, öğretim strateji bilgisi ve öğrenci bilgisi
International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education (IPALTE 2013), Diyarbakır, Turkey, 2 - 04 October 2013, pp.81

Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Turkey, 19 - 21 September 2012, pp.155

Books & Book Chapters
AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMI
in: KARŞILAŞTIRMALI ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMLARI, Taştepe Mehtap , Alkan Selçuk, Editor, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, pp.295-324, 2022

Matematik Eğitiminde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme: Gelişim Süreci, Modeller ve Kuramsal Çerçeveler
in: MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, Dr. Öğretim Üyesi Esra YILDIZ,Doç. Dr. İbrahim ARPACI, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.97-124, 2021
DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME: TANIMI, MODELLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİR ÖRNEK UYGULAMA
in: Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.343-367, 2021
Teknoloji ve Matematik Oyunları
in: Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.301-320, 2021
Matematik Eğitiminde Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Eğitsel Bir Mobil Oyun Tasarımı ve Bir Model Önerisi
in: EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Özok H. İ, Aladağ C., Editor, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, pp.256-269, 2019