Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Satranç ve matematik ile ilgili çalışmaların tematik analizi

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.152-160, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Matematik öğretmenlerinin beceri temelli matematik problemlerine yönelik metaforik algıları

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.8-17, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilere matematik öğretimi dersinde ters yüz öğrenme deneyimleri

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.239, (Özet Bildiri)

Case Studies: Overcoming Obstacles With Dyscalculia Personal Success Stories Educational Institutions that Make a Difference

1st INTERNATIONAL CONGRESS ON MATH LEARNING DIFFICULTIES, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.96, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Deneyimi:Mantar Problemi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)

8. Sınıf Düzeyindeki STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Beceri Düzeylerine Yönelik Algılarına Etkisi

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.993-1007, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: EBOB-EKOK Örneği

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.982-992, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: Obeb-Okek Örneği

IX International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin İstatistiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ VE ETKİNLİK TASARIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.787-797, (Tam Metin Bildiri)

ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENK KESİR KAVRAMINA İLİŞKİN SOYUTLAMA DÜZEYLERİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.767-775, (Tam Metin Bildiri)

İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İSTATİSTİKSEL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.776-786, (Tam Metin Bildiri)

Glköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Geometrik DüGüncenin GeliGim Düzeyleri ve Yön Hislerinin Gncelenmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.86-92, (Tam Metin Bildiri)

Misconceptions regarding representativeness in probability subject of high school students: Van case

2nd International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM-VAN 2018), Van, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2018, ss.75, (Özet Bildiri)

The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

Tenth grade mathematics teachers’ didactic praxeologies related to the teaching of functions under the new curriculum

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.174, (Özet Bildiri)

A-didaktik ortamlarda matematik öğretiminin sınıf öğretmen adaylarının matematik eğitimi derslerine yönelik tutumlarına etkisi.

Vth International Eurasian Educational Research Congress (Ejer congress 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1014-1016, (Özet Bildiri)

Application of Mathematics Teaching with an Educational Mobile Game for Preservice Primary Teachers

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

An ecological analysis of the Turkish mathematics curriculum changes related to the teaching of function concept

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

INTRODUCING EUCLID DIVISION TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING AN EDUCATIONAL DIGITAL GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

Introducing one of constructivist approaches to preservice primary teachers: Theory of Didactic Situations

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.118, (Özet Bildiri)

TEACHING THE FUNDAMENTAL THEOREM OF ARITHMETICS TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING A MOBILE GAME

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.138, (Özet Bildiri)

Opinions related to using mobile technologies in mathematics courses of pre-service classroom teacher

International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017), İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.229, (Özet Bildiri)

Yedinci sınıf öğrencilerinin adidaktik ortamda rutin olmayan bir problemi çözüm yaklaşımlarının incelenmesi

World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.16, (Özet Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının fonksiyon konusunda çoklu yoldan problem çözme yaklaşımlarının incelenmesi

World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.17, (Özet Bildiri)

Investigation of the proportional reasoning levels in seventh grade students

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.875-880, (Tam Metin Bildiri)

Analysis of 10th grade textbook functions unit content with anthropological theoery of didactics

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.715-722, (Tam Metin Bildiri)

Analysis of the reasoning skills of students in solving a non-routine problem

International Conference on Pure and Applied Mathematics, Van, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2015, ss.68, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Adidaktik Ortamların Matematiksel Düşüncenin Gelişimi Açısından İncelenmesi

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.326-327, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Examination tenth grade students’ errors in functions (10.sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hatalarının incelenmesi)

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.23, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Teaching of ratio concept in a constructivist learning environment (Yapılandırmacı bir öğrenme ortamında oran kavramının öğretimi)

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.27-28, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Lise 1.sınıf öğrencilerinin fonksiyon grafiklerinin çiziminde yaptıkları hatalarının incelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.56, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.966-967, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.192, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi, öğretim strateji bilgisi ve öğrenci bilgisi

International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education (IPALTE 2013), Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.81, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi

Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.155, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

Vaka çalışmaları: Diskalkuliye rağmen engelleri aşmak

Sosyal adalet bağlamında matematik öğrenme güçlüğü, Yılmaz Mutlu,Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023

Matematiği oyunla ilişkilendirme

Matematik öğretiminde ilişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-347, 2023

Vaka Çalışmaları: Diskalkuliye Rağmen Engelleri Aşmak

Sosyal Adalet Bağlamında Matematik Öğrenme Güçlüğü, Yılmaz Mutlu, Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023

AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMI

KARŞILAŞTIRMALI ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMLARI, Taştepe Mehtap , Alkan Selçuk, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.295-324, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Eğitiminde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme: Gelişim Süreci, Modeller ve Kuramsal Çerçeveler

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, Dr. Öğretim Üyesi Esra YILDIZ,Doç. Dr. İbrahim ARPACI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-124, 2021

DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME: TANIMI, MODELLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİR ÖRNEK UYGULAMA

Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.343-367, 2021

Teknoloji ve Matematik Oyunları

Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.301-320, 2021

Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği

IPCEDU 2020 E-Kitabı, ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.251-260, 2020

Matematik Eğitiminde Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Eğitsel Bir Mobil Oyun Tasarımı ve Bir Model Önerisi

EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Özok H. İ, Aladağ C., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.256-269, 2019
Metrikler

Yayın

71

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

165

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

108

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

3

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları