Duyurular & Dokümanlar
Tez Dosyaları
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2012 - 2018
2012 - 2018Bütünleşik Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Bölümü/Matematik Anabilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
Matematik Öğretim Programında (2013) Fonksiyon Konusuyla İlgili Ekolojik Sorunlar ve Öğretmenlerin Prakseolojileri
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü
2011 - 2018
2011 - 2018Araştırma Görevlisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının flipped learning bağlamında matematiksel modelleme sürecinde yaşadığı zorluklar: Fonksiyonlar örneği
Gök M., Taştepe M.(Eş Danışman)
A.Ala(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Kırsal kesimde öğrenim gören 5. sınıf öğrencilerine yönelik matematiksel modelleme etkinliklerinin öğrencilerin problem çözme, motivasyon ve tutumlarına etkisi
Gök M. (Danışman)
B.YİĞİT(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Minecraft ile STEM uygulamalarının öğrencilerin uzamsal yeteneklerine ve STEM motivasyonlarına etkisi
Gök M. (Danışman)
B.ÖZEN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Ortaokul matematik dersinde STEM eğitimine geçişte disiplinler arası matematiksel modelleme etkinlikleri kullanımının incelenmesi: Bir karma yöntem çalışması
Gök M. (Danışman)
N.DEMİR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Sınıf öğretmeni adaylarının yapılandırmacı etkinlik geliştirme durumlarının incelenmesi ve etkinlik geliştirme süreçlerine ilişkin görüşleri
Gök M. (Danışman)
M.GEP(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Understanding Pre-Service Teachers’ Perceptions of the Ideal Learning Environment for Mathematical Activities Through Drawings
YILMAZ T. Y., Gök M.
BEHAVIORAL SCIENCES
, cilt.15, sa.4, ss.517, 2025 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Değerlendirme Boyutuna Yönelik Algıları ve Uygulamaları
GÖK M., YILMAZ T. Y., Kantar E. T.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.27, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025Dezavantajlı Bir Bölge Okulundaki Ortaokul Öğrencilerinin Yapay Zeka Kavramına İlişkin Metaforik Algıları
GÖK M., YILMAZ T. Y., Kantar E. T.
Kesit Akademi , cilt.11, sa.42, ss.534-550, 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenci Merkezli Etkinlik Geliştirme Bilgileri
GÖK M., Gep M.
Kesit Akademi , cilt.11, sa.42, ss.92-118, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024LGS MATEMATİK SORULARININ PİSA MATEMATİK YETERLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
GÖK M., Yıldız B.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , cilt.17, sa.102, ss.41-56, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Teorik Matematiksel Modelleme Bilgisi ve Uygulamadaki Deneyimleri
GÖK M., YILMAZ T. Y.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.126-153, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Sınıf Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Matematik Öğrenme Güçlüğü (Diskalkuli)
Yılmaz T. Y., Ulubaş S. C., Gök M.
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.59-83, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Öğretmen Adaylarının Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi Dersinde Ters Yüz Öğrenme Deneyimleri
YILMAZ T. Y., GÖK M.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.21, sa.1, ss.230-255, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Didactic Praxeologies Employed by Mathematics Teachers in Teaching the Inverse Function
Gök M., Erdoğan A.
Journal of Computer and Education Research
, cilt.11, sa.22, ss.1089-1112, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022A Teaching Experience of Prospective Elementary Mathematics Teachers in the Framework of the Purdue Model for the Education of Gifted Students
YILMAZ T. Y., GÖK M.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.14, sa.4, ss.957-976, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Opinions of Mathematics Teachers about Using Mathematical Modeling in the Solution of Daily Life Problems and an Application of the Chinese Remainder Theorem
Gök M., Demir N.
Education Quarterly Reviews
, cilt.4, sa.3, ss.100-116, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021An Examination of the Relationships Between Pre-Service Teachers’ Epistemological Beliefs and Types of Multiple Intelligence
Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A., Gök M.
International Journal of Progressive Education , cilt.17, sa.4, ss.155-170, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Yenilenen İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı İle İlgili Öğretim Elemanlarının Görüşleri
DEMİR N., AKBAŞ E. E., GÖK M.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.70-105, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Sixth-grade students’ experiences of a digital game-based learning environment: A didactic analysis
Gök M., İnan M.
Journal of Research and Advances in Mathematics Education , cilt.6, sa.2, ss.142-157, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Mathematical Mystery in a Cultural Game
Gök M.
World Journal of Education , cilt.10, sa.6, ss.64-73, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Introducing the fundamental theorem of arithmetic through a mobile game
Gök M.
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences , cilt.7, sa.1, ss.249-262, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Sınıf Öğretmeni Adaylarına Öklid Bölmesinin Bir Mobil Oyunla Tanıtılması
Gök M., İnan M., Akbayır K.
Cumhuriyet International Journal of Education , cilt.9, sa.1, ss.219-242, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bir Mobil Oyun Deneyimi: Aritmetiğin Temel Teoremi
Gök M.
Journal of Computer and Education Research , cilt.8, sa.15, ss.41-74, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Examining mobile game experiences of prospective primary school teachers and their game designs about teaching math
Gök M., İnan M., Akbayır K.
Elementary Education Online
, cilt.19, sa.2, ss.641-666, 2020 (Scopus)
2019
2019Examining the attitude change of pre-service elementary school teachers towards a course of mathematics education within the framework of Theory of Didactical Situations.
Gök M., Ertem Akbaş E.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), , cilt.6, sa.6, ss.879-904, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPILANDIRMACI BİR ORTAM DENEYİMİ: KESİRLERİ BİRİM KESİRLERİN TOPLAMI OLARAK YAZMA
Gök M., Arık M.
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES , cilt.14, sa.5, ss.2345-2364, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Transpositions of Function Concept in Mathematics Curricula and Textbooks from the Historical Development Perspective
Gök M., ERDOĞAN A., ÖZDEMİR ERDOĞAN E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.1, ss.1189-1206, 2019 (ESCI)
2018
2018Ortaöğretim Öğrencilerinin Olasılık Konusunda Temsil Edilebilirlik İle İlgili Kavram Yanılgıları
Ertem Akbaş E., Gök M.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.1, ss.1434-1458, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sınıf ortamında rutin olmayan matematik problemi çözme: Didaktik durumlar teorisine dayalı bir uygulama örneği
Gök M., Erdoğan A.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.1, ss.140-181, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi ve öğrenci bilgisi
Gök M.
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.2, ss.217-236, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
2014Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
Erdoğan A., Gök M., Bozkır M.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.535-562, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Satranç ve matematik ile ilgili çalışmaların tematik analizi
Gök M., Güngör B.
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.152-160, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Matematik öğretmenlerinin beceri temelli matematik problemlerine yönelik metaforik algıları
Yılmaz T. Y., Gök M.
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.8-17, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilere matematik öğretimi dersinde ters yüz öğrenme deneyimleri
Yılmaz T. Y., Gök M.
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.239, (Özet Bildiri)
2024
2024ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLERE MATEMATİK ÖĞRETİMİ DERSİNDE TERS YÜZ ÖĞRENME DENEYİMLERİ
YILMAZ T. Y., GÖK M.
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, 8 - 09 Şubat 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BECERİ TEMELLİ MATEMATİK PROBLEMLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
YILMAZ T. Y., GÖK M.
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, 8 - 09 Şubat 2024, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Case Studies: Overcoming Obstacles With Dyscalculia Personal Success Stories Educational Institutions that Make a Difference
GÖK M., YILMAZ T. Y.
1st INTERNATIONAL CONGRESS ON MATH LEARNING DIFFICULTIES, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.96, (Özet Bildiri)
2022
2022Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Deneyimi:Mantar Problemi
GÖK M., SARIMURAT A. A.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)
2022
20228. Sınıf Düzeyindeki STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Beceri Düzeylerine Yönelik Algılarına Etkisi
GÖK M., DEMİR N.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.993-1007, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: EBOB-EKOK Örneği
GÖK M., YILMAZ T. Y.
IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.982-992, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: Obeb-Okek Örneği
GÖK M., YILMAZ T. Y.
IX International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin İstatistiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi
GÜRAY U. Ş., GÖK M., BİLGİN E. A.
ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İSTATİSTİKSEL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Güray U. Ş., Gök M., Bilgin E. A.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.776-786, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ VE ETKİNLİK TASARIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Gök M.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.787-797, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENK KESİR KAVRAMINA İLİŞKİN SOYUTLAMA DÜZEYLERİ
Toygan T., Gök M., Cancan M.
3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.767-775, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Glköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Geometrik DüGüncenin GeliGim Düzeyleri ve Yön Hislerinin Gncelenmesi
Gök M., Ertem Akbaş E.
4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.86-92, (Tam Metin Bildiri)
2018
2018Misconceptions regarding representativeness in probability subject of high school students: Van case
Ertem Akbaş E., Gök M.
2nd International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM-VAN 2018), Van, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2018, ss.75, (Özet Bildiri)
2018
2018Tenth grade mathematics teachers’ didactic praxeologies related to the teaching of functions under the new curriculum
Gök M., Erdoğan A.
Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.174, (Özet Bildiri)
2018
2018The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence
Gök M., Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A.
Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)
2018
2018A-didaktik ortamlarda matematik öğretiminin sınıf öğretmen adaylarının matematik eğitimi derslerine yönelik tutumlarına etkisi.
Gök M., Ertem Akbaş E.
Vth International Eurasian Educational Research Congress (Ejer congress 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1014-1016, (Özet Bildiri)
2017
2017Application of Mathematics Teaching with an Educational Mobile Game for Preservice Primary Teachers
İnan M., Gök M., Akbayır K.
Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017INTRODUCING EUCLID DIVISION TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING AN EDUCATIONAL DIGITAL GAME
Gök M., İnan M., Akbayır K.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)
2017
2017TEACHING THE FUNDAMENTAL THEOREM OF ARITHMETICS TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING A MOBILE GAME
Gök M., İnan M., Akbayır K.
International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.138, (Özet Bildiri)
2017
2017Introducing one of constructivist approaches to preservice primary teachers: Theory of Didactic Situations
Gök M.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.118, (Özet Bildiri)
2017
2017An ecological analysis of the Turkish mathematics curriculum changes related to the teaching of function concept
Gök M., Erdoğan A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)
2017
2017Opinions related to using mobile technologies in mathematics courses of pre-service classroom teacher
Gök M.
International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017), İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.229, (Özet Bildiri)
2016
2016Matematik öğretmen adaylarının fonksiyon konusunda çoklu yoldan problem çözme yaklaşımlarının incelenmesi
Gök M.
World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.17, (Özet Bildiri)
2016
2016Yedinci sınıf öğrencilerinin adidaktik ortamda rutin olmayan bir problemi çözüm yaklaşımlarının incelenmesi
Gök M.
World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.16, (Özet Bildiri)
2016
2016Analysis of 10th grade textbook functions unit content with anthropological theoery of didactics
Gök M., Erdoğan A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.715-722, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Investigation of the proportional reasoning levels in seventh grade students
Gök M.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.875-880, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Analysis of the reasoning skills of students in solving a non-routine problem
Gök M., Beyde E.
International Conference on Pure and Applied Mathematics, Van, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2015, ss.68, (Özet Bildiri)
2015
2015Adidaktik Ortamların Matematiksel Düşüncenin Gelişimi Açısından İncelenmesi
Gök M., Alkan S.
EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.326-327, (Özet Bildiri)
2015
2015Examination tenth grade students’ errors in functions (10.sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hatalarının incelenmesi)
Gök M., Erdoğan A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.23, (Özet Bildiri)
2015
2015Teaching of ratio concept in a constructivist learning environment (Yapılandırmacı bir öğrenme ortamında oran kavramının öğretimi)
Gök M., Beyde E., Erdoğan A.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2014
2014Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği
Gök M.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.966-967, (Özet Bildiri)
2014
2014Lise 1.sınıf öğrencilerinin fonksiyon grafiklerinin çiziminde yaptıkları hatalarının incelenmesi
Gök M., Erdoğan A.
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.56, (Özet Bildiri)
2014
2014Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği
Gök M., Erdoğan A.
23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.192, (Özet Bildiri)
2013
2013Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi, öğretim strateji bilgisi ve öğrenci bilgisi
Gök M., Tanışlı D.
International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education (IPALTE 2013), Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.81, (Özet Bildiri)
2012
2012Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi
Gök M., Bozkır M., Erdoğan A.
Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.155, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Vaka çalışmaları: Diskalkuliye rağmen engelleri aşmak
Gök M., Yılmaz T. Y.
Sosyal adalet bağlamında matematik öğrenme güçlüğü, Yılmaz Mutlu,Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023
2023
2023Matematiği oyunla ilişkilendirme
Atasay Sunay M., Gök M., Erdoğan A. (Editör)
Matematik öğretiminde ilişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-347, 2023
2023
2023Vaka Çalışmaları: Diskalkuliye Rağmen Engelleri Aşmak
GÖK M., YILMAZ T. Y.
Sosyal Adalet Bağlamında Matematik Öğrenme Güçlüğü, Yılmaz Mutlu, Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023
2022
2022AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMI
GÖK M., YILMAZ T. Y.
KARŞILAŞTIRMALI ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMLARI, Taştepe Mehtap , Alkan Selçuk, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.295-324, 2022
2021
2021Matematik Eğitiminde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme: Gelişim Süreci, Modeller ve Kuramsal Çerçeveler
Gök M.
MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, Dr. Öğretim Üyesi Esra YILDIZ,Doç. Dr. İbrahim ARPACI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-124, 2021
2021
2021DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME: TANIMI, MODELLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİR ÖRNEK UYGULAMA
Gök M.
Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.343-367, 2021
2021
2021Teknoloji ve Matematik Oyunları
Gök M.
Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.301-320, 2021
2020
2020Ters Orantı Kavramının Anlamlandırılmasına Yönelik Bir Ders Tasarımının Matematik Öğretmeni Adayları Tarafından Deneyimlenmesi
Demir N., Gök M.
IPCEDU 2020 E-Kitabı, ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.279-290, 2020
2020
2020Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği
Gök M., Arık M.
IPCEDU 2020 E-Kitabı, ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.251-260, 2020
2019
2019Matematik Eğitiminde Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Eğitsel Bir Mobil Oyun Tasarımı ve Bir Model Önerisi
Gök M.
EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Özok H. İ, Aladağ C., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.256-269, 2019
Desteklenen Projeler
2017 - 2019
2017 - 2019Dijital Oyunlar Tasarlanarak Bazı Matematiksel Kavramların Sınıf Öğretmen Adaylarına Tanıtılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Sonuç Raporu)
Akbayır K. (Yürütücü), Gök M., İnan M.
2014 - 2019
2014 - 2019Lise ikinci sınıf matematik öğretmenlerinin fonksiyon konusuyla ilgili didaktik prakseolojilerinin incelenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
(Proje Özeti)
Gök M.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorYüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Eylül 2023
Eylül 2023Research on Education and Psychology
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Journal of Computer and Education Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023siirt Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2022
Ekim 2022Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2019
Temmuz 2019YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2019
Mayıs 2019YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2019
Nisan 2019Journal of the International Scientific Research
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2019
Ocak 2019YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2018
Aralık 2018YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2018
Kasım 2018Route Educaon and Social Science Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2018
Temmuz 2018YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Aralık 2019 - 01 Aralık 2019
01 Aralık 2019 - 01 Aralık 20193. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ
Katılımcı
Van-Türkiye
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019
01 Eylül 2019 - 01 Eylül 20194th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018
01 Eylül 2018 - 01 Eylül 20182nd International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM-VAN 2018)
Katılımcı
Van-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018)
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018
01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018Educational Researches and Publications Association
Oturum Başkanı
İstanbul-Türkiye
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018International Eurasian Educational Research Congress (Ejer congress 2018)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017Caucasian Mathematics Conference (CMC-II)
Katılımcı
Van-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017International Conference on Research in Education and Science (ICRES)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017)
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016
01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016World Conference on Educational and Instructional Studies
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015
01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015International Conference on Pure and Applied Mathematics
Katılımcı
Van-Türkiye
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015Ejer Congress 2015
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015
01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Katılımcı
Adana-Türkiye
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014
01 Eylül 2014 - 01 Eylül 201423.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Katılımcı
Kocaeli-Türkiye
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education
Katılımcı
Diyarbakır-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu
Katılımcı
Samsun-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Mayıs-2021
Mayıs 2021