Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Gök


Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

E-posta: mustafagok@yyu.edu.tr
İş Telefonu: +90 432 444 5065 Dahili: 23762
Fax Telefonu: +90 432 225 1368
Web: http://avesis.yyu.edu.tr/mustafagok/
Ofis: A4
Posta Adresi: Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi A Blok Kat 3 A4 Van

Metrikler

Yayın

74

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

165

H-İndeks (Scholar)

8

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

108

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

4

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2018

2012 - 2018

Bütünleşik Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Bölümü/Matematik Anabilim Dalı, Türkiye

Yaptığı Tezler

2018

2018

Doktora

Matematik Öğretim Programında (2013) Fonksiyon Konusuyla İlgili Ekolojik Sorunlar ve Öğretmenlerin Prakseolojileri Sürdürülebilir Kalkınma

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü

2011 - 2018

2011 - 2018

Araştırma Görevlisi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2020

2020

Mathematical Mystery in a Cultural Game

Gök M.

World Journal of Education , cilt.10, sa.6, ss.64-73, 2020 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Satranç ve matematik ile ilgili çalışmaların tematik analizi

Gök M., Güngör B.

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.152-160, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2024

2024

Matematik öğretmenlerinin beceri temelli matematik problemlerine yönelik metaforik algıları

Yılmaz T. Y., Gök M.

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.8-17, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2024

2024

Öğretmen adaylarının üstün yetenekli öğrencilere matematik öğretimi dersinde ters yüz öğrenme deneyimleri

Yılmaz T. Y., Gök M.

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.239, (Özet Bildiri)

2024

2024

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BECERİ TEMELLİ MATEMATİK PROBLEMLERİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

YILMAZ T. Y., GÖK M.

Uluslararası Vizyon Van Kongresi, 8 - 09 Şubat 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Case Studies: Overcoming Obstacles With Dyscalculia Personal Success Stories Educational Institutions that Make a Difference

GÖK M., YILMAZ T. Y.

1st INTERNATIONAL CONGRESS ON MATH LEARNING DIFFICULTIES, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.96, (Özet Bildiri)

2022

2022

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Deneyimi:Mantar Problemi

GÖK M., SARIMURAT A. A.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.969-981, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

8. Sınıf Düzeyindeki STEM Uygulamalarının Öğrencilerin STEM Beceri Düzeylerine Yönelik Algılarına Etkisi

GÖK M., DEMİR N.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.993-1007, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: EBOB-EKOK Örneği

GÖK M., YILMAZ T. Y.

IXth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.982-992, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Purdue Modeli Deneyimi: Obeb-Okek Örneği

GÖK M., YILMAZ T. Y.

IX International Eurasian Educational Research Congress, 22 - 25 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin İstatistiksel Akıl Yürütme Becerilerinin İncelenmesi

GÜRAY U. Ş., GÖK M., BİLGİN E. A.

ISPEC 3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 20 - 23 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İLKÖĞRETİM 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İSTATİSTİKSEL AKIL YÜRÜTME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

Güray U. Ş., Gök M., Bilgin E. A.

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.776-786, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GELİŞTİRDİKLERİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ VE ETKİNLİK TASARIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Gök M.

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.787-797, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

ALTINCI SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DENK KESİR KAVRAMINA İLİŞKİN SOYUTLAMA DÜZEYLERİ

Toygan T., Gök M., Cancan M.

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, ss.767-775, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Glköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Geometrik DüGüncenin GeliGim Düzeyleri ve Yön Hislerinin Gncelenmesi

Gök M., Ertem Akbaş E.

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.86-92, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Misconceptions regarding representativeness in probability subject of high school students: Van case

Ertem Akbaş E., Gök M.

2nd International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM-VAN 2018), Van, Türkiye, 11 - 13 Eylül 2018, ss.75, (Özet Bildiri)

2018

2018

Tenth grade mathematics teachers’ didactic praxeologies related to the teaching of functions under the new curriculum

Gök M., Erdoğan A.

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.174, (Özet Bildiri)

2018

2018

The relationships between pre-service teachers’ epistemological beliefs and types of multiple intelligence

Gök M., Şardağ M., Tüysüz M., Durukan A.

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018), İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.176, (Özet Bildiri)

2018

2018

A-didaktik ortamlarda matematik öğretiminin sınıf öğretmen adaylarının matematik eğitimi derslerine yönelik tutumlarına etkisi.

Gök M., Ertem Akbaş E.

Vth International Eurasian Educational Research Congress (Ejer congress 2018), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1014-1016, (Özet Bildiri)

2017

2017

Application of Mathematics Teaching with an Educational Mobile Game for Preservice Primary Teachers

İnan M., Gök M., Akbayır K.

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), Van, Türkiye, 22 - 24 Ağustos 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

INTRODUCING EUCLID DIVISION TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING AN EDUCATIONAL DIGITAL GAME

Gök M., İnan M., Akbayır K.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.64, (Özet Bildiri)

2017

2017

TEACHING THE FUNDAMENTAL THEOREM OF ARITHMETICS TO PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS BY DESIGNING A MOBILE GAME

Gök M., İnan M., Akbayır K.

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)ı, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.138, (Özet Bildiri)

2017

2017

Introducing one of constructivist approaches to preservice primary teachers: Theory of Didactic Situations

Gök M.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.118, (Özet Bildiri)

2017

2017

An ecological analysis of the Turkish mathematics curriculum changes related to the teaching of function concept

Gök M., Erdoğan A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2017), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.36, (Özet Bildiri)

2017

2017

Opinions related to using mobile technologies in mathematics courses of pre-service classroom teacher

Gök M.

International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017), İstanbul, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.229, (Özet Bildiri)

2016

2016

Matematik öğretmen adaylarının fonksiyon konusunda çoklu yoldan problem çözme yaklaşımlarının incelenmesi

Gök M.

World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.17, (Özet Bildiri)

2016

2016

Yedinci sınıf öğrencilerinin adidaktik ortamda rutin olmayan bir problemi çözüm yaklaşımlarının incelenmesi

Gök M.

World Conference on Educational and Instructional Studies- WCEIS, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.16, (Özet Bildiri)

2016

2016

Analysis of 10th grade textbook functions unit content with anthropological theoery of didactics

Gök M., Erdoğan A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.715-722, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Investigation of the proportional reasoning levels in seventh grade students

Gök M.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2016), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.875-880, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Analysis of the reasoning skills of students in solving a non-routine problem

Gök M., Beyde E.

International Conference on Pure and Applied Mathematics, Van, Türkiye, 25 - 28 Ağustos 2015, ss.68, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

Adidaktik Ortamların Matematiksel Düşüncenin Gelişimi Açısından İncelenmesi

Gök M., Alkan S.

EJER CONGRESS 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.326-327, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

Examination tenth grade students’ errors in functions (10.sınıf öğrencilerinin fonksiyonlar konusundaki hatalarının incelenmesi)

Gök M., Erdoğan A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.23, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2015

2015

Teaching of ratio concept in a constructivist learning environment (Yapılandırmacı bir öğrenme ortamında oran kavramının öğretimi)

Gök M., Beyde E., Erdoğan A.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST 2015), Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.27-28, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2014

2014

Didaktik Durumlar Teorisinin Sınıf Ortamında Öğretime Yansıması: Bir Sayının Pozitif Tamsayı Bölenlerinin Adidaktik Ortamda İncelenmesi Örneği

Gök M.

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.966-967, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Lise 1.sınıf öğrencilerinin fonksiyon grafiklerinin çiziminde yaptıkları hatalarının incelenmesi

Gök M., Erdoğan A.

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.56, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Türkiye’deki lise matematik öğretimi program değişikliğine yönelik öğretmen yaklaşımları: Fonksiyon kavramı örneği

Gök M., Erdoğan A.

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2014, ss.192, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

Pedagojik alan bilgisi bileşenlerinin incelenmesi: Alan bilgisi, öğretim strateji bilgisi ve öğrenci bilgisi

Gök M., Tanışlı D.

International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education (IPALTE 2013), Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.81, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2012

2012

Orantı kavramının adidaktik bir ortamda öğretimi

Gök M., Bozkır M., Erdoğan A.

Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, ss.155, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2023

2023

Vaka çalışmaları: Diskalkuliye rağmen engelleri aşmak

Gök M., Yılmaz T. Y.

Sosyal adalet bağlamında matematik öğrenme güçlüğü, Yılmaz Mutlu,Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023

2023

2023

Matematiği oyunla ilişkilendirme

Atasay Sunay M., Gök M., Erdoğan A. (Editör)

Matematik öğretiminde ilişkilendirme, Abdulkadir Erdoğan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-347, 2023

2023

2023

Vaka Çalışmaları: Diskalkuliye Rağmen Engelleri Aşmak

GÖK M., YILMAZ T. Y.

Sosyal Adalet Bağlamında Matematik Öğrenme Güçlüğü, Yılmaz Mutlu, Zekeriya Çam, Editör, Vizetek, Ankara, ss.70-83, 2023

2022

2022

AVUSTRALYA ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMI

GÖK M., YILMAZ T. Y.

KARŞILAŞTIRMALI ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMLARI, Taştepe Mehtap , Alkan Selçuk, Editör, NOBEL YAYINCILIK, Ankara, ss.295-324, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Matematik Eğitiminde Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme: Gelişim Süreci, Modeller ve Kuramsal Çerçeveler

Gök M.

MATEMATİK EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ TEKNOLOJİLER, Dr. Öğretim Üyesi Esra YILDIZ,Doç. Dr. İbrahim ARPACI, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-124, 2021

2021

2021

DİJİTAL OYUN TABANLI ÖĞRENME: TANIMI, MODELLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİR ÖRNEK UYGULAMA

Gök M.

Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.343-367, 2021

2021

2021

Teknoloji ve Matematik Oyunları

Gök M.

Oyun ve Matematik Eğitimi, Mehtap Taştepe,Nuri Can Aksoy, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.301-320, 2021

2020

2020

Öğretmen Adaylarına Yönelik Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirliği

Gök M., Arık M.

IPCEDU 2020 E-Kitabı, ., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.251-260, 2020

2019

2019

Matematik Eğitiminde Didaktik Durumlar Teorisi Işığında Eğitsel Bir Mobil Oyun Tasarımı ve Bir Model Önerisi

Gök M.

EĞİTİM PRATİĞİMİZ ÜZERİNE ARAŞTIRMALAR, Özok H. İ, Aladağ C., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.256-269, 2019

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Editörler Kurulu Üyesi

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Eylül 2023

Eylül 2023

Research on Education and Psychology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

Journal of Computer and Education Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

siirt Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2022

Ekim 2022

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2019

Mayıs 2019

YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2019

Nisan 2019

Journal of the International Scientific Research

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2019

Ocak 2019

YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2018

Aralık 2018

YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2018

Kasım 2018

Route Educaon and Social Science Journal

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2018

Temmuz 2018

YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Aralık 2019 - 01 Aralık 2019

01 Aralık 2019 - 01 Aralık 2019

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ

Katılımcı

Van-Türkiye

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

01 Eylül 2019 - 01 Eylül 2019

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

01 Eylül 2018 - 01 Eylül 2018

2nd International Conference on Pure and Applied Mathematics (ICPAM-VAN 2018)

Katılımcı

Van-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

Educational Researches and Publications Association (ERPA 2018)

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

01 Haziran 2018 - 01 Haziran 2018

Educational Researches and Publications Association

Oturum Başkanı

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018

International Eurasian Educational Research Congress (Ejer congress 2018)

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017

01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II)

Katılımcı

Van-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST)

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

International Conference on Research in Education and Science (ICRES)

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

International Scientific Researches Congress on Humanities and Social Sciences (IBAD-2017)

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

World Conference on Educational and Instructional Studies

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

Katılımcı

Muğla-Türkiye

01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015

01 Ağustos 2015 - 01 Ağustos 2015

International Conference on Pure and Applied Mathematics

Katılımcı

Van-Türkiye

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

Ejer Congress 2015

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015

01 Nisan 2015 - 01 Nisan 2015

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Katılımcı

Adana-Türkiye

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

01 Eylül 2014 - 01 Eylül 2014

23.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı

Katılımcı

Kocaeli-Türkiye

01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013

01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013

International Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher Education

Katılımcı

Diyarbakır-Türkiye

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

Matematikçiler Derneği 11.Matematik Sempozyumu

Katılımcı

Samsun-Türkiye

Jüri Üyelikleri

Mayıs-2021

Mayıs 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Anadolu Üniversitesi