SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Determining The Opinions of Students from Different Grades about Nuclear Energy
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.4, sa.3, ss.1253-1268, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen ve Matematik Öğretmenleri Gözünden Öğretmenlik Meslek Kanunu
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.198-213, 2024 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ortak Sınavlar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.17, sa.71, ss.2253-2276, 2024 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-12, 2024 (Hakemli Dergi)
Science Teachers’ Views on the Teaching Profession Law
e-International Journal of Educational Research
, cilt.3, sa.2, ss.152-169, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
e-International Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.4, ss.325-343, 2023 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Kullanılan Hologram Uygulamalarına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.4, ss.1334-1348, 2021 (Hakemli Dergi)
Salgın Döneminde Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.155-170, 2021 (Hakemli Dergi)
Covid-19 Pandemi Dönemindeki Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.640-658, 2021 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Öğrencilerinin Örgün Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.690-705, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerine Yansımasının İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.1051-1070, 2020 (Hakemli Dergi)
Rehberli araştırma sorgulama öğretim yönteminin 7. sınıf öğrencilerinin FeTeMM tutumları üzerindeki etkisi.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.363-376, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Common Knowledge Construction Model Based Science Education on Entrepreneurship Skills of Secondary School Students
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.6, ss.134-150, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçeleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.36-45, 2019 (Hakemli Dergi)
Exploration of Preservice Teachers’ STEM Teaching Intentions with respect to the Department and Grade
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.152-175, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.367-389, 2018 (Hakemli Dergi)
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına ve Bu Sınavın Kaldırılmasına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.383-416, 2018 (Hakemli Dergi)
Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Ses Konusundaki Kavramsal Gelişimlerinin İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.7, sa.1, ss.1-17, 2018 (Hakemli Dergi)
Eğitim Bilişim Ağı Destekli Eğitimin Kuvvetin Ölçülmesi ve Sürtünme Kavramlarının Öğrenilmesine Etkisi
TURKISH STUDIES
, sa.6, ss.23-38, 2018 (Hakemli Dergi)
A Scale to Assess Science Activity Videos (SASAV): The Study of Validity and Reliability
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, cilt.6, sa.1, ss.43-51, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigating the Preservice Primary School, Mathematics and Science Teachers’ STEM Awareness
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.1, ss.32-42, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, cilt.4, sa.15, ss.1960-1974, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları ve Görüşleri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.28, ss.67-90, 2017 (Hakemli Dergi)
An Investigation of the Activities in Science Textbooks in terms of the Concept of Entrepreneurship
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.256-276, 2017 (Scopus)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.465-493, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.543-563, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Dersi Akademik Başarılarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.59-77, 2017 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.611-639, 2017 (Hakemli Dergi)
The Examination of Views of Parents about the Web-Based Performance Evaluation Program in Science Teaching Process
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.893-907, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.185-202, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarından Bilgi Teknolojilerini Kullanma Konusunda Beklentileri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, sa.1, ss.275-300, 2016 (Hakemli Dergi)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.26, sa.2015, ss.182-204, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.97-127, 2015 (Hakemli Dergi)
Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.22, ss.95-112, 2014 (Hakemli Dergi)
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bazı fen kavramlarıyla ilgili düşüncelerinin sınıf seviyesine göre incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.31-48, 2010 (Hakemli Dergi)
Üniversiteler Düzeyinde Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının Branşlara (Fizik, Kimya ve Biyoloji) Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.75-81, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin fen bilimleri dersi değerlendirmelerinde açık uçlu soruların uygulanmasına ilişkin görüşleri
Uluslararası Vizyon Van Kongresi, Van, Türkiye, 8 - 09 Şubat 2024, ss.254-255
Hibrit eğitim modelinin fen öğretimindeki yerinin fen bilimleri öğretmenleri gözüyle incelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.165
Mobil öğrenme hakkında fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.168
Matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanunu hakkındaki görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.338-339
Köy ortaokulunda öğrenim gören öğrencilerin bilim fuarlarına yönelik görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.134-135
TÜBİTAK projelerinin ortaöğretim öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.136-137
Fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanununa yönelik görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.479-480
2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Kurulması Planlanan Tasarım-Beceri Atölyelerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.39-48
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.76-84
Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.94-100
Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.225-234
Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2019, ss.235-244
5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi İle İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri (Fifth Grade Students’xx Views on the Inclusion of Grade 5 in the Secondary Grade)
III. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre 5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi Üzerine Bir Çalışma (Study on the Inclusion of the 5th Grade in the Secondary School Stage according to the Opinions of Science Teachers )
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Türkiye, 8 - 10 Mart 2019, ss.480-489
FeTeMM yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Ohm kanunu örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018
FeTeMM YAKLAŞIMININ YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: OHM KANUNU ÖRNEĞİ
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.12
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.34
İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2018, ss.45
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçesi Hakkında Görüşleri (Elementary School Students’ Views about Hobby Gardens).
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018
Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.34
Views of Science Teachers Taking Master of Arts Education in The Field of Science Education About The Related Master of Arts Education Program
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.21
Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55
Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Çek Cumhuriyeti, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.55
The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.22
An investigation on the environmental outcomes in science education program
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.11
The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.36
The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.42
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 10. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Model Hakkında Öğrenci Görüşleri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2017, ss.135
Investigation of the Variables Influencing Middle School Students’ Awareness of Technology Use in Courses (Ortaokul öğrencilerinin derslerde teknolojinin kullanılmasına yönelik farkındalıklarına etki eden değişkenlerin incelenmesi)
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
What Does the Concept of Virtual Reality Mean for Preservice Science Teachers? (Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir? )
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017
Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.10
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.11
Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli
12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.80
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğretim Ortamında Uygulanabilirliği Konusunda Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.903
Yeni Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Temelinde Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin İrdelenmesi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.25
Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Destekli Eğitim Araştırmalarına Yansımaları
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013
Ortak bilgi yapılandırma modeline uygun öğretim materyali geliştirilmesi Işığın madde ile etkileşimi ve yansıma örneği
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
İlköğretim öğrencilerinin ve velilerin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Fen ve teknoloji öğretimi için yeni bir model Ortak BilgiYapılandırma Modeli
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2012
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012
Bilgisayar dersinin sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar okuryazarlıklarına etkisi
10. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Şubat 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
İdeal Okul
Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR,Doç. Dr. Sadık Yüksel SIVACI, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.93-116, 2023
Fen Eğitiminde Karar Verme Becerisinin Önemi
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY,Prof. Dr. Şehriban KOCA, Editör, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, ss.175-192, 2023
Uzaktan Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Dönüşün Fen Bilimleri Öğretiminde Yarattığı Sorunlar
Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-160, 2022
Fen Bilimlerinde Girişimciliğin Önemi
Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. 6. 7. 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Dr. Öğr. Üyesi Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.9-39, 2022
21. Yüzyıl Becerilerine Uzanan Yolculuk: Fen Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar ve Yaşam Becerileri
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2021
Eğitim Bilimleri Alanında Güncel Çalışmalar
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2021
Eleştirel Düşünme Becerisi
Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI,Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.307-326, 2021
Sosyobilimsel Konular Perspektifinde Fen Okuryazarlığının İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Aydın KIZILASLAN, Editör, Duvar , İzmir, ss.87-108, 2021
Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri
Eğitimin Üç temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Prof. Dr. Figen AKÇA, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.195-216, 2020
Analysis of Assessment and Evaluation Approach based in Common Knowledge Construction Model in Science Education Programmes
Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni, S. ve Kara, Y., Editör, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, ss.445-458, 2019
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli’nin Fen Öğretiminde Kullanımı
Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN, Doç. Dr. Sevgi AYDIN-GÜNBATAR, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.66-85, 2019
İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları
İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı H. Ş., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.65-87, 2018
İlkyardım
Sağlık Bilgisi ve Trafik, Dr. Öğr. Üyesi Zeynal BOUYNUKARA,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ATLI, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.85-154, 2013