Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Determining The Opinions of Students from Different Grades about Nuclear Energy
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, vol.4, no.3, pp.1253-1268, 2012 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
İlkokul Öğretim Kademesinde Yazılı Sınavların Kaldırılmasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.2, pp.100-113, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Ortak Sınavlar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, vol.17, no.71, pp.2253-2276, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlerin Fen Bilimleri Dersi Değerlendirmelerinde Açık Uçlu Soruların Uygulanmasına İlişkin Görüşleri
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi
, vol.4, no.1, pp.1-12, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe dersi geçme notunun yetmiş olması konusunda türkçe öğretmenlerinin görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.39, no.-, pp.75-91, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmenlerinin Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkındaki Görüşleri
Journal of Computer and Education Research
, vol.12, no.23, pp.241-264, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Science Teachers’ Views on the Teaching Profession Law
e-International Journal of Educational Research
, vol.3, no.2, pp.152-169, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik Kariyer Basamakları Sürecinde İzlenen Eğitim Videolarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.26, pp.114-125, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Kimya Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Journal of Computer and Education Research
, vol.11, no.22, pp.744-766, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmenlik Meslek Kanunu Hakkında Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
e-International Journal of Educational Research
, vol.14, no.4, pp.325-343, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Teachers’ opinions on students' adaptation to school after the covid-19 pandemic
International e-Journal of Educational Studies
, vol.7, no.3, pp.107-121, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Uzaktan Eğitim Aracılığıyla İşlenen Fen Bilimleri Dersine Yönelik Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.14, no.1, pp.171-186, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
FeTeMM Destekli Fen Öğretimi Hakkında Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi: Basit Makineler Ünitesi
Journal of Computer and Education Research
, vol.10, no.20, pp.612-635, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Öğretiminde Kullanılan Hologram Uygulamalarına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.23, no.4, pp.1334-1348, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Salgın Döneminde Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, vol.4, no.3, pp.155-170, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Bilişim Ağı Video Modüllerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına İlişkin Sekizinci Sınıf Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.685-705, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Covid-19 Pandemi Dönemindeki Uzaktan Eğitim Sürecinde Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Mesleki Kazanımlarının ve Sorunlarının İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.7, no.2, pp.640-658, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Beceri Temelli Soruların Yeniden Yapılandırılmış Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.219-248, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Kaynaştırma Öğrencilerinin Örgün Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarına İlişkin Görüşleri
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.6, no.3, pp.690-705, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konular Hakkındaki Görüşlerine Yansımasının İncelenmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.21, no.2, pp.1051-1070, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Guided Research Inquiry Teaching Method on 7th Grade Students' STEM Attitudes
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.22, no.2, pp.363-376, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Identifying Science Teachers' Attitudes and Opinions about Socio-scientific Issues
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.1, pp.870-893, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Biyoçeşitlilik Konusunda Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, vol.3, no.1, pp.51-64, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Common Knowledge Construction Model Based Science Education on Entrepreneurship Skills of Secondary School Students
International Journal of Progressive Education
, vol.15, no.6, pp.134-150, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Rehberli Sorgulama Öğretim Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Kuvvet ve Enerji Ünitesi Örneği
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, no.1, pp.943-959, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçeleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.36-45, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Exploration of Preservice Teachers’ STEM Teaching Intentions with respect to the Department and Grade
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.8, no.2, pp.152-175, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
2017 Yılında Güncellenen Ortaokul Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Evaluation of Revised 5th Grade Science Textbooks Based on The Teachers’ Views in 2017)
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.638-671, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adayları ile Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamaları Dersinde Yapılandırmacı Mikro-Öğretim Uygulamaları: Karma Bir Çalışma
SAKARYA UNİVERSİTY JOURNAL OF EDUCATİON
, vol.8, pp.222-241, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, vol.9, no.2, pp.367-389, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına ve Bu Sınavın Kaldırılmasına Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.15, no.1, pp.383-416, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitim Bilişim Ağı Destekli Eğitimin Kuvvetin Ölçülmesi ve Sürtünme Kavramlarının Öğrenilmesine Etkisi
TURKISH STUDIES
, no.6, pp.23-38, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Farklı Öğretim Kademelerindeki Öğrencilerin Ses Konusundaki Kavramsal Gelişimlerinin İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, vol.7, no.1, pp.1-17, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Investigating the Preservice Primary School, Mathematics and Science Teachers’ STEM Awareness
Journal of Education and Training Studies
, vol.6, no.1, pp.32-42, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
A Scale to Assess Science Activity Videos (SASAV): The Study of Validity and Reliability
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES
, vol.6, no.1, pp.43-51, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation of the Activities in Science Textbooks in terms of the Concept of Entrepreneurship
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.7, no.2, pp.256-276, 2017 (Scopus)
Ortaokul Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları ve Görüşleri
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, vol.12, no.28, pp.67-90, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.30, no.2, pp.465-493, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak bilgi yapılandırma modeline göre tasarlanan öğrenme ortamının 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğası üzerine etkisi.
Journal of Social and Humanities Sciences Research
, vol.4, no.15, pp.1960-1974, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Fen Dersi Akademik Başarılarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.2, pp.59-77, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.3, pp.543-563, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Destekli Öğretim Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Düşünme Becerileri Üzerine Etkisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.14, no.1, pp.611-639, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Sera Etkisi Konusunda Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, pp.45-63, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.17, no.3, pp.185-202, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Examination of Views of Parents about the Web-Based Performance Evaluation Program in Science Teaching Process
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.3, pp.893-907, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi (Gök Cisimlerini Tanıyalım)
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.514-543, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Öğretim Elemanlarından Bilgi Teknolojilerini Kullanma Konusunda Beklentileri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.13, no.1, pp.275-300, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: Işık ve Ses Ünitesi Örneği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.26, no.2015, pp.182-204, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.1, pp.97-127, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Hizmet İçi EğitimUygulamalarına İlişkin Görüşleri ve Beklentileri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.3, no.2, pp.357-383, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinlerinde Oluşturdukları Öğretim Modelinin Belirlenmesi (To Expose the Post Graduate Students’ Teaching Model in Their Mind)
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.22, pp.95-112, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fatih Projesinin Uygulama Sürecinde Ortaya Çıkan Sorunların İdareciler, Öğretmenler Ve Öğrenciler Tarafından Değerlendirilmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, no.1, pp.20-46, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretim Elemanları Gözüyle Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Tabanlı Performans Değerlendirme Programına Yansımaları
Journal of Instructional Technologies Teacher Education
, vol.3, no.1, pp.1-9, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
The Student's Understating Level of Mass, Weight and Gravity Concepts at Different Grades
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.2, pp.381-397, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
A Case Study Comparing Envıronmental Educational Policies of Different Countries
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.10, no.37, pp.202-223, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Prospective Physıcs Teachers’ Learning Level of Mechanıc Subjects According to The Bloom Taxonomy
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, vol.3, no.38, pp.81-91, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin bazı fen kavramlarıyla ilgili düşüncelerinin sınıf seviyesine göre incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.10, no.1, pp.31-48, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Bilgisayar Destekli Sağlık Bilgisi ve İlk yardım Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi (Effects of Computer Aided Health and First Aid Instruction on Students Succes)
Atatürk Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.12, no.1, pp.251-264, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Portfolyonun Değişik Yerleşim Birimlerinde Uygulanabilirlik Ölçeğinin Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.9, no.32, pp.75-91, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversiteler Düzeyinde Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının Branşlara (Fizik, Kimya ve Biyoloji) Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, vol.15, no.1, pp.75-81, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Hibrit eğitim modelinin fen öğretimindeki yerinin fen bilimleri öğretmenleri gözüyle incelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, pp.165
Mobil öğrenme hakkında fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, pp.168
TÜBİTAK projelerinin ortaöğretim öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.136-137
Matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanunu hakkındaki görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.338-339
Fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanununa yönelik görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.479-480
Köy ortaokulunda öğrenim gören öğrencilerin bilim fuarlarına yönelik görüşleri.
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.134-135
Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.94-100
2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Kurulması Planlanan Tasarım-Beceri Atölyelerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.39-48
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.76-84
Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Turkey, 19 - 21 April 2019, pp.225-234
Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri
Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Turkey, 19 - 21 April 2019, pp.235-244
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre 5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi Üzerine Bir Çalışma (Study on the Inclusion of the 5th Grade in the Secondary School Stage according to the Opinions of Science Teachers )
III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 8 - 10 March 2019, pp.480-489
5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi İle İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri (Fifth Grade Students’xx Views on the Inclusion of Grade 5 in the Secondary Grade)
III. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, İzmir, Turkey, 8 - 10 March 2019
FeTeMM yaklaşımının 7. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik başarılarına etkisinin incelenmesi: Ohm kanunu örneği
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 7 - 08 December 2018
FeTeMM YAKLAŞIMININ YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ: OHM KANUNU ÖRNEĞİ
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Turkey, 7 - 08 December 2018, pp.12
İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2018, pp.45
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.
2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2018, pp.34
Ortaokul Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Hobi Bahçesi Hakkında Görüşleri (Elementary School Students’ Views about Hobby Gardens).
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018
Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.55
Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.55
Views of Science Teachers Taking Master of Arts Education in The Field of Science Education About The Related Master of Arts Education Program
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.21
Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens
12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.34
The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017
An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017
The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.36
an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.22
The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.42
An investigation on the environmental outcomes in science education program
2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.11
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 10. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Model Hakkında Öğrenci Görüşleri
Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017, pp.135
What Does the Concept of Virtual Reality Mean for Preservice Science Teachers? (Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir? )
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
Investigation of the Variables Influencing Middle School Students’ Awareness of Technology Use in Courses (Ortaokul öğrencilerinin derslerde teknolojinin kullanılmasına yönelik farkındalıklarına etki eden değişkenlerin incelenmesi)
26th International Conference on Educational Sciences (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017
Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Girişimcilik Açısından Değerlendirilmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Turkey, 24 - 26 April 2017, pp.10
Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Turkey, 24 - 26 April 2017, pp.11
Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli
12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.80
Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Öğretim Ortamında Uygulanabilirliği Konusunda Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.903
Yeni Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Temelinde Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin İrdelenmesi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.25
Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Destekli Eğitim Araştırmalarına Yansımaları
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 June 2013
Fen ve teknoloji öğretimi için yeni bir model Ortak BilgiYapılandırma Modeli
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 29 June 2012
İlköğretim öğrencilerinin ve velilerin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Ortak bilgi yapılandırma modeline uygun öğretim materyali geliştirilmesi Işığın madde ile etkileşimi ve yansıma örneği
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 30 June 2012
Bilgisayar dersinin sınıf öğretmeni adaylarının bilgisayar okuryazarlıklarına etkisi
10. Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Turkey, 5 - 07 February 2011
Books & Book Chapters
İdeal Okul
in: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR,Doç. Dr. Sadık Yüksel SIVACI, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.93-116, 2023
Fen Eğitiminde Karar Verme Becerisinin Önemi
in: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY,Prof. Dr. Şehriban KOCA, Editor, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, pp.175-192, 2023
Uzaktan Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Dönüşün Fen Bilimleri Öğretiminde Yarattığı Sorunlar
in: Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.141-160, 2022
Fen Bilimlerinde Girişimciliğin Önemi
in: Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. 6. 7. 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Dr. Öğr. Üyesi Arzu KİRMAN BİLGİN, Editor, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, pp.9-39, 2022
21. Yüzyıl Becerilerine Uzanan Yolculuk: Fen Öğretiminde Güncel Yaklaşımlar ve Yaşam Becerileri
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2021
Current Studies in Educational Sciences
Duvar Yayıncılık, İzmir, 2021
Eleştirel Düşünme Becerisi
in: Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI,Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.307-326, 2021
Sosyobilimsel Konular Perspektifinde Fen Okuryazarlığının İncelenmesi
in: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Aydın KIZILASLAN, Editor, Duvar , İzmir, pp.87-108, 2021
Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri
in: Eğitimin Üç temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Prof. Dr. Figen AKÇA, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.195-216, 2020
Analysis of Assessment and Evaluation Approach based in Common Knowledge Construction Model in Science Education Programmes
in: Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni, S. ve Kara, Y., Editor, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, pp.445-458, 2019
Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli’nin Fen Öğretiminde Kullanımı
in: Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN, Doç. Dr. Sevgi AYDIN-GÜNBATAR, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.66-85, 2019
İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları
in: İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı H. Ş., Editor, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, pp.65-87, 2018
İlkyardım
in: Sağlık Bilgisi ve Trafik, Dr. Öğr. Üyesi Zeynal BOUYNUKARA,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ATLI, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.85-154, 2013