Publications & Works

Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI

Articles Published in Other Journals

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Hibrit eğitim modelinin fen öğretimindeki yerinin fen bilimleri öğretmenleri gözüyle incelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, pp.165

Mobil öğrenme hakkında fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Kars, Turkey, 27 - 30 September 2023, pp.168

TÜBİTAK projelerinin ortaöğretim öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.136-137

Matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanunu hakkındaki görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.338-339

Fen bilimleri ve matematik öğretmenlerinin öğretmenlik meslek kanununa yönelik görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.479-480

Köy ortaokulunda öğrenim gören öğrencilerin bilim fuarlarına yönelik görüşleri.

4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 18 - 21 May 2023, pp.134-135

İlkokul Ders Kitaplarının Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Turkey, 24 - 26 June 2022, pp.71

A Meta-Synthesis Study on Science Education in the Covid-19 Epidemic Period

TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Turkey, 24 - 26 June 2022, pp.208 Sustainable Development

FeTeMM Yaklaşımında Mühendislik Disiplinine İlişkin Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 30 September 2021

Teknoloji Destekli Fen Öğretimine Yönelik Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşlerinin Belirlenmesi

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Turkey, 30 September 2021

Ortak Bilgiyi Yapılandırma Modeline Dayalı Fen Öğretiminin 8. Sınıf Öğrencilerinin Muhakeme Becerileri Üzerinde Etkisi: Küresel Isınma Örneği

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.94-100

2023 Eğitim Vizyonu Kapsamında Kurulması Planlanan Tasarım-Beceri Atölyelerine İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.39-48

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Kimya Dersi 9.Sınıf Kavramsal Anlama ve Kimya Motivasyonu Üzerindeki Etkisi

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.76-84

Veli Görüşleri Doğrultusunda Liselere Geçiş Sınavının Değerlendirilmesi

5.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Üsküp, Macedonia, 27 - 30 June 2019, pp.647-654

Problem Dayalı Öğrenme Yöntemi Hakkında Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Turkey, 19 - 21 April 2019, pp.225-234

Fen Bilimleri ve Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Cumhuriyet 1. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Sivas, Turkey, 19 - 21 April 2019, pp.235-244

2023 Eğitim Vizyonu Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.30-40

Ortaokul Öğretim Kademesinde Yazılı Sınav Sayısında Meydana Gelen Değişiklik İle İlgili Öğretmen Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.40-50

Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.1-10

9 Tip Mizaç Modelinin Fen Öğretim Yöntemleri Açısından Değerlendirmesi

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.10-20

2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Güncellenen Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019, pp.20-30

5. Sınıfın Ortaokul Kademesine Dâhil Edilmesi İle İlgili 5. Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri

III. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Turkey, 8 - 10 March 2019, pp.471-479

4006 Tübitak Bilim Fuarı Hakkında Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri

3. Uluslararası El Ruha Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Turkey, 2 - 04 November 2018

İnsan ve Çevre Ünitesinin Öğretilmesinde Kullanılan Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Kalıcılığa Etkisi

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2018, pp.45

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Göre Tasarlanan Öğrenme Ortamının Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi: “İnsan ve Çevre Ünitesi Örneği.

2nd International Social Research and Behavioral Science Symposioum (2. Uluslararası Sosyal Araştırmalar ve Davranış Bilimleri Sempozyumu), Antalya, Turkey, 21 - 23 October 2018, pp.34

Influence Of Student-Centered Activities On Attitudes TowardsSustainable Development

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.55

Influence Of Stem Activities On Learning The Subject Of “Speed”

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.55

Elementary (Secondary) School Students’ Views About Hobby Gardens

12th AGP Humanities and Social Sciences Conference, Prag, Czech Republic, 4 - 06 May 2018, pp.34

The influence of the common knowledge constructing model on socio-scientific issues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017

An investigation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education.

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017 Sustainable Development

The influence of the common knowledge constructing model on socio-sciencetific ıssues

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.36

an investifation on the effectiveness of recycling units in terms of environmental education

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.22 Sustainable Development

The influence of the common knowledge constructing model on the nature of science

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.42

An investigation on the environmental outcomes in science education program

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Turkey, 19 - 21 October 2017, pp.11

Ortak Bilgi Yapılandırma Modelinin 10. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Model Hakkında Öğrenci Görüşleri

Uluslararası Katılımlı Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017, pp.135

Sınıf Öğretmeni Adaylarının 5E Öğrenme Modeliyle Gerçekleştirdikleri Fen ve Teknoloji Laboratuvarı Uygulamalarından Yansımalar

IV nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2017), Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.673-676 Creative Commons License

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Hakkındaki Görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Turkey, 24 - 26 April 2017, pp.11

Sanal Gerçeklik Kavramı Fen Bilimleri Öğretmen Adayları İçin Neyi İfade Etmektedir?

26. Uluslararası Eğitim Bİlimleri Kongresi (ICES-UEBK 2017), Antalya, Turkey, 20 - 23 April 2017, pp.1731-1734 Creative Commons License

Sera Etkisinin Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016

Sera Etkisi Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım:Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.80

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DERSİ KAPSAMINDA YAPTIKLARI UYGULAMALARIN ARAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.248

Koçluk Sistemi(Öğrenci Danışmanlığı) Hakkında Genel Bir Değerlendirme: Van İli Örneği

12. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.71

Çevre Kavramları Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 24 April 2016

Velilerin Bilgisayar Okuryazarlık Düzeylerinin Web Destekli Eğitim Araştırmalarına Yansımaları

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 June 2013

Fen ve teknoloji öğretimi için yeni bir model Ortak BilgiYapılandırma Modeli

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Turkey, 27 - 29 June 2012

Books & Book Chapters

İdeal Okul

in: Cumhuriyet’in 100. Yılında Eğitimde İdealler Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR,Doç. Dr. Sadık Yüksel SIVACI, Editor, Eğitim Yayınevi, İstanbul, pp.93-116, 2023

Fen Eğitiminde Karar Verme Becerisinin Önemi

in: Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Prof. Dr. Erdal BAY,Prof. Dr. Şehriban KOCA, Editor, Serüven Yayınevi / Serüven Publishing, Ankara, pp.175-192, 2023

Uzaktan Eğitimden Yüz Yüze Eğitime Dönüşün Fen Bilimleri Öğretiminde Yarattığı Sorunlar

in: Eğitimde Güncel Sorunlar Üzerine, Doç. Dr. Bahadır GÜLBAHAR, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.141-160, 2022

Fen Bilimlerinde Girişimciliğin Önemi

in: Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. 6. 7. 8. Sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Dr. Öğr. Üyesi Arzu KİRMAN BİLGİN, Editor, Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, pp.9-39, 2022

Eleştirel Düşünme Becerisi

in: Kuramdan Uygulamaya 21. Yüzyıl Becerileri ve Öğretimi, Doç. Dr. Ümmühan ORMANCI,Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.307-326, 2021

Sosyobilimsel Konular Perspektifinde Fen Okuryazarlığının İncelenmesi

in: Eğitim Bilimleri Alanında Akademik Araştırma ve Derlemeler, Doç. Dr. Aydın KIZILASLAN, Editor, Duvar , İzmir, pp.87-108, 2021

Matematik Öğretmenlerinin 2018 Liselere Geçiş Sınavındaki Matematik Sorularına Yönelik Görüşleri

in: Eğitimin Üç temel Öğesi: Öğrenme, Öğrenci ve Öğretmen, Prof. Dr. Figen AKÇA, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.195-216, 2020

Analysis of Assessment and Evaluation Approach based in Common Knowledge Construction Model in Science Education Programmes

in: Current Studies in Educational Measurement and Evaluation, Çepni, S. ve Kara, Y., Editor, Paradigm Press Ltd., Çanakkale, pp.445-458, 2019

Ortak Bilgi Yapılandırma Modeli’nin Fen Öğretiminde Kullanımı

in: Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi:Teoriden Uygulamaya Etkinlik Örnekleri, Doç. Dr. Hüseyin ARTUN, Doç. Dr. Sevgi AYDIN-GÜNBATAR, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.66-85, 2019

İlkokulda Fen Bilimleri Öğretiminin Amaçları

in: İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı H. Ş., Editor, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, pp.65-87, 2018

İlkyardım

in: Sağlık Bilgisi ve Trafik, Dr. Öğr. Üyesi Zeynal BOUYNUKARA,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa ATLI, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.85-154, 2013

Metrics

Publication

172

Citation (WoS)

38

H-Index (WoS)

3

Citation (Scopus)

72

H-Index (Scopus)

4

Citation (Scholar)

2

H-Index (Scholar)

1

Citiation (TrDizin)

27

H-Index (TrDizin)

3

Project

2

Thesis Advisory

12

Open Access

45
UN Sustainable Development Goals