Prof. Dr. Mehmet Nuri Kardaş


Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

Türkçe Eğitimi Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sanat Ve Beşeri Bilimler (Ahci), Sosyal Bilimler (Soc), Sanat Ve Beşeri Bilimler, Sosyal Bilimler Genel, Dil Ve Dilbilim, İletişim, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Türkçe Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Dil ve Edebiyat, Türk Dili ve Edebiyatı, Eski Türk Edebiyatı, Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları, Dilbilim

E-posta: mnkardas@yyu.edu.tr
Web: yyü.edu.tr
Ofis: DEKANLIK BLOK ORTA KAT ODA 14
Posta Adresi: YYÜ LOJMANLARI, K2-17 BLOK NO:06 TUŞBA/VAN

Metrikler

Yayın

177

Atıf (WoS)

100

H-İndeks (WoS)

15

Atıf (Scopus)

300

H-İndeks (Scopus)

40

Atıf (Diğer Toplam)

600

Proje

6

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2013

2009 - 2013

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkçe Eğitimi, Türkiye

2008 - 2009

2008 - 2009

Yüksek Lisans-Tezsiz

Atatürk Üniversitesi, Yoncalık Eğitim Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı Eğitimi, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türk Dili Ve Edebiyatı, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Fen Ve Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı , Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

İş Birlikli Öğrenme Yönteminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerilerine Etkisi

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

2008

2008

Yüksek Lisans

Re'fet Mehmed Aziz'in Hayatı, Edebi Kişiliği ve Divanının Tenkitli metni

Sakarya Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Türk Dili Ve Edebiyatı

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

Yabancılara Türkçe Öğretimi

Mesleki Eğitim

Marmara Üniversitesi

2008

2008

Pedagojik Formasyon Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Atatürk Üniversitesi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi

Türkçe Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Dil ve Edebiyat

Türk Dili ve Edebiyatı

Eski Türk Edebiyatı

Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları

Dilbilim

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2018 - 2018

2018 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2013 - 2018

2013 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi Bölümü

2013 - 2013

2013 - 2013

Yrd. Doç. Dr.

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe Eğitimi

2009 - 2013

2009 - 2013

Okutman

Artvin Çoruh Üniversitesi, Rektörlük, Türk Dili

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Anabilim Dalı Akademik Kurul Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2020 - 2022

2020 - 2022

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Akademik Performans D. Kurulu Üyesi

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

Merkez Müdür Yardımcısı

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü

Akademi Dışı Deneyim

2013 - Devam Ediyor

2013 - Devam Ediyor

ÖĞRETİM ÜYESİ YARDIMCI DOÇENT DOKTOR

ÜNİVERSİTE, ÖĞRETİM ÜYESİ YARDIMCI DOÇENT DOKTOR

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Okutman

Üniversite, Okutman

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Akademik Yazma ve Yayın Etiği

UZMANLIK ALAN DERSİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIM

PEDFOR108.14.1

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Türkçe Öğretiminde İşbirlikli Öğrenme Uygulamaları

Türkçe Eğitimde Aktif Öğrenme Teknikleri

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

Lisans

Lisans

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

Yazılı Anlatım I

ANLATMA TEKNİKLERİ I: KONUŞMA EĞİTİMİ

TÜRK DİL BİLGİSİ: KELİME BİLGİSİ

Sözlü Anlatım I

ANLAMA TEKNİKLERİ II : DİNLEME EĞİTİMİ

YAZILI ANLATIM II

ETKİLİ İLETİŞİM

SÖZLÜ ANLATIM II

Yönetilen Tezler

Verdiği Kurs ve Eğitimler

2019 - 2020

2019 - 2020

Yabancılara Türkçe Eğitimi

Sürekli Eğitim Merkezi - Kurs

Kardaş M. N.

2018 - 2019

2018 - 2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı

Kardaş M. N.

2017 - 2017

2017 - 2017

Yabancılara Türkçe Eğitimi

Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim

Kardaş M. N.

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

THE ANALYSIS OF COMPLIANCE OF THE ARTICLES PUBLISHED ON TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS WITH ACADEMIC TEXT WRITING PRINCIPLES

Kardaş M. N., Kardoğan M.

11th International Conference on Social Sciences August 19-20, 2022/Ataturk University, Erzurum, Turkey, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.248-250, (Özet Bildiri)

2022

2022

AN ANALYSIS ON THE TENDENCIES OF ARTICLES PUBLISHED IN THE FIELD OF TEACHING TURKISH TO FOREIGNERS

Kardaş M. N., Kardoğan M.

11th International Conference on Social Sciences, Erzurum, Türkiye, 18 - 19 Ağustos 2022, cilt.1, sa.1, ss.255-257, (Özet Bildiri)

2022

2022

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN SEZDİRME YÖNTEMİYLE DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİN ETKİLİLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

Kardaş M. N., Can F.

I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, cilt.1, sa.1, ss.61-64, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

ORTAOKUL 7. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA YER ALAN METİNLERDEKİ DİL BİLGİSİ YANLIŞLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

Kardaş M. N., Can F.

I. INTERNATIONAL COGRESS OF SOCIAL SCIENCES (ICSS-2022), Bitlis, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2022, cilt.1, sa.1, ss.166-169, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

The Effect Of Micro Teaching Method On The Creative Writing Skills Of Seventhing Blinging Students

Kardaş M. N., Yavuz E.

2. INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.522-523, (Özet Bildiri)

2021

2021

The Effect Of Micro Teaching Method On The Writing Skills Of Seventhing Blinging Students

Kardaş M. N., Yavuz E.

INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATION CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Eylül 2021, cilt.1, sa.1, ss.523-524, (Özet Bildiri)

2019

2019

YAZMA EĞİTİMİ ALANINDA YAYIMLANAN MAKALELERİN ÖZET BÖLÜMLERİNİN AKADEMİK METİN YAZIM İLKELERİNE UYGUNLUĞU

Kardaş M. N., Büyükikiz A.

3. ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.100, ss.698-707, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

ARAP ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARI ÜZERİNDE ROL OYNAMA TEKNİKLERİNİN ETKİSİ

Kardaş M. N.

5TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES - HUMANITIES AND EDUCATION, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, sa.21, ss.704-709, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ALANINDA YAYIMLANAN MAKALELERİN ÖZET BÖLÜMLERİNİN AKADEMİK METİN YAZIM İLKELERİNE UYGUNLUĞU

Kardaş M. N., Kardoğan M.

ISPEC INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES-III, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.102, ss.725-738, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

ROL OYNAMA TEKNİKLERİNİN ARAP ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ

Kardaş M. N.

5. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Aralık 2019, cilt.1, sa.20, ss.698-703, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Dinleme Alanında Yayımlanan Makalelerin özet bölümlerinin Akademik Metin yazma İlkelerine Uygunluğu

Kardaş M. N., Alp M.

ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.1137-1147, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Konuşma Eğitimi Alanında Yayımlanan Makalelerin Özet Bölümlerinin Akademik Metin Yazım İlkelerine Uygunluğu

Kardaş M. N., Uysal S.

ISPEC 3. Ulsulararası Sosyal ve beşeri Bilimler Kongresi, Van, Türkiye, 20 - 22 Aralık 2019, cilt.1, sa.1, ss.681-697, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Kurmaca Metinlerin "Çocuğa Görelik" İlkesine Uygunluğu Açısından Değerlendirilmesi

Kardaş H., Coşkun H., Kardaş M. N.

ULUSLARARASI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 20 Aralık 2019, ss.708-725, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

DRAMANIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNE ETKİSİ

Kardaş M. N.

4. ULUSLARARASI GAP SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Van, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, sa.15, ss.602-608, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

DRAMA’NIN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE KONUŞMA KAYGILARINI İYİLEŞTİRMEYE ETKİSİ

Kardaş M. N.

4. Uluslararası GAP Sosyal Bilimler Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 29 Kasım - 01 Aralık 2019, cilt.1, sa.16, ss.609-615, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

THE EFFECT OF STUDENT CENTERED SPEAKING TECHNIQUES ON THE SPEAKING SKILLS OF BILINGUAL STUDENTS

Kardaş M. N.

6. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, cilt.1, sa.51, ss.479-483, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

THE EFFECT OF STUDENT CENTERED LISTENING / MONITORING ACTIVITIES ON THE TURKISH LISTENING / MONITORING SKILLS

Kardaş M. N.

6. Yıldız Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, cilt.1, sa.60, ss.474-479, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

Türkçe Okuma Becerisi Çalışmalarının Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma

KARDAŞ M. N., KOÇ R., UZUNYOL M.

TES KONGRE, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, ss.185-196, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Türkçe Konuşma Becerisi Üzerine Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir içerik Analizi

KARDAŞ M. N., KOÇ R., SEVİN M.

TES KONGRE, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA

Kardaş M. N., Esendemir N., İl İ.

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1133-1140, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

TÜRKÇE YAZMA EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALARIN EĞİLİMLERİNE İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

Kardaş M. N., Esendemir N., YAVUZ E.

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1147-1158, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE DİNLEME BECERİSİ BAŞARILARINA ETKİSİ

Kardaş M. N., Esendemir N., İl İ.

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR ONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 28 - 29 Aralık 2018, cilt.3, ss.1140-1147, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

AZİZ NESİN'İN "ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA" ROMANINDA MİZAH UNSURLARI

Koç R., Kardaş M. N.

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, cilt.2, ss.765-776, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

AKTİF ÖĞRENME TEKNİKLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA BECERİLERİNE ETKİSİ

Kardaş M. N., Koç R.

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.335-348, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

TÜRKÇE KONUŞMA BECERİSİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN BİR İÇERİK ANALİZİ

Kardaş M. N., Koç R., uzunyol M.

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.173-183, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

TÜRKÇE OKUMA BECERİSİ ÇALIŞMALARININ EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Kardaş M. N., Koç R., Sevin M.

2.Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.185-195, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

ÇOCUKLARA YAZMA BECERİSİ KAZANDIRMANIN ÖNEMİ BAĞLAMINDA “YAZARLIĞA İLK ADIM” ÇALIŞMASI

Koç R., Kardaş M. N.

V. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Ekim 2018, ss.39-43, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

A Research on the Tendency of Listening Skills in Turkish Work That Done Between the 2005-2017 Years in Turkey

Kardaş M. N., Çetinkaya V., Kaya M.

ECLSS 2018, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Temmuz 2018, cilt.1, sa.1, ss.115-117, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

The Evaluations of Teacher and Teacher Candidates on Textbooks That Given in the Course Books

Kardaş M. N., Kaya M.

ECLSS 2018 3rd Eurasian Conference on Language and Social Sciences, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Temmuz 2018, cilt.1, sa.1, ss.113-115, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

Türkçe Öğretim Programlarının (1962-2015) Anlatma (Yazma) Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

Kardaş M. N., İl İ.

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

Keloğlan Çizgi Filmlerinin Değer İletimi Bakımından Önemi

Kardaş M. N., İl İ.

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkiye’de Medya Okuryazarlığı Üzerine Yapılan Çalışmalara İlişkin Bir Kaynakça Denemesi

Kardaş M. N., Yıldırım Ş.

IV nd International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1825-1826, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğrenme Galerisi Tekniğinin İki Dilli Öğrencilerin Okuduğunu Anlama Başarısına Etkisi

Kardaş M. N., Ulusal Y.

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1835-1836, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkçe Öğretim Programlarının (1968-2015) Anlama (Dinleme-Okuma) Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

Kardaş M. N., İl İ.

ULEAD 2017 - VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 Nisan - 29 Eylül 2017, cilt.1, sa.1, ss.352, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkçe Öğretim Programlarının (1968-2015) Dil Bilgisi Öğrenme Alanı Bakımından Değerlendirilmesi

Kardaş M. N., İL İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, sa.1, ss.351, (Özet Bildiri)

2016

2016

Mikro Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Konuşma Becerilerine Etkisi

Kardaş M. N.

III. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.13-15, (Özet Bildiri)

2016

2016

KÖŞELENME TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇEYİ ETKİLİ KONUŞMA BECERİSİ VE KONUŞMA KAYGISINA ETKİSİ

Kardaş M. N.

III. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, cilt.1, sa.1, ss.15-17, (Özet Bildiri)

2016

2016

Drama'nın İki Dilli Öğrencilerin Türkçe Konuşma Beceri ve Kaygılarına Etkisi

Kardaş M. N.

VIII. Uluslararası Eğitm Araştırmaları Kongresi EAB 2016, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.374, (Özet Bildiri)

2016

2016

MİKRO ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN İKİ DİLLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMA KAYGILARI VE BULUŞ, PLANLAMA, ANLATIM BECERİLERİNE ETKİSİ

Kardaş M. N.

vııı: Uluslararası Eğiti Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.373, (Özet Bildiri)

2016

2016

TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN MEVCUT PROGRAMLA İLGİLİ GÖRÜŞLERİ VE HAZIRLANACAK YENİ PROGRAMA İLİŞKİN BEKLENTİLERİ

Kardaş M. N.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi -EAB 2016, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, cilt.1, sa.1, ss.374-375, (Özet Bildiri)

2015

2015

PROPOSALS OF ACTIVITIES FOR IMPROVING TURKISH SPEAKING SKILLS OF 6th-8th GRADE STUDENTS 6-8 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN TÜRKÇE KONUŞMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ETKİNLİK ÖNERİLERİ

Kardaş M. N.

1. Uluslararası Dilk Eğitimi ve Öğretimi Semppozyumu, Muğla, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, cilt.3, sa.2, ss.183-202, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Bilgisayar Destekli Türkçe Dersine Yönelik Öğrenci Görüşleri

Kardaş M. N., Durukan E., Maden S., Maden A.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.65, ss.539-550, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Öğretmen Adaylarının Uygulama Öğretmenlerinin Yeterliliği İle İlgili Görüşleri

Kardaş M. N., Maden S.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.I, sa.50, ss.717-742, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Artvin'in Lisans Yerleştirme Sınavlarındaki Başarısızlığı Üzerine Bir Araştırma

Kardaş M. N., Maden S., Durukan E.

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 1 - 04 Haziran 2012, cilt.II, sa.70, ss.503-524, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

The Use of the Group Study Based on Traditional Set With Cooperative Learning in Teaching Punctuation Markers

Kardaş M. N., Yağmur Şahin E., Maden S.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, cilt.I, sa.400, ss.702-704, (Özet Bildiri)

2011

2011

Üniversite Öğrencilerinin "Türk Dili" Derslerindeki Motivasyon Durumları

Kardaş M. N., Maden S., Şahin A.

20. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.605-606, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Becerileri Üzerine Bir Araştırma

Kardaş M. N., Şahin A., Maden S.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, cilt.I, ss.603-604, (Özet Bildiri)

2010

2010

NOKTALAMA İŞARETLERİNİN ÖĞRETİMİNDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME TEKNİKLERİNDEN JIGSAW I’İN AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ

Kardaş M. N., Şahin A., Karakoyun M., Maden S.

I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi, Muş, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2010, cilt.I, sa.21, ss.215-229, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ VE TÜRKİYE’DE BU YÖNTEMLE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ ÜZERİNE YAPILAN TEZLER

Kardaş M. N., Şahin A.

I. İlköğretim Bölümleri Öğrenci Kongresi (TUBİTAK), Muş, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2010, cilt.I, sa.21, ss.230-245, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Açık Öğretim Ortaokulu Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerdeki İmlâ ve Noktalama Hataları

Kardaş M. N., Can F., Can E.

Dil Eğitimi Araştırmaları 1, Esin YAĞMUR ŞAHİN, Editör, Paradigma, Çanakkale, ss.55-101, 2023 Creative Commons License

2023

2023

Mikro Öğretim Yönteminin İki Dilli Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerine Etkisi

Kardaş M. N., Yavuz E.

Türkçe Eğitimi ile ilgili Güncel Araştırmalar, Prof. Dr. Sedat MADEN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.37-67, 2023 Creative Commons License

2023

2023

Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Beceri Alanları ve Türkçe Öğretim Programında Belirtilen Kazanımlarla Uyumu Üzerine Bir İnceleme

Kardaş M. N., Çetinkaya V.

TÜRKÇE EĞİTİMİ İle İlgili GÜNCEL ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Sedat MADEN, Editör, Hiperyayın, İstanbul, ss.282-306, 2023 Creative Commons License

2023

2023

Türkçe Dersi Öğretim Programında Ölçme ve Değerlendirme

Kardaş M. N., Kardaş N.

Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, Tuncay Türkben,Erkan Aydın, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-54, 2023 Creative Commons License

2022

2022

Türkçenin Ses Yönünden Temel Özellikleri ve Öğretimi

Kardaş M. N., Kardaş N.

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş,Naif Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.73-96, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Dil Bilgisiyle İlgili Temel Bilgiler ve Kavramlar

Kardaş M. N., Kardaş H.

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-25, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Sezdirme Yöntemi ve Dil Bilgisi Öğretiminde Bu Yöntemin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri

Kardaş M. N., Can F.

Dil Bilgisi Öğretimi, Mehmet Nuri Kardaş,Naif Kardaş, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.207-221, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Çağdaş Yöntem ve Teknikler

Kardaş M. N., Esendemir N.

Türkçe Öğretimi, Naif Kardaş,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-324, 2022 Creative Commons License

2022

2022

Dinleme Becerisinin Geliştirilmesi

Kardaş M. N., Kardaş N.

Türkçe Öğretimi, Naif Kardaş,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.61-91, 2022 Creative Commons License

2021

2021

YAZMA EĞİTİMİ

Kardaş M. N. (Editör)

Pegem Akademi, Ankara, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Sözvarlığı Üzerine Bir İnceleme

Kardaş M. N., Balaban F.

Yılmaz Önay Armağanı, Murat Öztürk,İrfan Polat, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.251-284, 2021

2021

2021

Klasik Eserler ve Çocuk Klasikleri Üzerine Bir İnceleme

Kardaş M. N., Esendemir N.

Çocuk Edebiyatı, Muhammed Tunagür,Mehmet Nuri KArdaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.181-201, 2021 Creative Commons License

2021

2021

Çocuğun Beden, Zihin, Dil Gelişimi ve Çocuk Edebiyatının Dil Gelişimindeki Önemi

Kardaş M. N., Kardaş S.

Çocuk Edebiyatı, Muhammed Tunagür,Mehmet Nuri Kardaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-76, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Türkçe Ders Kitaplarında Yer Verilen Metin Türleri

Kardaş M. N., Çetinkaya V.

Türkçe Eğitiminde Yeni Yönelimler, İlhan Erdem,Sedat Erol, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.245-267, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

YAZMANIN FİZİKSEL VE ZİHİNSEL SÜREÇLERİ

Kardaş M. N., Tunagür M.

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.59-82, 2021

2021

2021

TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YAZMA EĞİTİMİ

Kardaş M. N., Esendemir N., Kardaş N.

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.26-58, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Yazma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

Kardaş M. N., Esendemir N., Kardaş S.

YAZMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.1-25, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

DİNLEME EĞİTİMİ

Kardaş M. N. (Editör)

Pegem Akademi, Ankara, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

KONUŞMA EĞİTİMİ

Kardaş M. N. (Editör)

PEGEM AKADEMİ, Ankara, 2020 Creative Commons License

2020

2020

NABİ

Kardaş M. N., Sevin M.

FARKLI PERSPEKTİFLERDE ÇOCUK EĞİTİMİ Doğu ve Batı Düşünürlerinin Eğitime Yaklaşım Biçimleri, Zihni Merey, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-164, 2020

2020

2020

DİNLEME/İZLEME ETKİNLİKLERİ TASARLAMA

Kardaş M. N.

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.330-378, 2020

2020

2020

DİNLERKEN NOT TUTMANIN ÖNEMİ VE NOT TUTMA TEKNİKLERİ

Kardaş M. N.

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.269-305, 2020

2020

2020

Dinleme/İzleme Eğitiminde Beyin-Bellek ve Özelikleri

Kardaş M. N., Tunagür M.

DİNLEME EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.71-90, 2020

2020

2020

Konuşma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

Kardaş M. N., Kardaş N.

KONUŞMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem akademi, Ankara, ss.1-25, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Konuşma Etkinlikleri Tasarlama

Kardaş M. N., Tunagür M.

KONUŞMA EĞİTİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.295-318, 2020

2020

2020

Okuma Eğitimiyle İlgili Temel Bilgiler

Kardaş M. N., Tunagür M.

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-25, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

OKUMA EĞİTİMİNDE BELLEK VE ÖZELLİKLERİ

Kardaş M. N., Esendemir N.

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.51-65, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

OKUMA VE OKUDUĞUNU ANLAMANIN ÖNÜNDEKİ ENGELLER

Kardaş M. N.

OKUMA EĞİTİMİ, MUSTAFA KAYA,MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.101-126, 2020

2020

2020

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama

Kardaş M. N., Koç R., Kaya M.

Türk Dili-II Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.189-220, 2020

2020

2020

Akademik Metin Yazmanın Basamakları- VI Bulgular Bölümü Hazırlama

KARDAŞ M. N., KOÇ R., KAYA M.

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Raşit KOÇ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2020

2019

2019

TÜRKÇE DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARI

Kardaş M. N., Akçay A.

Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

TÜRK DİLİ 1: YAZMA EĞİTİMİ

Kardaş M. N., Koç R.

Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Türk Dili 2: Akademik Yazma Eğitimi

Kardaş M. N., Koç R.

Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2019

2019

2019

2018 Türkçe Dersi Öğretim Programı

Kardaş M. N., Kaya M.

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.119-146, 2019

2019

2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi

Kardaş M. N., Kaya M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019

2019

2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminin Tarihçesi

Kardaş M. N., Kaya M.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2019

2019

2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -1- 2016, 2017 Türkçe Öğretim Programları (MEB)

Kaya M., Kardaş M. N.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.79-101, 2019

2019

2019

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Programı -2- Türkiye Maarif Vakfı’nın Hazırladığı Program (TMV, 2019)

Kaya M., Kardaş M. N.

Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi, Kardaş M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

2019

2019

Geçmişten Günümüze Türkçe Dersi Öğretim Programları -4-

Kaya M., Kardaş M. N.

Türkçe Dersi Öğretim Programları, Akçay, A.; Kardaş, M.N., Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.91-118, 2019

2019

2019

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN BAŞLICA SORUNLAR

Kardaş M. N., Koç R.

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.343-363, 2019 Creative Commons License

2019

2019

Türkçe Öğretiminin Amacı ve Temel İlkeleri

Kaya M., Kardaş M. N.

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut K., Kardaş M.N., , Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.87-112, 2019

2019

2019

İngiliz Edebiyatı

Kaya M., Kardaş M. N.

Dünya Edebiyatı Araştırmaları, Sevim, O.; Söylemez, Y., Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.79-104, 2019

2019

2019

7. Bölüm: Akademik Metin Yazmanın Basamakları- II: Başlık, Özet ve Anahtar Sözcük Yazma

Kardaş M. N.

Türk Dili 2: Akademik Yazma Eğitimi, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.103-132, 2019

2019

2019

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI Bulgular Bölümü Hazırlama

Kardaş M. N., Koç R., Kaya M.

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş M.N., Koç R., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.189-220, 2019

2019

2019

Akademik Metin Yazmanın Basamakları-VI: Bulgular Bölümü Hazırlama

KARDAŞ M. N., KOÇ R., KAYA M.

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri, Koç, Raşit, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.189-220, 2019

2019

2019

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN BAŞLICA SORUNLAR

KARDAŞ M. N., KOÇ R.

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ, MEHMET NURİ KARDAŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.343-363, 2019

2019

2019

Akademik Metin Yazmanın Basamakları–VI: Bulgular Bölümü Hazırlama

KARDAŞ M. N., KOÇ R., KAYA M.

Türk Dili 2 Akademik Yazma Eğitimi, Kardaş, Mehmet Nuri ve Koç, Raşit, Editör, pegem akademi, Ankara, ss.189-220, 2019

2019

2019

Türkçe Eğitiminde Öğretim Ortamları

UĞURELLİ Y. Ö., AÇIK F., ÖZDEMİR O., KARDAŞ M. N., ÇİFTÇİ Ö., COŞKUN H., et al.

Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları, Bulut, Kenan, Kardaş, Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.305-340, 2019

2018

2018

KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I

Kardaş M. N.

Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, 2018

2018

2018

KONUŞMA EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI

Kardaş M. N., Tunagür M.

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.137-149, 2018

2018

2018

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNDE TEMEL DİSİPLİNLER

Kardaş M. N., Çınarcı M. N.

Dl ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-22, 2018

2018

2018

Ses ve Yapı Bilgisi Eğitiminin Temel Kavramları

Kardaş M. N., Tunagür M.

Dil Ve Edebiyat Eğitiminin Temel Kavramları, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.93-108, 2018

2018

2018

OKUMA KUSURLARI

Kardaş M. N.

OKUMA EĞİTİMİ, OĞUZHAN, S. ,SÖYLEMEZ, Y., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.79-104, 2018

2018

2018

DİNLEME EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI

Kardaş M. N., Tunagür M.

DİL VE EDEBİYAT EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.125-135, 2018

2018

2018

DİL VE İLETİŞİM

Kardaş M. N.

KURAM VE UYGULAMADA TÜRK DİLİ I, MEHMET NURİ KARDAŞ, RAŞİT KOÇ, Editör, Pegem Akademi Yayın Evi, Ankara, ss.1-25, 2018

2018

2018

DİNLEME EĞİTİMİNDE NOT TUTMA

Kardaş M. N.

DİNLEME/ İZLEME EĞİTİMİ, AKÇAY, A., Editör, Nobel Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.147-170, 2018

2017

2017

GÜNLÜK KONUŞMALAR VE NEZAKET

Kardaş M. N.

ETKİNLİKLERLE HAFTA HAFTA KONUŞMA EĞİTİMİ, Baskın,S. VE Akçay, A., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.339-364, 2017

2015

2015

Cooperative Learning Method and Its Relationship with the Views of Students on Achievement, Attitude and Applications

Kardaş M. N.

Education in the 21st Century: Theory and Practice, Koleva, I.,Atasoy,E.,Efe,R. and Zdravka B.K., Editör, St. Klıment Ohrıdskı Unıversıty Press, Sofıa, ss.631-657, 2015

2009

2009

Türk Dili ve Kompozisyon Bilgileri

Kardaş M. N.

Murathan Yayınevi, Trabzon, 2009

Bilirkişi Raporları

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

KUSOB

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Kasım 2017

Kasım 2017

YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

YYÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

YYÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

TURKISH STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

YYÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ödüller

Aralık 2018

Aralık 2018

DEDE KORKUT TEŞVİK ÖDÜLÜ

TÜRK EĞİTİM-SEN VE ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM SENDİKALARI BİRLİĞİ (UAESEB)



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI EĞİTİM BİLİMLERİ VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

01 Aralık 2018 - 01 Aralık 2018

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018

01 Kasım 2018 - 01 Kasım 2018

1. ULUSLARARASI ANADOLU MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

01 Ekim 2018 - 01 Ekim 2018

5. ULUSLARARASI ÇOCUK VE GENÇLİK EDEBİYATI SEMPOZYUMU

Katılımcı

İstanbul-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

EJER 2017

Katılımcı

-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

EJER 2017

Katılımcı

Denizli-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ

Katılımcı

-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

EJER 2017

Katılımcı

-Türkiye

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI BİLGİ ŞÖLENİ

Katılımcı

Erzurum-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

ULEAD 2017

Katılımcı

-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

ULEAD2017

Katılımcı

Çanakkale-Türkiye

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

ULEAD 2017

Katılımcı

-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 355

h-indeksi (WOS): 12