Eğitim Bilgileri
2017 - 2021
2017 - 2021Lisans
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Ali Fuad Başgil Hukuk Fakültesi, Hukuk Bölümü, Türkiye
2012 - 2018
2012 - 2018Doktora
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme, Türkiye
2010 - 2012
2010 - 2012Yüksek Lisans
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Yl) (Tezli), Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Lisans
Anadolu Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2005 - 2007
2005 - 2007Ön Lisans
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Van Meslek Yüksekokulu, Turizm Ve Otel İşletmeciliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2018
2018Doktora
KARŞILAŞTIRMALI VE KARŞILAŞTIRMALI OLMAYAN REKLAMLARIN TÜKETİCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
2012
2012Yüksek Lisans
otel işletmelerinde internet reklamlarının müşteri davranışları üzerindeki etkisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2022 - 2023
2022 - 2023Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Erciş İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2018 - 2022
2018 - 2022Dr. Öğr. Üyesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Erciş İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2021 - 2023
2021 - 2023Dekan Yardımcısı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Erciş İşletme Fakültesi
2018 - 2023
2018 - 2023Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Erciş İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
2007 - 2010
2007 - 2010Bilgisayar İşletmeni
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı, Bilgisayar İşletmeni
2006 - 2006
2006 - 2006Dağıtıcı
HATAY PTT MÜDÜRLÜĞÜ, Dağıtıcı
Yönetilen Tezler
2025
2025Yüksek Lisans
Sosyal medya nüfuzlusuna güvenin satın alma niyetine etkisinde ağızdan ağıza iletişimin düzenleyici rolünün araştırılması
Aydın İ. (Danışman)
E.TAKVA(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Hizmet kalitesinin marka aşkı ve marka değeri üzerindeki etkisinin araştırılması
, Aydın İ. (Danışman)
B.ÖZDEMİR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması
Aydın İ. (Danışman)
A.DEMİR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Ziraat Katılım Bankası'nın sosyal medyada verdiği reklamların güvenilirliğinin marka değeri, marka aşkı ve marka güveni üzerine olan etkisinin incelenmesi
Aydın İ. (Danışman)
S.GÜNEŞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi
, Aydın İ. (Danışman)
E.UÇAR(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Facebook reklamlarının reklama yönelik tutum, reklamdaki bilgilere yönelik tutum ve satın alma niyeti üzerindeki etkisinin araştırılması
, Aydın İ. (Danışman)
S.SABAH(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2027
2027Examining Users Intentions to Use Cryptocurrency in Türkiye
Çelik Z., Aydın İ., Yiğenoğlu K., Cesur A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC FINANCE , cilt.0, sa.0, 2027 (Scopus)
2026
2026An Empirical Study on Consumers' Intentions to Use and WOM Communication Intentions for Product Deliveries by Drone
Çelik Z., Aydın İ., Yiğenoğlu K., Cesur A.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC MARKETING AND RETAILING , sa.0, 2026 (Scopus)
2025
2025The Effect of Trust in Charities on Donation Intention
Ünal A., Aydın İ.
İzmir İktisat Dergisi
, cilt.40, sa.3, ss.714-727, 2025 (Hakemli Dergi)
2024
2024Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri Üzerindeki Etkisinde Algılanan Kalitenin Aracılık Rolünün Araştırılması
Demir Akman A., Aydın İ.
Turkish Business Journal
, cilt.5, sa.10, ss.132-143, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024The effect of service quality on brand love and brand equity
Özdemir B., Aydın İ.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.229-241, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024The Moderating Role of Perceived Quality in the Effect of Trust in Sales Consultant on Word of Mouth Communication
Aydın İ., Koçak H.
Van Yüzüncü Yıl University The Journal of Social Sciences Institute
, sa.66, ss.86-95, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024A101 kapıda uygulamasında algılanan kalitenin marka değeri, marka aşkı ve marka güvenine etkisi
Uçar E., Aydın İ.
Cihanşümul Akademi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.9, ss.175-186, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Hizmet Robotları Hakkında Ampirik Çalışmaların Sistematik Bir İncelemesi
ÇELİK Z., AYDIN İ., YİĞENOĞLU K.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.469-484, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Consumers' foresight for the digital Turkish lira: an empirical study
Aydın İ., Çelik Z., Yiğenoğlu K., Cesur A.
JOURNAL OF FINANCIAL SERVICES MARKETING
, cilt.29, sa.2, ss.214-228, 2024 (ESCI)
2023
2023AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİMİN ALGILANAN FİNANSAL PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA AŞKININ DÜZENLEYİCİ ROLÜNÜN İNCELENMESİ
Aydın İ., Ünal A.
VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.16, ss.234-250, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Ziraat Katılım Bankası’nın Sosyal Medyada Verdiği Reklamların Güvenilirliğinin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Marka Güveni Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi
Güneş S., Aydın İ.
Econder International Academic Journal
, cilt.7, sa.2, ss.121-135, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Investigating the Effect of Relationships Among Studies in the Context of Research Methodology on Predicting the Results of Hypotheses
ÇELİK Z., AYDIN İ., DÜLEK B., SAYDAN R.
Turkish Journal of Marketing
, cilt.8, sa.4, ss.106-118, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Drone İle Teslimata Yönelik Algılanan Güvenin Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Risk ve Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rollerinin Araştırılması
Aydın İ., Çelik Z.
Equinox, Journal of Economics, Business & Political Studies
, cilt.10, sa.1, ss.49-67, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN COVID-19 PANDEMIC AND CONSUMPTION BEHAVIOR, NUTRITION HABITS, PHYSIOLOGICAL ACTIVITY AND COMPLEMENTARY MEDICINE PRACTICES IN DIFFERENT AGE AND PROFESSION GROUPS
Takım K., Aydemir M. E., Aydın İ.
JOURNAL OF BASIC AND CLINICAL HEALTH SCIENCES
, cilt.7, sa.1, ss.167-185, 2023 (ESCI)
2022
2022A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
CESUR A., YİĞENOĞLU K., AYDIN İ., ÇELİK Z.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.118-133, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022METAVERSE: BIBLIOMETRIC ANALYSIS, A CONCEPTUAL MODEL PROPOSAL, AND A MARKETING-ORIENTED APPROACH
Çelik Z., Dülek B., Aydın İ., Saydan R.
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.24, ss.383-394, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Cryptocurrencies in the Time of COVID-19
YİĞENOĞLU K., CESUR A., ÇELİK Z., AYDIN İ.
Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Instagram’da Nüfuzlunun İlgi Çekiciliğinin Marka Sadakati, Marka İmajı, Marka Farkındalığı ve Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Aydın İ.
Journal of Economics, Business & Political Studies
, cilt.9, sa.1, ss.38-68, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Hedonik Motivasyonun Drone ile Teslimata Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi: Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rolü
Aydın İ.
İşletme Akademisi Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.34-45, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Facebook'ta Verilen Reklamların, Reklam Güvenilirliği ve Bilgilendiriciliği Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Kendir S. S., Aydın İ., Karataş İ. A., Dülek B.
İzmir İktisat Dergisi
, cilt.37, sa.1, ss.156-173, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Restoranlarda Robot Garsonlar Kullanmanın Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Çelik Z., Aydın İ.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.317-336, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021INVESTIGATION OF THE EFFECT OF ROBOT WAITER USAGE DESIRE ON WORD OF MOUTH COMMUNICATION AND ROBOT WAITER USAGE ATTITUDE IN RESTAURANTS
Aydın İ.
Turkish Business Journal
, cilt.2, sa.4, ss.93-105, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Nüfuz Pazarlamasında (Influencer Marketing) Nüfuzluya Güvenin Marka Değeri, Marka Aşkı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Aydın İ.
JOURNAL OF EMERGING ECONOMIES AND POLICY
, cilt.6, sa.2, ss.213-225, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Bibliometric Analysis of Empirical Studies on the Subject of COVID-19 in Consumer Behaviour Researches Between 2020-2021 with Visual Mapping Technique
AYDIN İ., ÇELİK Z.
Turkish Journal of Marketing
, cilt.6, sa.3, ss.161-174, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Kendir S. S., Aydın İ.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.53, ss.91-112, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Covid-19 Pandemi Döneminde Korku Öğesi Barındıran ve Virüsten Korunma TemalıReklamların Satın Alma Niyeti ve Reklama Yönelik Tutum Üzerindeki Etkileri
Aydın İ.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.869-883, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021KORKU ÖĞESİ BULUNDURAN REKLAMLARIN MARKAYA VE REKLAMIN GÜVENİLİRLİĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Aydın İ.
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
, cilt.5, sa.1, ss.277-304, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Perakendecilikte drone ile ürün teslimatının tüketicilerin davranışsal niyetlerine etkisi
ÇELİK Z., AYDIN İ.
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1422-1436, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Tüketicilerin Fiziksel Mağaza Alışverişlerinde Artırılmış Gerçeklik Uygulaması Olarak Akıllı Ayna Kullanmasının Davranışsal Niyete Etkisi
ÇELİK Z., AYDIN İ.
İşletme Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.4, ss.3573-3585, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT
Dülek B., Aydın İ.
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.10, sa.20, ss.271-288, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Effects of Negative-Framed Antismoking Public Service Announcements Pertain to Health Risks on High School Students
Aydın İ., Yıldırım İ.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.29-44, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI
Aydın İ.
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.233-255, 2020 (Hakemli Dergi)
2018
2018GENİŞLETİLMİŞ PAZARLAMA PAZARLAMAYI NEDEN ZENGİNLEŞTİRDİ?
AYDIN İ.
Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.25, ss.348-352, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Doğrudan Karşılaştırmalı Reklamların Tüketiciler Üzerindeki Etkilerinin Araştırılması
Aydın İ.
İktisadiyat
, cilt.1, sa.1, ss.91-114, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar
Aydın İ.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.899-921, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Olumlu Belediye İmajının Seçimlere Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
Aydın İ., Saydan R., Çelik Z.
3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.358-361, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Demografik Özelliklere Göre Tüketici Boykot Davranışının İncelenmesi
Çelik Z., Saydan R., Aydın İ.
3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.444-449, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Demographic Characteristics on the Effect of Nostalgia Advertising on Purchase Intention
Saydan R., Çelik Z., Aydın İ.
4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.404-409, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Olumlu Fiyat Algısının Satın Alma Tercihine Etkisi
Saydan R., Aydın İ., Çelik Z.
4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.428-431, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Ünal A., Aydın İ.
3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2024, ss.187-193, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024KÂR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARDA SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA GÜVENİN EMPATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Aydın İ., Ünal A.
3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2024, ss.179-186, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Brand Mark on Word of Mouth Communication in the Football Industry
Aydın İ., Saydan R., Çelik Z.
5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.133-137, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024The Effect of Gender on the Effect of Perceived Service Quality on Repurchase Intention
Çelik Z., Saydan R., Aydın İ.
5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.79-84, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi
Ünal A., Aydın İ.
3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2024, ss.143-148, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Aydın İ., Ünal A.
3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2024, ss.138-142, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Investigating the Effect of Social Media Marketing on Word-of-Mouth Communication
Aydın İ., Çelik Z., Saydan R.
EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1478-1483, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Effects of Brand Trust, Brand Love and Brand Loyalty on Word-of-Mouth Communication Intention
Çelik Z., Aydın İ., Saydan R.
EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1484-1489, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Marka Bağıntısının Algılanan Finansal Performans Üzerindeki Etkisi
Aydın İ., Saydan R.
3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, ss.632-634, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Mediating Role of Mental Well-Being in the Effect of Financial Well-Being on Shopping Well-Being
Çelik Z., Aydın İ.
2nd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2023, cilt.1, sa.6, ss.68-72, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023The Mediating Role of Brand Image in the Effect of Social Media Marketing on Purchase Intention
Aydın İ., Çelik Z.
2nd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2023, cilt.1, sa.6, ss.223-227, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Algılanan Kalitenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ağızdan Ağıza İletişimin Düzenleyici Rolü
Aydın İ., Ünal A.
3rd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2023, ss.656-660, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Çevrim İçi Yemek Sipariş Sitelerindeki Restoran Puanlamaları Üzerine Bir Çalışma
Ünal A., Aydın İ.
3rd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2023, ss.561-564, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Mutluluğun Online Alışverişte Alışveriş ve Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Alışveriş Zevkinin Ilımlaştırıcı Rolü
Çelik Z., Aydın İ.
4. International Istanbul Current Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2023, ss.296-302, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Marka Aşkının Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinde Marka Sadakatinin Aracılık Rolünün İncelenmesi
Aydın İ., Çelik Z.
2nd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2023, cilt.1, ss.168-173, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Drone ile Teslimata Yönelik Algılanan Güvenin Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Risk ve Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rollerinin Araştırılması
Aydın İ., Çelik Z.
II. International Congress on Economics and Administrative Sciences ‘New Threats and Opportunities in Global Politics and Economics’, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Mart 2023, ss.200, (Özet Bildiri)
2022
2022MARKA GÜVENİNİN; ALGILANAN KALİTE, MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Aydın İ.
5. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.165-176, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ
Dülek B., Aydın İ.
9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Toskent, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.60-68, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020Covid-19 Pandemisinin Pazarlama FaaliyetleriÜzerindeki Etkileri
Aydın İ., Dülek B.
AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.45-54, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020TELAFİ PARADOKSU KAVRAMININ KURAMSAL ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ
Aydın İ., Dülek B.
AKDENİZ ZİRVESİ 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.17, (Özet Bildiri)
2017
2017DOLAYLI KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN REKLAMDAKİ BİLGİLERE YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN ARAŞTIRILMASI
AYDIN İ.
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
AYDIN İ.
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2025
2025Fijital Pazarlamanın Temelleri
Aydın İ.
Tüketici Davranışları ve Fijital Pazarlama, Reha Saydan; Mehmet Emin Yaşar, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.17-32, 2025
2022
2022Mobil Pazarlama
Aydın İ., Çelik Z.
Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ MERMER ÜZÜMLÜ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.253-269, 2022
2022
2022Ulusal Sürdürülebilir Pazarlama Literatürünün Bibliyometrik Analizi
Çelik Z., Aydın İ.
İşletmecilik Alanındaki Çalısmaların Bibliyometrik Analizi (Muhasebe ve Finansman, Yönetim ve Organizasyon, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Boyutlarıyla), Dursun KELEŞ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.311-335, 2022
2022
2022Nöropazarlama-Tüketicinin Beynindeki Sırları Anlamak
Aydın İ., Çelik Z.
Dijital Pazarlama-Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı YILMAZ, Editör, Orion Akademi, Ankara, ss.278-299, 2022
2022
2022İnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0
Aydın İ.
ULUSAL VE KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜM YÖNLERİYLE PAZARLAMA , Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.27-46, 2022
2021
2021Turizm Sektöründe Sağlık Pazarlaması
Çelik Z., Aydın İ.
Turizm Sektöründe Pazarlama Paradigmaları, Osman ÖZDEMİR, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.5-19, 2021
2021
2021Turizm Sektöründe Mobil Pazarlama
Çelik Z., Aydın İ.
Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, ÖZDEMİR OSMAN, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.105-118, 2021
2021
2021SOSYAL MEDYADA NÜFUZ PAZARLAMASI
Aydın İ.
DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Mermer Üzümlü,Aytuğ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.139-159, 2021
2021
2021SAĞLIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA
Aydın İ.
SEKTÖRLERDE STRATEJİK PAZARLAMA, Apaydın,Fahri, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.75-101, 2021
2020
2020Hizmet Telafisi
Aydın İ.
MÜŞTERİ ŞİKÂYET YÖNETİMİ, Apaydın,Fahri, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.209-228, 2020
2020
2020