Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The effect of service quality on brand love and brand equity
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.229-241, 2024 (Hakemli Dergi)
A Systematic Review of Empirical Studies on Service Robots
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.469-484, 2024 (Hakemli Dergi)
A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.118-133, 2022 (Hakemli Dergi)
Restoranlarda Robot Garsonlar Kullanmanın Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.317-336, 2022 (Hakemli Dergi)
Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.53, ss.91-112, 2021 (Hakemli Dergi)
KORKU ÖĞESİ BULUNDURAN REKLAMLARIN MARKAYA VE REKLAMIN GÜVENİLİRLİĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.277-304, 2021 (Hakemli Dergi)
Perakendecilikte drone ile ürün teslimatının tüketicilerin davranışsal niyetlerine etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1422-1436, 2021 (Hakemli Dergi)
EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.10, sa.20, ss.271-288, 2020 (Hakemli Dergi)
KARŞILAŞTIRMALI REKLAMLARIN TÜKETİCİLERDE NEDEN OLDUĞU TUTUM FARKLILIKLARININ ARAŞTIRILMASI
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.233-255, 2020 (Hakemli Dergi)
Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.899-921, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri