Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Olumlu Belediye İmajının Seçimlere Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.358-361 Creative Commons License

Demografik Özelliklere Göre Tüketici Boykot Davranışının İncelenmesi

3rd International Conference on Contemporary Academic Research, Konya, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2024, ss.444-449 Creative Commons License

The Effect of Demographic Characteristics on the Effect of Nostalgia Advertising on Purchase Intention

4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.404-409 Creative Commons License

Coğrafi İşaretli Ürünlere Yönelik Olumlu Fiyat Algısının Satın Alma Tercihine Etkisi

4th International Conference on Engineering, Natural and Social Sciences, Konya, Türkiye, 22 - 23 Ekim 2024, ss.428-431 Creative Commons License

SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA AŞKI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2024, ss.187-193 Creative Commons License

KÂR AMACI GÜTMEYEN KURULUŞLARDA SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINA GÜVENİN EMPATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

3. BİLSEL INTERNATIONAL ASPENDOS SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Antalya, Türkiye, 12 - 13 Ekim 2024, ss.179-186 Creative Commons License

The Effect of Brand Mark on Word of Mouth Communication in the Football Industry

5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.133-137 Creative Commons License

The Effect of Gender on the Effect of Perceived Service Quality on Repurchase Intention

5th International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 10 - 11 Ekim 2024, ss.79-84 Creative Commons License

Bankaların Sosyal Medya Reklamlarına Duyulan Güvenin Marka Çağrışımına Etkisi

3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2024, ss.143-148 Creative Commons License

Hazır Giyim Sektöründe Marka Sadakatinin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi

3rd International Conference on Scientific and Innovative Studies, Konya, Türkiye, 11 - 12 Eylül 2024, ss.138-142 Creative Commons License

Investigating the Effect of Social Media Marketing on Word-of-Mouth Communication

EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1478-1483 Creative Commons License

The Effects of Brand Trust, Brand Love and Brand Loyalty on Word-of-Mouth Communication Intention

EGE 10th International Conference on Social Sciences, İzmir, Türkiye, 22 - 24 Aralık 2023, cilt.1, ss.1484-1489 Creative Commons License

Marka Bağıntısının Algılanan Finansal Performans Üzerindeki Etkisi

3rd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 25 - 26 Aralık 2023, ss.632-634 Creative Commons License

The Mediating Role of Mental Well-Being in the Effect of Financial Well-Being on Shopping Well-Being

2nd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2023, cilt.1, sa.6, ss.68-72 Creative Commons License

The Mediating Role of Brand Image in the Effect of Social Media Marketing on Purchase Intention

2nd International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 4 - 05 Aralık 2023, cilt.1, sa.6, ss.223-227 Creative Commons License

Algılanan Kalitenin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisinde Ağızdan Ağıza İletişimin Düzenleyici Rolü

3rd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2023, ss.656-660

Çevrim İçi Yemek Sipariş Sitelerindeki Restoran Puanlamaları Üzerine Bir Çalışma

3rd International Conference on Innovative Academic Studies, Konya, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2023, ss.561-564

Marka Aşkının Ağızdan Ağıza İletişim Üzerindeki Etkisinde Marka Sadakatinin Aracılık Rolünün İncelenmesi

2nd International Conference on Scientific and Academic Research, Konya, Türkiye, 14 - 16 Mart 2023, cilt.1, ss.168-173 Creative Commons License

Drone ile Teslimata Yönelik Algılanan Güvenin Kullanım Niyeti Üzerindeki Etkisinde Algılanan Risk ve Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rollerinin Araştırılması

II. International Congress on Economics and Administrative Sciences ‘New Threats and Opportunities in Global Politics and Economics’, Bingöl, Türkiye, 19 - 20 Mart 2023, ss.200 Creative Commons License

MARKA GÜVENİNİN; ALGILANAN KALİTE, MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI

5. ULUSLARARASI İZMİR İKTİSAT KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.165-176 Creative Commons License

DİJİTAL ÇAĞDA MARKA YÖNETİMİ

9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CULTURE AND CIVILIZATION, Toskent, Özbekistan, 15 - 16 Mart 2021, ss.60-68

Covid-19 Pandemisinin Pazarlama FaaliyetleriÜzerindeki Etkileri

AKDENİZZİRVESİ3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.45-54 Sürdürülebilir Kalkınma

TELAFİ PARADOKSU KAVRAMININ KURAMSAL ÇERÇEVEDE İNCELENMESİ

AKDENİZ ZİRVESİ 3. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Girne, Kıbrıs (Kktc), 17 - 18 Ekim 2020, ss.17

YEŞİL REKLAM VE TÜKETİCİLERİN YEŞİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI

ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2017
Kitap & Kitap Bölümleri

Ulusal Sürdürülebilir Pazarlama Literatürünün Bibliyometrik Analizi

İşletmecilik Alanındaki Çalısmaların Bibliyometrik Analizi (Muhasebe ve Finansman, Yönetim ve Organizasyon, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Boyutlarıyla), Dursun KELEŞ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.311-335, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Mobil Pazarlama

Yeni Nesil Pazarlama Yaklaşımları, Aytuğ MERMER ÜZÜMLÜ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.253-269, 2022 Creative Commons License

Nöropazarlama-Tüketicinin Beynindeki Sırları Anlamak

Dijital Pazarlama-Yaklaşım ve Uygulamalar, Emrah Sıtkı YILMAZ, Editör, Orion Akademi, Ankara, ss.278-299, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İnsanları Taklit Eden Teknolojiler Bağlamında Pazarlama 5.0

ULUSAL VE KÜRESEL ÖLÇEKTE TÜM YÖNLERİYLE PAZARLAMA , Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.27-46, 2022 Creative Commons License

Turizm Sektöründe Sağlık Pazarlaması

Turizm Sektöründe Pazarlama Paradigmaları, Osman ÖZDEMİR, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.5-19, 2021 Creative Commons License

Turizm Sektöründe Mobil Pazarlama

Turizm Pazarlamasında Dijital Dönüşüm, ÖZDEMİR OSMAN, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.105-118, 2021 Creative Commons License

SOSYAL MEDYADA NÜFUZ PAZARLAMASI

DİJİTAL ÇAĞDA PAZARLAMA İLETİŞİMİ, Mermer Üzümlü,Aytuğ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.139-159, 2021 Creative Commons License

SAĞLIK SEKTÖRÜNDE PAZARLAMA

SEKTÖRLERDE STRATEJİK PAZARLAMA, Apaydın,Fahri, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.75-101, 2021 Creative Commons License

Hizmet Telafisi

MÜŞTERİ ŞİKÂYET YÖNETİMİ, Apaydın,Fahri, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.209-228, 2020 Creative Commons License

Geleneksel ve Yeni Mecralar

Tüm Yönleriyle Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Mermer Üzümlü,Aytuğ, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK TİC. LTD. ŞTİ., Ankara, ss.107-124, 2020 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

75

Atıf (WoS)

5

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

1

Açık Erişim

55
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları