Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Effect of Trust in Charities on Donation Intention
İzmir İktisat Dergisi
, cilt.40, sa.3, ss.1-14, 2025 (Hakemli Dergi)
The effect of service quality on brand love and brand equity
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.229-241, 2024 (Hakemli Dergi)

Hizmet Robotları Hakkında Ampirik Çalışmaların Sistematik Bir İncelemesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.469-484, 2024 (Hakemli Dergi)


A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.118-133, 2022 (Hakemli Dergi)


Restoranlarda Robot Garsonlar Kullanmanın Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.317-336, 2022 (Hakemli Dergi)


Facebook Reklamlarının Satın Alma Niyeti ve Reklamın İlgi Çekiciliğine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, sa.53, ss.91-112, 2021 (Hakemli Dergi)


KORKU ÖĞESİ BULUNDURAN REKLAMLARIN MARKAYA VE REKLAMIN GÜVENİLİRLİĞİNE YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI
Bingöl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi (Online)
, cilt.5, sa.1, ss.277-304, 2021 (Hakemli Dergi)


Perakendecilikte drone ile ürün teslimatının tüketicilerin davranışsal niyetlerine etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1422-1436, 2021 (Hakemli Dergi)


EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT
BUSBED. BINGÖL UNIVERSITY JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES INSTITUTE
, cilt.10, sa.20, ss.271-288, 2020 (Hakemli Dergi)

Pazarlama Perspektifinden Karşılaştırmalı Reklamlar
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.899-921, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kitaplar
Metrikler