Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A Systematic Review of Empirical Studies on Service Robots
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.469-484, 2024 (Hakemli Dergi)
Comparative Analysis of Bibliometric Data Sources of Empirical Studies in the Context of Traditional, Digital and Phygital Marketing
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.45, sa.2, ss.180-212, 2023 (Hakemli Dergi)
Tüketici Sinizmine Yönelik Kavramsal Bir Model Önerisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.26, sa.49, ss.171-183, 2023 (Hakemli Dergi)
Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Consumer Behavior in the Context of Seven Economic Theories
Journal of Management, Marketing and Logistics (JMML)
, cilt.10, sa.1, ss.31-52, 2023 (Hakemli Dergi)
A Bibliometric Analysis of Empirical Studies on Drone Delivery
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.58, ss.118-133, 2022 (Hakemli Dergi)
Bir Düşünce Sistemi Olarak Pazarlama
Güncel Pazarlama Yaklaşımları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.64-75, 2022 (Hakemli Dergi)
THE MODERATING ROLE OF INFLUENCER ATTRACTIVENESS IN THE EFFECT OF BRAND LOVE, BRAND TRUST, BRAND AWARENESS AND BRAND IMAGE ON BRAND LOYALTY
Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.43, ss.148-167, 2022 (Hakemli Dergi)
INVESTIGATION OF CONSUMERS' INTENTIONS TO USE DIGITAL CURRENCY FOR SHOPPING
Dicle Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.23, ss.284-303, 2022 (Hakemli Dergi)
Restoranlarda Robot Garsonlar Kullanmanın Tüketicilerin Davranışsal Niyetlerine Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.23, sa.1, ss.317-336, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜKETİCİ BAKIŞ AÇISINDAN STRATEJİK MARKA KAVRAMLARI VE MARKA MİMARİSİ STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNE BİR ALAN ÇALIŞMASI
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.60, ss.775-798, 2021 (Hakemli Dergi)
Perakendecilikte drone ile ürün teslimatının tüketicilerin davranışsal niyetlerine etkisi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.9, sa.4, ss.1422-1436, 2021 (Hakemli Dergi)
Kişisel Motivasyon Faktörlerinin Olumsuz Elektronik Ağızdan Ağıza İletişim Yapma Niyeti Üzerindeki Etkisi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.6, sa.2, ss.1224-1246, 2017 (Hakemli Dergi)